Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Brandende Tranen 1
Het was vrijdag, deze avond nog gaan we vertrekken om naar Kroatie toe te gaan.
Op school kon ik nergens meer aan denken, ik was helemaal verdiept in mijn vakantie, ik hoorde niks meer mijn gedachten waren verdwaald naar een fantasie die ik weet ook niet waar op sloeg. het was 5 voor 3 we mochten eerder weg van onze lerares ik rende naar huis, klopte op de deur, me moeder deed open en begon te lachen. "zo jij hebt er veel zin in zei mijn moeder. ik rende de trap op en ging naar mijn klerenkast toe, ik zocht alles met setjes van dag tot dag. nadat ik mijn kleren in de koffer had gedaan heb ik de hele avond zitten niksen. om 10 uur was ik naar ben gegaan en om 3 uur snachts maakte mijn vader me wakker. "sta op, we vertrekken pak je spullen en kom"zei me vader. ik was nog half in slaap en ik liep met moeite de trap af en de deur uit naar de auto. ik viel alweer gauw in slaap in de auto.

na twee dagen in de auto gezeten en gereden te hebben kwamen we eindelijk aan.
Mijn oma rond de 60 jaar een heel magere vrouw stond op ons te wachten met een lieve glimlach op d'r gezicht. We lopen de auto uit en groetten haar, we kregen wat te drinken en begonnen aan de praat. mijn vader in tegendeel ging gelijk even wat uitrusten, na 2 dagen in de auto gezeten te hebben vonden we dat oke. nadat we wat uitgestrekt hadden en wat gedronken hadden met oma, gingen we onze kleren in de kast zetten en liepen we schuin tegen over ons naar de buren. Daar woonde Tina, Sutke en Jeta en Ben met hun ouders.
ze hadden nog een broer maar die woonde in duitsland en zou later dit vakantie komen. we begonnen wat te praten en omdat we niks te doen hadden besloten we om te gaan voetballen.

Naast hun huis was een veldje dat best groot was en waar je goed kon voetballen.
Ik zelf was niet zo heel goed in voetballen maar vond het toch wel leuk. we renden achter de bal aan en ik zat een beetje gek te doen. het was zo warm dat ik water ging halen en iedereen nat spoot. Ik zag in de verte een paar jongens aan komen lopen, maar ik wist niet wie dat waren en gaf ze veder geen aandacht. Sutke en Tina zagen ze e begroetten ze, een van de jongens kwam naar mijn toe gelopen en groette me. "Hoi, hoe is het?"zei hij. ik zei dat het goed ging en wou verder voetballen, "kan ik mee spelen" vroeg hij. ik stemde in en we begonnen te voetballen. Het was opzicht een best knappe jongen, ongeveer 175m lang dun bruine haren bruine ogen en een hele leuke lach. Hij had een roze tshirt aan en een spijkerbroek met daaronder nike's. We stopte met voetballen en gingen in een hutje zitten die zelf gebouwd was door de vader van Sutke. Ik was nogal verlegen en praatte niet met de jongens erbij waren gekomen. Sutke vertelde me dat het hun familie was en dat ze af en toe wel eens langs kwamen. Oppeens hoorde ik met vader schreeuwen vanuit oma's huis "Komen jullie naar huis toe, het is al laat" riep me vader. het was pas 8 uur in de avond en ik wou helemaal niet naar binnen maar ik moest. met veel tegenzin liep ik naar huis toe.

