Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Op reis : een paradijs
Ik zag hem al op het vliegtuig, we keken elkaar meteen aan. Het beste was toen ik merkte dat hij ook in mn hotel verbleef. Ik was gelukkig, misschien leerde ik wel iemand kennen. Terwijl mn ouders de valiezen uitpakte deed ik rap mn bikini aan en vroeg aan mn kleine zusje of ze mee wou zwemmen. Toen ik en mn kleine zusje in het zwembad sprongen zag ik hem komen, hij had twee kleine meisjes bij zich. De twee kleine meisjes lachten en speelden met het water. Mijn zusje vroeg aan me 'Gaan we mee spelen met die twee meisjes?' ik wou het niet dus ik moest mn klein zusje teleur stellen. Ze was boos en liep naar binnen. Daar stond ik dan helemaal alleen in het peuterbadje. Ik besloot er ook maar uit te gaan. Ik zette me op het terras en had zo een uitzicht op het zwembad. Daar zat hij dan, in het peuterbadje te spelen met die twee kleine meisjes. De volgende ochtend was iedereen al wakker, ik vroeg aan mn mama waar mn kleine zusje was. 'In het zwembad samen met twee andere kleine meisjes' antwoordde ze. Ik pakte rap een boterham dat ze mee hadden gepakt van bij het ontbijt en at het op. Erna pakte ik zo rap ik kon mijn bikini en liep naar beneden. Ik sprong in het peuterbadje waar mn zusje aan het spelen was, ze leek zo blij samen met die twee andere meisjes. Ik besloot even bij hun te gaan en vroeg of de jongen hun broer was. En zoals ik dacht, ja, het is hun broer. Savonds zag ik hem in de hal lopen samen met zn twee kleine zusjes. En ik zat achter de computer, ik zag hoe mn kleine zusje naar de twee kleine meisjes liep en ermee begon te lachen en te praten. Was ik maar zo enthousiast en durfde ik maar met hem te praten.. De volgende dag zag ik hem bij een show dat gegeven werd door het animatieteam, we keken elkaar weer de hele tijd aan. Ik zag hoe mn zusje vanvoor op de matten plezier zat te maken met de twee kleine zusjes van hem. Ik wou juist naar mn zusje toe lopen en vragen of ze mij wou voorstellen aan de broer van haar twee vriendinnetjes. Maar te laat, ik hoorde de papa van de twee meisjes en hem roepen dat ze naar binnen moesten komen. Dagen lang hebben ik en hij elkaar gewoon zitten aanstaren, zonder een glimlach, gewoon kijken, diep in elkaars ogen. Toen brak de dag aan .. De dag waarop we naar huis moesten. Ik pakte mn valies in en zag papier en een pen liggen, ik pakte het en schreef mijn nummer erop, ik had besloten zodra ik het kon zou geven aan hem. Een groot deel van het hotel ging weg, we gingen met 2 bussen naar het vliegveld. Gelukkig zaten hij en zijn zusjes en zijn ouders op de bus waar ik ook op zat. Ik was aan het praten met mn kleine zusje en zag dat mijn ouders even de valiezen moesten versteken, zijn ouders moesten het ook doen. Hij zat dus alleen samen met zn twee zusjes. Op een moment kwamen zijn zusjes bij mijn zusje zitten. Ik wou het briefje afgeven maar het de tijd niet meer, want daar kwamen zijn ouders al. We kwamen aan op het vliegveld, we konden meteen op ons vliegtuig. Hij zat helemaal vanvoor, en ik helemaal vanachter deze keer, ik kon hem dus niet zien. Toen we lande zag ik dat hij en zijn zusjes en zijn ouders als eerste hun koffers konden pakken. Ik stond te friemelen met het briefje in mn handen, het briefje waarop mn nummer stond. Je liep voorbij mij, juist naast mij, ik zag een droevige blik verschijnen, ik zag hem bijna huilen. En ik deed niks, ik durfde het briefje niet eens rap in zijn handen te duwen, het was de enige kans, de aller laatste kans. Nooit zal ik die jongen terug zien. Nu ligt het briefje met mn nummer in duizende stukjes aan het vliegveld in een vuilbak. Maar ooit, ooit kom ik je wel tegen.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online