Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door n van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

love 4ever of toch niet
Ik loop rustig over het winkelcentrum als ik Chanel tegenkom.
Ik roep: ‘hooi’
Chanel roept hooi terug en we lopen samen over het winkelcentrum en shoppen een beetje en eten een ijsje.
Toen zij naar huis moest ging ik op een bankje zitten om van het zonnetje te genieten en ik doe mijn ogen dicht.


Als ik m’n ogen weer open doe zit er iemand naast me ik kijk op en zie dat het Felix is.
Hij kijkt me aan en glimlacht, ik lach terug en sla m`n armen om hem heen.
Ik had hem namelijk al 2 jaar niet gezien en had hem gemist hij was namelijk degene bij wie ik alles altijd kwijt kon maar de afgelopen 2 jaar kon dat dus niet.


Ik knuffelde hem bijna plat en hij liet me los.
Ik keek naar hem en hij was wel veranderd hij was een stuk langer en een stuk knapper!
Hij heeft blauw/groene ogen en donker blond bijna bruin haar.
Hij kijkt me aan en vraagt: “ga je mee naar het strand?”.
Ik zeg: “ ja natuurlijk, met jou wel.”
Hij zegt: “ga ik met je mee of kom ik je zo ophalen ik hem m’n zwembroek toch al aan want ja het is zomer.”
“kom maar mee hoor jij hebt mij al zo vaak gezien.” Zeg ik met een glimlach.


Bij mij thuis ga ik naar boven met Felix achter me aan.
Als we boven zijn ga ik me omkleden en hij gaat op m’n bed zitten ik kijk welke bikini ik aan trek en pak mijn baby blauwe met strassteentjes aan de randjes.
“die staat je goed.” Zegt Felix.
“ik ga hem even aantrekken.” En ik loop naar de badkamer als Felix opeens zegt: “je zei toch dat ik je al zo vaak had gezien dat het niet uit maakte?” “o ja ”
Ik loop terug naar binnen en doe mijn T-shirt uit en m’n Bh en doe m’n topje aan.
Ik kijk even achterom en zie dat Felix naar me staat te kijken “zie je het allemaal?” vraag ik.
“ja hoezo?” “waar kijk je dan naar?” “naar een meisje dat is veranderd is in een jonge vrouw.”
Ik bloos en draai me weer om en doe mijn rok naar beneden.
Ik sta in m’n kanten stringetje en doe die ook naar beneden en ik grijp naar mijn zwembroekje en trek die aan.
Ik voel Felix’s ogen in m’n rug branden en ik draai me om en kijk hem aan en begin te lachen.
Hij is helemaal rood geworden. “en jij zeggen dat je me al zo lang kent” lach ik.
Hij glimlacht verlegen.
“maakt niet uit.” Zeg ik.
Ik trek een lange zwembroek aan en loop naar beneden.
Het zonnetje schijnt lekker en we lopen naar buiten. Ik zeg gedag tegen m’n moeder en we gaan.
Aangezien ik vlakbij het strand woon gaan we lopen.
Binnen 10 minuten zijn we bij het strand en we zoeken een plekje bij het water op.
Ik gooi mijn handdoek uit en ren naar het water in.
Ik laat me op m’n rug vallen en Felix duikt een golf in.
“O wat heb ik dit strand gemist zeg!”
We zwemmen een beetje mens afwaarts en hij stopt mij ineens.
Ik kijk hem vragend aan “wat is er?” vraag ik.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 7 bezoekers online