Enkele minuten later toen ik binnen was kreeg ik een smsje " Hey, ik heb je net ontmoet en ik vind je een hele leuke meid, ik zou je beter willen leren kennen. ik krijg je mooie gezicht maar niet uit me hoofd. laat het me weten. groetjes H" Wat krijgen we nou?! dacht ik bij me zelf. Wie is dit nou weer? Ik werd heel nieuwschierig en moest en zou weten wie het was. Ik vroeg aan me vader of ik nog even naar buiten mocht. na veel tegenstribbelen en veel gezeur mocht ik eindelijk nog even naar buiten. Sutke met haar zussen en de jongens zaten daar nog. Ik ging naast Jeta zitten en liet haar het berichtje zien. "wie is dit?"vroeg ik. "Dat weet ik niet, echt niet"zei ze met een geheimzinnige lach. Die jongen met wie ik voetbalde zat naast mijn en kwam steeds dichter bij om te kijken wat er in het smsje stond. Ik ging express schuiner zitten zodat hij het niet zag. Ik had al een vermoede dat hij het was, maar ik was niet zeker. De jongens gingen weg, we liepen een stukje mee. Ik riep de jongen die met mijn voetbalde terug, de andere jongens liepen alvast door. ik vroeg aan hem of hij het was. "Nee dat was ik niet, bel dan. dan weet je dat ik het niet ben" zei hij. Ik belde het nummer die mijn die bericht had gestuurd. maar die stond uit. ik groette de jongen en we liepen terug naar het huis van Sutke. We begonnen wat te praten, en ik kon het maar niet los laten wie die jongen was die mijn een bericht had gestuurd. Ik belde de nummer weer op, en Ja hij ging over. "Hallo met H"zei een bekende stem. "Hallo wie is dit, je hebt mijn net een bericht gestuurd"zei ik. "Ik ben die jongen van net, mijn naam is H"zei hij. Sutke en haar zussen begonnen te lachen. "Heb je iets te doen morgen vroeg H aan mijn. "Nee denk het niet"zei ik met een verlegen stem. "kom morgen dan maar op de zelfde veldje waar we elkaar vandaag hebben ontmoet" zei hij en groette me en hing op. Wat was dat een rare jongen, Maar toch vond ik het stiekem wel leuk en spannend. Niet lang erna vond ik het wel weer genoeg geweest, en ging weer naar oma's huis toe. De hele nacht hebben we liggen smsen met H. tot een uur of 3 en ben toen gaan slapen.

