Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

fitnes
Fitness
Elke zondagmiddag ging ik met mijn vriendin Eefje naar de fitnessclub. We durfden samen al eens wat commentaar te geven op de bezoekers. Het was meestal wel grappig en enkel voor ons eigen vertier bestemd. We durfden ook wel al eens wat flirterig uit de hoek te komen. Vandaag was het weer zover. We hadden eerst samen badminton gespeeld en nu kwamen we in de fitnesszaal binnen, lichtjes bezweet. We hadden allebei een kort rokje aan en ons decolleteetje was mooi zichtbaar in het strakke T-shirt, want onze eerste prioriteit was niet fit en gezond worden, maar wel de nodige aandacht krijgen. En daar kwamen we geen van beiden aan tekort. Onmiddellijk draaiden heel wat hoofden zich om. Heerlijk was het, zoveel aandacht te krijgen. We gingen zoals altijd samen op de fiets zitten. Evy stopte iets vroeger en was ondertussen even aan het bekomen van de inspanning. Ze dronk rustig haar drankje aan de bar. Bij aankomst had ik de aandacht getrokken van een knappe gespierde jongeman. Ik zag hem regelmatig naar mijn lichaam kijken, vooral dan naar mijn kontje. Hij wist niet dat ik zijn verhitte blik zo goed kon zien, maar hier hingen overal spiegels. Ik werd er wel heet van. Net toen ik aan het fantaseren was, wat hij allemaal met mij zou willen doen, stond hij ineens naast mijn fiets. Hij zei, serieuze inspanning precies. Knipoog. En weg was hij. Wat ik niet gezien had, was dat hij bij zijn passage zijn visitekaartje in mijn sporttruitje had gestoken. Toen ik even een tussenstop maakte in het toilet, voelde ik ineens iets hards in mijn truitje zitten en ontdekte ik het briefje. Er stond op, hé lekker ding. Als je eens lekker verwend wilt worden, kom dan morgen om 8u naar de fitnessclub. Bestel een jeton en ga naar de zonnebank waar op de deur 1 staat. Ik zal de deur openlaten. Ik zal daar op je wachten.

Mijn eerste reactie was, wat denkt diene rare snuiter nu wel, dat ik daar zomaar zou op ingaan? En toen bedacht ik net, hij weet wel dat ik daar niet op zou ingaan, hij wilt me gewoon op mijn ongemak zetten, indruk maken op zijn vrienden. Awel, ik zal hem eens verrassen en erop ingaan. En dan lach ik hem vierkant uit met zijne kleine…. Dat zal hem leren. De volgende ochtend wist ik niet wat aan te trekken. Ik had vandaag verlof genomen. En toen bedacht ik ineens iets spannends. Ik had een lange donkerblauwe jas in een fijne stof. Ik dacht, ik ga gewoon naakt en trek er enkel deze blauwe jas overaan. Hij zal zijn ogen niet geloven. Aangekomen bij de fitness, bestelde ik de jeton en ging meteen naar de zonnebank nummer één. Ik zou hem eerst een beetje geil maken, hem dan uitlachen en hem zo achterlaten. Ik stapte meteen binnen, om geen argwaan te wekken en zag dat er iemand onder de zonnebank lag. De zonnebank ging open en ik zag een prachtige man liggen, nog mooier dan die van gisteren. Een zuiders type, hij leek wel wat Italiaans. Hij zei lichtjes verontwaardigd, maar juffrouw toch. Wat doet u hier? Dit was niet wat ik verwacht had. Ik zei, wel, ik had een afspraak om 8u. Mijn excuses. Vooraleer ik de kans kreeg om weg te gaan, opende de man, de zonnebank volledig, kwam in een zittende houding te zitten. Ik zag dat zijn penis lichtjes opgericht was. Hij zei toen, juffrouw, sta me toe, gaat u gerust onder de zonnebank. Als het voor u niet geeft, dan wacht ik hier eventjes in het zeteltje, ik heb alle tijd. Ok zei ik, ik vond het wel enigszins spannend, dus stemde ik in. Ik opende mijn jas en hij zag dat ik daaronder naakt was. Langzaam smeerde ik mij in met zonnemelk. Hij glimlachte en bekeek mijn lichaam bewonderend. Verder gaf hij geen commentaar. Ik ging op de zonnebank liggen, in het zweet van de man. Deze kunstmatige zon