Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

weer zingen met mijn buurmeisje
"Hey buurman", hoor ik ineens een stem achter me. Het is mijn buurmeisje dat thuiskomt met een grote tas achterop haar fiets. "Hoi Elly, hoe is het?" "Prima, en met jou?" "Ook goed hoor. Ik heb je lang niet gezien." Ze stopt, stapt van haar fiets en geeft me een zoen op mijn wang. "Nee, dat klopt. Het is inderdaad alweer een aantal weken geleden dat ik voor het laatst thuis geweest ben."
"Maar hoe gaat het met je? Zing je nog steeds?" "Ja hoor, maar niet zo vaak. Het is nogal gehorig in ons studentenhuis." "Het is alweer een hele tijd geleden hĂš, dat we samen op het dorpsfeest hebben gezongen." "Gezongen? O ja, we hebben ook gezongen" antwoordt ze met een grote smile op haar gezicht. "Ja, dat is al weer veel te lang geleden. Ik hoorde het nummer gisteren nog op de radio en toen moest ik weer aan jou denken. Over onze repetities voor het dorpsfeest en over wat er allemaal nog meer gebeurd is." "Ja, daar denk ik ook nog regelmatig aan terug." "Heb je zin om morgenmiddag nog even wat samen te zingen?" "Alleen zingen?", vraag ik met een knipoog. Ze zegt niets en lacht alleen maar. "Ja, dat lijkt me leuk, dan zie ik je morgen.

Als ik de volgende middag aanbel, gaat de deur gelijk open. "Dat was snel. Stond je al op me te wachten?" Ze lacht. "Ik zag je aankomen en ben maar vast naar de deur gelopen." Ze ziet er prachtig uit. Ze draagt een sportbroekje en een sportshirt. En haar lange blonde haar hangt los. Ze heeft het blijkbaar net gewassen, want het is nog nat.
"Maar vertel eens, hoe bevalt het studentenleven?" "Wel goed hoor, het is een leuke studie en ik heb al veel mensen leren kennen." "Ook leuke jongens?" "Ach, dat gaat wel. Ik dacht een leuke jongen ontmoet te hebben. Hij was eerst heel aardig en zei dat ik de ware voor hem was. Maar van een goede vriendin hoorde ik dat hij dat ook zeker al tegen tien andere meisjes gezegd heeft." "Jammer voor je", zeg ik troostend. "Ach, ik ben nog jong. En ik heb een hele leuke lieve buurman." Ze lacht en geeft me een zoen.
We lopen naar boven naar haar kamer. “Wat gaan we zingen?”, vraag ik. “Wat denk je? ‘Paradise by the dashboardlight’ natuurlijk.” Ze zet de muziek aan en al bij de eerste tonen schieten er allerlei herinneringen door mijn hoofd. “Jemig Elly”, denk ik. “je bent niet alleen volwassener geworden de laatste maanden, maar ook nog veel mooier dan je al was.”
Ze kijkt me lachend aan terwijl we zingen en ze draait wat om me heen. Een aantal keren wrijft ze met haar lekkere kontje tegen mijn billen en af en toe voel ik heel snel haar hand aan mijn kruis. Als we bijna bij het instrumentale tussenstuk zijn, doet ze een paar stappen achteruit. Ik kijk heel even verbaasd, maar dan rent ze naar me toe en springt me om mijn hals. Ze klemt haar benen om mijn middel en begint me uitgebreid te zoenen. In mijn hals, op mijn hoofd en op mijn hele gezicht. Ze slaat geen plekje over. Ze heeft zich goed vastgeklemd, dus ik hoef haar niet vast te houden. Ik steek mijn handen onder haar shirt en streel zachtjes haar rug. Ik voel dat ze geen BH draagt. Ze legt haar handen in mijn nek en gaat achterover hangen, zodat ik haar shirt omhoog kan schuiven. Ik pak haar lekkere borsten vast en knijp er zachtjes in. Met mijn duimen draai ik voorzichtig rondjes rond haar harde tepels. “Lekker hoor, zo zonder BH. Zo kan ik er gemakkelijk bij.” “Ik draag alleen maar wat je ziet.” “O, maar dan zit daar dus ook niets onder”, zeg ik terwijl ik zachtjes mijn vinger tegen haar onderbuik duw. “Ga maar controleren, dan zie je het vanzelf.” Ik laat mijn hand langs haar been naar boven glijden totdat ik in haar broekje zit. Ik voel haar natte kutje en steek er heel even een vinger in. Dan leg ik haar op haar rug op haar bed en trek haar broekje en shirt uit. Ze maakt mijn riem los en trekt mijn broek naar beneden. Dan gaat ze staan om ook mijn shirt uit te doen en als ze weer gaat zitten, trekt ze mijn boxershort uit. Mijn piemel staat fier overeind. “Zo, die heeft er al weer zin in, zie ik.” Ze geeft een kus op mijn glimmende eikel. Ze gaat op haar rug liggen en ik ga naast haar liggen. Terwijl we elkaar een lange natte zoen geven, laat ik mijn handen over haar heerlijke lijf gaan. Ik masseer haar heerlijke borsten en laat mijn hand naar beneden glijden tot aan haar heup. Dan langs de bikini-rand naar haar heerlijke schaamlippen. Ik streel haar clitje en laat twee vingers naar binnen glijden. Ze kreunt zacht. Ik kus haar hele lichaam. Van haar mond ga ik naar haar hals en dan verder naar beneden. Ik sabbel even op haar harde tepels en ga dan verder naar haar navel. Ik stap van het bed en ga aan haar voeteneinde zitten. Als ik de binnenkant van haar knieĂ«n aanraak, spreidt ze haar benen, zodat ik een mooi uitzicht op haar grotje krijg. Ik duw met mijn tong op haar clitje en begin er op te zuigen. Ze is kletsnat en ik zuig het vocht op. Dan steek ik mijn tong naar binnen, terwijl ik op haar clitje blijf zuigen. Het gekreun wordt steeds luider. Met een hand kneed ik haar borst en ik voel dat ze begint te zweten. Ze begint te kronkelen en ik merk dat het niet lang meer duurt voordat ze klaarkomt. Terwijl ik met mijn tong haar clitje bewerk, steek ik een paar vingers diep in haar. Ik voel dat haar spieren samentrekken als ze luid kreunend klaarkomt. Omdat ik doorga met mijn tong, heeft ze een heerlijk lang orgasme. Als ze niet meer kan, duwt ze haar knieĂ«n tegen elkaar. Ik ga weer op bed liggen en onze tongen vinden elkaar. “Mmmm, dat was lekker. Wat kun jij me toch heerlijk verwennen. Maar nu is het jouw beurt om verwend te worden.”

