Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

een geil dagje aan zee
Op een dag besloot ik om naar de zee te gaan. Het was een warme dag en daar mijn tante en nonkel daar wonen nam ik de trein helemaal alleen, eens daar aangekomen moest ik nog zo'n tien minuutjes wandelen om naar mijn tante te gaan. Ik was nog maar vertrokken en kwam toen een oude bekende vriend tegen waar ik vroeger een oogje op had en hij was zeer goed gebouwd qua lichaam. Na wat praten gingen we wat gaan wandelen en kwamen we in de duinen terecht die wat verlaten waren..

Toen gooide hij me onverwachts op de grond en zei hij dat hij me al al die tijd op dit moment had gewacht, waardoor ik begon te blozen, wat hij natuurlijk opmerkte en hij begon dichter tegen me aan te kruipen en heel stiekem me lichtjes te strelen.. wat heerlijk was dat en hij zag dat ik ervan genoot.

toen fluisterde ik hem terug dat ik hem wil en begonnen we wild te kussen en liet hij zijn tong zachtjes in mijn mond binnenglijden en begon zo met zijn tong de mijne zachtjes te strelen en begon daarna mijn nekje te kussen stiekem kroop hij met zijn hand in mijn topje en bestreelde mijn tepeltjes die ondertussen al tamelijk hard stonden en ik begon lichtjes luider en luider te ademen. toen hij dat hoorde deed hij mijn topje in één ruk naar beneden en begon hij likjes rond mijn tepeltjes te geven en er zachtjes aan te bijten..

Hmm wat stond ik zo geil.. ik voelde mijn slipje telkens wat natr en natr komen en zeker toen zijn hand wat naar beneden over mijn buik zakte
ik stond bloedgeil en dat had hij door.. stiekem begon ik dan ook aan zijn broek te voelen en merkte dat daar al een serieuze knobbel zat en wrong m'n hand dan zachtjes in zijn broek, ik kon zijn dikke harde lul voelen het was zo lekker warm en hard hmm en je kon zijn hartslag erin voelen zo zalig

stiekem begon ik er wat mee te spelen, en zat hij ondertussen aan m'n slipje te prutsen, ik kon het niet meer uithouden en fluisterde hem terug dat ik hem wou voelen en smaken
en toen besloten we om naar een hotel te gaan niet veel verder.
toen we eenmaal waren aangekomen op de hotelkamer sloten we de deur direct en begonnen we mekaar te bespringen

hij smeet me op bed en deed m'n broek naar beneden en toen ging hij van m'n lekr stijve tepeltjes met likjes naar beneden naar m'n doorweekt slipje toe
deze deed hij dan heel voorzichtjes af en ging verder naar beneden
hij zag hoe nat ik stond en begon kusjes op m'n lekker nat kutje te geven nie lang daarna gingen deze door tot likjes hmm..

hij begon toen lekker m'n clitje te bewerken en ging dan ook in cirkeltjes rond m'n gaatje. die cirkeltjes kwamen telkens kleiner en kleiner tot hij zijn tong plots in me liet glijden
toen kwam ik hevig klaar, ik rilde helemaal en had het superwarm

nu was hij aan de beurt, in één ruk deed ik zijn broek omlaag en nam ik zijn dikke harde lul in mijn handen ik kon niet langer meer wachten en nam hem direct helemaal in m'n mondje en zoog er lekker aan telkens met m'n tong in cirkeltjes rond zijn eikel.
toen ging ik telkens rapper en plots kwam hij en vulde m'n mondje helemaal, ik slikte dit helemaal door en likte zijn eikel terug proper

toen hij na een poosje terug lekker stijf kwam doordat ik mijn kutje lekker aan het vingeren was, kwam hij naar me en legde hem naast me op het bed, ik stond op en zette mij neer op zijn harde lul en begon hem te berijden als een wilde. telkens voorruit en achteruit hmm wat was dit lekker.

toen ik klaarkwam begonnen we een soppend geluid te maken hmm ik wou gewoon niet meer stoppen en bereed hem zo snel dat hij plots riep hmm ik ga komen we kreunden samen lekker wilt en ik voelde lekker warme scheuten m'n lichaam binnendringen en ze gleden verder in m'n lichaam......



Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online