verwarmde mijn huid heerlijk, ik had het koud gekregen van zo naakt onder mijn dunne regenjas rond te lopen. Mijn stijve tepels bleven mooi opgericht staan, ondanks de warmte. Ik verlangde ernaar zijn mooie lichaam op mij te voelen, samen met de warmte, zijn stijve penis in mij te voelen, genomen te worden. Heel vluchtig streelde ik even over mijn lichaam. Er gebeurde echter niets. Na twintig minuten was de zonnebanksessie voorbij en ietwat teleurgesteld opende ik de zonnebank. Tot mijn verbazing zag ik ineens twee mannen zitten. De knappe zuiderling zat in een zeteltje en was zich aan het aftrekken. Hij had me blijkbaar al die tijd bekeken. Naast hem zat de fitnessboy van gisteren. Hij had een maatpak aan en hij bekeek mijn lichaam. Plotseling voelde ik me naakt en vernederd. Maar op hetzelfde moment voelde ik mij erg opgewonden, want de zuiderling was met zichzelf aan het spelen. De verbazing was op mijn gezicht af te lezen. De fitnessboy zei toen, dag lekker ding. Hij stak een nieuwe jeton in, waardoor de zonnebank terug aansprong. Hij opende zijn ritssluiting liet zijn broek wat zakken en zijn stijve lul was ineens zichtbaar. Ik kon onmogelijk ontsnappen. Door het geluid van de zonnebank zou mijn geschreeuw zelfs door niemand gehoord worden. Toch voelde ik me eerder geil dan bang. Ga maar lekker terug liggen, leg je op je zij. Gehoorzaam legde ik me terug op de zonnebank op mijn zij, met mijn gezicht naar de mannen. Kom eens hier lekker sletje, wil je eens aan deze lekker ijslolley likken. Zijn penis was nu op enkele centimers van mijn mond. Likken. Ik likte aan zijn stijve penis. Hij was heel snel opgewonden en hij duwde zijn penis verder in mijn mond. Aangezien ik weinig ervaring had, wist ik niet precies hoe ik moest likken of zuigen, maar dat bleek hem niet te storen. Als het niet snel genoeg ging, nam hij mijn haren vast of hij bewoog met zijn penis en stootte in mijn mond. Het liet de zuiderling niet onbewogen. Die had ondertussen een condoom over zijn penis getrokken en hij was via het voeteinde achter mij aan komen liggen. Tijdens zijn tocht naar boven, raakte hij mijn benen aan, mijn kontje, wreef hij over mijn rug, streelde mijn schouders. Zijn stijve penis duwde tegen mijn kontje. Het voelde lekker aan. Terwijl ik de fitnessboy aan het zuigen en likken was, hief de zuiderling mijn been een beetje op om zijn penis in mijn poesje te kunnen steken. Aangezien ik ondertussen heel geil was geworden en genoot van zoveel aandacht, ontving mijn vochtige kutje zijn penis heel graag. Hij stootte langzaam en diep, alsof hij het zo lang mogelijk wou laten duren. Mijn poesje maakte een soppend geluid, waardoor aan beide mannen bevestigd werd dat ik het lekker vond. De zuiderling liet zijn handen over mijn borsten glijden, over mijn heupen, gaf zachte tikjes op de zijkant van mijn kontje, terwijl hij ritmisch verder bewoog. Steeds sneller allebei, tot de fitnessboy niet langer kon wachten en zijn zaad in mijn mond spoot. Ik slikte het zaad door, en voelde ook dat de zuiderling het niet lang meer zou uithouden. Hij stootte steeds sneller en harder en zijn ademhaling versnelde. Hij kreunde zachtjes en bereikte toen ook zijn kookpunt. Ik kreeg de volle lading en genoot ervan. De zuiderling lag nog even na te genieten op de warme zonnebank, maar de fitnessboy, kroop naar het voeteinde. Zijn ondertussen alweer stijve penis, wou graag op bezoek komen. Hij was niet van plan iets te vragen, hij kroop op mij en penetreerde mij. Zoveel aandacht vond ik heerlijk, mijn hand streelde mijn clitoris. Samen bereikten we een nieuw hoogtepunt, net toen de zonnebank terug donker werd. En dat alles op 20 minuten. Een verkwikkende zonnebank.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online