De volgende dag stond ik op om 10 uur, ging me gezicht wassen tanden poetsen en aankleden. Ik wist niet wat ik aan zou doen vandaag, maar wou er wel leuk uit zien voor H die me vanmiddag zou zien. Ik deed een spijker broek aan en een roze truitje. me haren deed ik los een beetje mascara op. en ik was klaar om te gaan. "Kind, kom eerst eten. daarna kan je de heledag nog buiten spelen" Hoorde ik me oma zeggen.Na wat gegeten te hebben liep ik weer naar het huis van Sutke, H, was er al en riep me naar het veldje toe.Oh wat zag hij er weer leuk uit. hij deed iets raars met zijn neus en mond, alsof hij aan de lucht rook. Het klinkt raar maar hoe hij dat deed ik kreeg gewoon een raar gevoel in mijn buik. nog nooit eerder gehad. "Hoi hoe is het"vroeg H. Ik zei dat het met mijn wel goed ging. Hij vroeg me of ik op school zat en wat ik in mijn dagelijkse leven doe in Nederland. Ik vertelde hem dat het niet zo bijzonder was."Je bent een heel moodie i meisje"zei H. "Ik weet niet hoe je het hebt gedaan maar, door jou voel ik me zo gelukkig" zei H. Dat kwam er een beetje stom uit en ik dacht er niet veel bij na. en keek naar de grond. Ik werd gewoon verlegen door hem,en het voelde best goed."mag ik je kussen"vroeg H. Oppeens. Ik keek hem niet aan enkeek alleen naar de grond, schudde me hoofd en zei zachtjes nee. Met zijn vinger onder mijn kin kwam langzaam mijn hoofd omhoog. en we keken elkaar diep in de ogen aan. Wat was hij mooi, ik voelde me zo goed bij hem. Hij kwam dichter bij en zetten zijn lippen op de mijne. Ik was niet zo ervaren en dat bleek al gauw te zien. Hij stopte en begon te lachen. "maak je niet druk zei hij, ik leer het je wel". We liepen terug naar Sutke d'r huis. dagen gingen voorbij. ik zag hem niet meer, we smste wel maar ik zag hem niet meer. We hadden afgesproken om te gaan zwemmen. Bij de zwembad aangekomen, deed ik mijn kleren uit mijn Voetbalbroekje en mijn bikini topje hield ik aan. mijn haren deed ik los en mijn zonnebril zetten ik op mijn hoofd. We zetten onze Strandbaddoekken goed en gingen zonnen. Ik was in slaap gevallen. Ik werd wakker van iets nats op mijn lippen. ik opende mijn ogen, ik zag mooie bruine ogen een mooie paar lippen die lachend mijn aan keken. Het was H. we begonnen wat te praten, en zagen mijn broertjes eraan komen. Omdat ik nog geen vriendje mocht ging H, een stukje veder op zitten met zijn vrienden. We gingen stiekem naar de dames toilet waar hij niet mocht komen in een wc zitten en zoenen. zo bijna elke dag gingen we naar het zwembad. Een dag toen we bij het zwembad waren riep H. mijn en vroeg of ik mee wilde komen om het hoekje. "Ik hou heel veel van jou schatje, en ik kan niet meer zonder jou. blijf bij me voor de rest van je leven. en loop weg met mijn" Zei H. Ik vertelde hem dat ik nog te jong was en we volgend jaar wel zouden zien hoe het zou aflopen. Hij vond het niet erg en kustte me. Ik zag een blauwe opel, die mebekend voor kwam. Het was me vader. Snel liep H. een andere kant op, en ik liep terug naar het zwembad. Me vader tuuterde naar me en vroeg wat ik daar deed. "Niks ik wachtte tot me zus kwam"zei ik. "Die komt vandaag niet zei me vader en vroeg waar ik en me broertjes lagen. Hij liep mee met ons naar de badhanddoekken, en gaf ons nog wat geld. we bleven nog even en gingen daarna naar huis. Mijn nichtjes en neefjes uit duitsland waren gekomen in Kroatie, En nog een nichtje die even op bezoek kwam. ik groette hen. Ik vertelde gelijk aan mijn nichtjes wat ik had gedaan en dat ik H. had ontmoet. Ik belde H. Op en vroeg of hij naar het veldje wou komen. Me nichtjes wouden hem graag ontmoeten. We gingen even later naar het veld. Mijn nichtjes stelde zich voor aan hem en hij aan hun. we bleven even en H. vroeg of we even alleen konden zijn weliepen samen achter een paar bosjes en hij gaf me een Ketting een ring en een paar oorbellen. "Houd deze om tot dat ze kapot gaan"zei H. en hij kuste me. Oh wat was hij lief. ik was zo verliefd. hij maakte mijn leven een droom die ik altijd al wou hebben. en ik dacht dat het alleen maar beter en beter kon gaan. Mijn vader had in tussen al iets door dat ik een vriend had, en mocht niet meer naar buiten. als mijn vader even wegging ging ik snel naar het veldje op H. te zien. zo ging het door tot mijn laatste dag in Kroatie. Het was smorgens vroeg 9 uur. Sutke kwam mijn ophalen om te zeggen dat H. bij haar was en hij vroeg of ik wou komen. Mijn vader was er gelukkig niet en ik ging zonder me gezicht te wassen of niks naar hem toe, ik vertelde dat dit mijn laatste dag hier was. Hij kreeg tranen in zijn ogen. en ik ook we kusten elkaar en ik gaf hem mijn Nederlandse nummer. en vertelde hem dat als ik terug kwam, het mijn vader zou vertellen. We omhelsde elkaar en namen afscheid.

Het jaar erop kon ik niet naar Kroatie geaan want mijn ouders gingen scheiden. Ik werd gebeld door een van mijn nichtjes en die vertelde dat H. op dat moment met een van mijn nichtjes iets had. Ik deed of het mijn niks kon schelen. nadat me nichtje de telefoon ophing begon ik te huilen, mijn tranen branden in mijn ogen. ik kon het niet geloven. H. is vreemdgegaan met mijn bloed eigen nichtje!! ik had hem niet meer gesproken maar elke dag dacht ik wel aan hem.

het was voorbij. we konden nooit meer iets krijgen nadat hij iets met mijn nichtje had gehad.

Nu op de dag van vandaag hou ik nog steeds van hem, en als ik hem zie in de vakantie. wilt mijn hart het uitschreeuwen. wil ik naar hem toe gaan en hem een klap geven en dan heel hartstochtelijk zoenen!!


IK MIS JOUU H.!!


dit was mijn verhaal ik hoop dat jullie her een beetje leuk vinden.

Groejtes HartenPijn





Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online