Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

DEEL 1 ; Nog niet te laat.
Nee hé ! Kut ! eerst 2 uur wiskunde en dan 2 uur Frans..
Waarom zo'n kut uurrooster !
Sorry , ik zal mij eerst voorstellen. Ik ben Nancy , 13 jaar .
En ik zit in het 1ste middelbaar.
Ik heb 1 broer , hij is echt zo'n pestkop . Hij is 9 jaar.
Mijn vader is overleden en mijn moeder is..
Nou ja , hoe noem je het ?
Mensen die s'ochtends nuchter wakker worden , en s'middags weer zat in bed kruipen ? Ik weet niet hoe ik het noem , en ik wil het niet eens weten ! Ik ben school beu..ik ben mijn thuis beu..ik ben de enige vrienden die ik heb ook kotsbeu..zelfs mijn vriend ben ik kotsbeu ! En mijn broer , die heeft alles wat hij wil.
Hoe kan het dat broer & zus zoveel schillen ?
Nou ja , het maakt mij al niks meer uit !
Opweg naar school waren er weer een paar die lachtte met mijn kleren..En sommige die me weer anorexia-patiënt noemden..
Op den duur wordt je het echt beu !
En ik heb niet eens anorexia..die wijfen zijn gewoon jaloers dat ze overal vet hebben hangen en ik niet ! Dat is niet mijn fout .
Shit happends , dat zeg ik altijd tegen hen als ze mij noemen.
Dan denken ze dat ik het over mijn eigen heb , maar eingelijk gaat het over hun zielige leventje hoor :D
Eenmaal op school aangekomen ben ik nog snel naar wc gegaan en toen ging de bel en toen moest ik naar de klas gaan .
Ik had maar 7 mensen in mijn klas zitten , maar dat is omdt ik een richting volg die niet veel mensen nemen , denk ik.
Toen ik al 2 uur Wiskunde had doorstaan , ging de bel en ging ik naar de sportspeelplaats , daar waren er weer veel mensen aanwezig waarvan de helft niet eens sportte .
Er kwam weer eens een heel raar , soort van barbiewijf naar mij en zei ; Hey , wat doe je hier ? Ik zei ; ik ga naar school , zoals iedereen hier :D en dat wijf zei ; jij met je lelijke kop en je anorexia lijf ! Je zou beter sorry tegen iedereen zeggen ! Je doet tegen iedereen grof !
Ik zei dan weer ; Nou , je begint tegen mij hoor , zoals iedereen hier. Anorexia-patiënt fluisterde ze , precies of ze durfde het niet uit te spreken.
Ik zei zoals altijd ; Shit happends :D
Ow , niks anders ? vroeg ze
En ik zei ; o , Jawel ! KROKET ! BAM ! BOEM ! BEM ! En ze lag tegen de grond ! Ik weet niet wat ik deed maar ze bloedde en had een blauw -rood oog .. Ze keek me aan en liep weg...Zij de ene kant naar het leerlingensecretariaat , en ik de andere kant ..de uitgang .
Ik spijbelde..ik liep naar het pleintje daarover , en zag daar een meisje zitten van ongeveer 15 jaar. Ik liep er naar toe en ging op dezelfde bank zitten als zij ..Raar maar waar , ze liep niet weg maar zei Hoi tegen me . Ik zei het gewoon terug en ze vroeg of ik spijbelde waarop ik antwoorde van wel .
Ze keek me aan en blaasde rook in mijn gezicht..van haar joint…


( Deell 2 maak ik ZO snel mogelijk ) !


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online