Ze begint mijn hele lijf te kussen en ik ga op mijn rug liggen. Ze gaat op mijn buik zitten met haar rug naar mijn gezicht toe. Nu kan ik niet zien wat ze doet, maar ik kan wel haar heerlijke borsten vastpakken. Ze aait langs de binnenkant van mijn benen en gaat langzaam omhoog. Af en toe pakt ze even mijn eikel vast en dan begint ze weer opnieuw. Dan schuift ze verder naar beneden en laat zich over mijn staaf heen zakken. Voorzichtig begint ze me te berijden. Na een paar minuten stopt ze en ze staat op. “Ik wil je ogen zien als je klaarkomt”, zegt ze terwijl ze me een kus geeft. Dan gaat ze weer op me zitten. Nu met haar gezicht naar me toe. Ze begint rustig maar het gaat steeds sneller en sneller. Ik voel dat ik bijna klaar ga komen en zie dat zij ook bijna zover is. We komen vrijwel tegelijk klaar en ik spuit haar vol met mijn warme zaad. Elly laat zich voorover vallen en ik voel haar warme borsten op mijn borst. We kunnen elkaars hart voelen kloppen en blijven even zo liggen. Dan staat ze op en pakt mijn halfslappe piemel vast. Ze trekt de voorhuid naar achteren en neemt de eikel in haar mond. Ze zuigt me helemaal leeg met haar lippen stijf om mijn eikel. Dan begint ze langzaam met haar tong rondjes om mijn eikel te draaien. Tegelijk masseert ze met haar pink mijn ballen. Ik voel mijn piemel weer hard worden. Ze neemt mijn piemel verder in haar mond, maar blijft haar lippen er stijf omheen houden. Terwijl ze me heerlijk pijpt, draait ze zich een beetje om. Zo kan ik met mijn hand bij haar kutje. De sperma loopt er langzaam uit. Ik ga weer met een paar vingers naar binnen, terwijl ik met mijn duim haar clitje masseer. Mijn andere hand laat ik door haar bilnaad glijden. De sperma vormt een ideaal glijmiddel en ik masseer daarmee haar sterretje. Ze stopt met pijpen. “Ik weet niet of ik dat wel durf of lekker vind”, zegt ze. “Ontspan je maar. Ik zal voorzichtig doen en als je niet meer wilt, dan stop ik. Okay?” Ze knipt en neemt mijn piemel weer in haar mond. Ik blijf haar sterretje masseren en steek voorzichtig een vinger een stukje naar binnen, terwijl ik met mijn andere hand nog steeds haar kutje bewerk. Ik voel dat ze zich ontspant en ik steek mijn vinger iets verder naar binnen. Ze kreunt en begint me harder te pijpen. Mijn vingers gaan naar binnen en weer naar buiten. Hetzelfde ritme waarin ze mij pijpt. We voelen beiden weer een orgasme opkomen. “Even stoppen”, zeg ik. “Kom maar even bovenop mij liggen”. Dat doet ze en terwijl ze mijn piemel steeds dieper in haar mond neemt, neem ik haar kutje in mijn mond en begin er hard op te zuigen. Niet alleen haar clitje, maar ook een groot deel haar schaamlippen heb ik in mijn mond. Mijn tong gaat steeds harder over haar clitje. Ze kreunt hard. Ze trekt mijn voorhuid nog eens extra naar achteren en knijpt met haar lippen in de rand van mijn eikel. Ze voelt dat ik ga komen en ze schuift haar mond helemaal over mijn piemel heen. Op dat moment spuit het zaad diep in haar keel. Ze hoeft het niet eens door te slikken. Het volgende moment komt ze zelf hard schokkend klaar. Als ik stop met mijn tong, komt ze weer tot rust. Ze likt en zuigt me helemaal schoon en komt naast me liggen. We omhelzen elkaar en blijven liggen tot het bijna schemerig wordt.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl
ï»ż

Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online