Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Ontvoerd: de eerste moord
Epiloog


De stilte was moordend, zelfs het normale geritsel van de bomen ontbrak.
Niemand zei iets, met z'n allen zaten we bij elkaar bang voor wat er zou gebeuren.
Angela snikte even en fluisterde 'Wat gaat hij met haar doen?'.
Niemand zei wat, ik was nu de oudste ik moest nu sterk zijn dus ik aaide Angela over haar bol en zei 'Dat weet ik niet, niemand eigenlijk'.
Het was weer stil voor een paar minuten en we probeerde te luisterde wat er in het andere kamertje gebeurtde, in zijn kamertje.
Een snijdende gil vanuit zijn kamer doorbrak de stilte, we hoorde Dellia gillen, smeken.
Maar hij lachte alleen maar, nog een gil vervolgde deze was angstaanjagender dan de andere, deze gil sprak doodsangst.
Het was weer stil en Patricia kromp ineen en trok aan d'r haren ze schreeuwde 'Ik wil naar huis! Laat me gaan!'.
Ik struikelde naar haar toe en probeerde haar te kalmeren met loze woorden zoals 'Het komt goed, rustig maar'. Maar terwijl ik dat zei voelde ik weer tranen opkomen.
De deur sloeg open, een zwart silhouet stond in de deuropening hij sprak niet, maar gooide een gedaante de kamer in.
Pas toen de deur zich weer sloot bewogen we, Angela was er als eerst en gilde 'O mijn god, het is Dellia'.
Ze huilde en sloot armen om de levenloze gedaante van Dellia, ik keek even naar het lichaam en zag Dellias mooie groene ogen verstijfd van angst.
Ik had nog nooit een lijk gezien, nog nooit zelfs niet mijn opa dat wilde ik niet ik was daar te schijterig voor.
Maar nu moest ik wel, uit een reflex omhelste ik Angela en gilde 'Klootzak! het was mijn idee, mijn idee.'
Maar er kwam geen reactie het enige wat ik hoorde was het histerische gehuil en gesnik van de meiden en mezelf.
Oppeens kwam er een hele rare gedachte bij me op, hoe zou hij het gedaan hebben?
Terwijl ik daar overnadacht huilde ik nog harder, misschien was ze wel eerst verkracht?
Nee dat kon niet geen kleerschuren en haar zelfgemaakte riem zat nog precies zo als net.
misschien was ze wel opengesneden en doodgebloed? Nee dat kon ook niet ik heb geen bloed gezien.
Misschien was ze wel ordinair doodgeschoten, maar we hadden geen schot gehoord.
Net als de rest omhelsde ik Delia, het lichaam was koud maar dan ook echt ijskoud.
Het licht in haar ogen was verdwenen, het was Delia niet meer.
Het was een levenloos omhulsel met niets erin, het was niet meer als vlees en botten.
Gevoelloos keerde ik me om en ijsbeerde door de kamer, deze kamer was het laatste wat ik zou zien.

(dit is een epiloog van mijn verhaal er komt nog meer tenminste als er goed op word gestemd (A))

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 6 bezoekers online