Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Rode Wangen III
Ik hijg na en ik voel ook jouw ademhaling hortend gaan. We blijven tegen elkaar aanstaan, even, want dan maak je je abrupt van me los, draait me om, duwt me richting een deur……..

Als je de deur voor me opent staan we in een soort leeskamer, zo op het eerste gezicht is er niemand binnen. Er staat een tafel bezaaid met boeken, een paar stoelen en een bank. Met een wild armgebaar veeg je de boeken van tafel. “Dat heb ik nou altijd al eens willen doen” verzucht je en duwt me achteruit tot ik de rand van de tafel tegen mijn billen voel drukken. Je buigt je naar voren en kust me hard en eisend terwijl je handen zich rond mijn billen vormen en ze zacht kneden. Door de druk van jouw harde lijf schuif ik op de tafel, je duwt mijn benen ver uit elkaar en kijkt naar me, mijn string, doorweekt, verdwijnt nadat je je vinger er achter haakt en hem van me aftrekt. Afwezig stop je het natte kledingstuk in je zak.

Je buigt je naar voren en blaast zacht tegen mijn kutje, ik tril en kreunt. Je kust de binnenkant van mijn dijen, mijn lies waarna je direct je warme lippen vol op mijn kutje zet en lekker begint te likken, zuigen, sabbelen. Je tong glijdt in en uit mijn warme, natte opening. Als je omhoog komt maak je traag je broek los. Je schuift je broek naar beneden terwijl je me aan blijft kijken, mijn ogen dwalen over je lichaam, zien je strakke boxer. Ik kreun zacht als je je hand in je boxer laat glijden en met de aanblik van jouw handen onder de stof die over je pik op en neer glijden maak je me helemaal wild.

Met een snelle beweging schuif ik van de tafel, draai me om terwijl ik jou nu ruggelings tegen de tafel schuif. Ik druk mijn hete, gretige lichaam tegen je aan en kus je heerlijke mond. Je voelt mijn natte kutje door je boxer heen, je pik wil er naartoe! Mijn handen verdwijnen onder je shirt en trekken het kledingstuk over je hoofd. Ik lik en zuig aan je tepels. Lager daal ik af over je buik mijn tong in je navel, verder naar beneden. Met de rand van je boxer tussen mijn tanden, trek ik 'm tergend langzaam van je af. Je heerlijke harde pik springt naar voren en is helemaal klaar voor me maar die negeer ik nog even. Ik kijk naar je op als ik mijn hand tussen je benen laat glijden en je ballen streel. Dan buig ik me naar voren en lik ze, zuig ze in mijn mond. Mijn handen omvatten je billen, knijpen, zacht duwen. Omhoog glijdt mijn tong nu langs de schacht van je pik, dralen even rond je eikel. Dan sluit ik mijn lippen om je eikel, ik proef je smaak, zo lekker, dat heerlijke zachte, gladde, harde roze vlees, helemaal van mij!

Ik laat mijn tong met lange halen over je pik glijden. Plaag je door te blijven dralen rond je eikel. Jouw handen glijden van mijn schouders naar mijn hals en pakken mijn hoofd, geven wat extra druk en sturen me. Ik kijk naar je harde pik trillend, je duwt hem nu tussen mijn lippen, verder, dwingender nu dieper in mijn mond tot diep achterin mijn keel, ik slik, zuig, lik. Weer terug glij je uit mijn mond en weer erin, ik zuig je helemaal af tot ik je eikel alleen in mijn mond heb. Dan duw je mijn mond weer dieper om je pik ik hoor je kreunen en dat is voor mij zo geil om te horen. Mijn hand vindt haar weg tussen mijn benen en ik vinger mezelf zacht in mijn kutje en daarbuiten terwijl ik jou af blijf zuigen. Met een onderdrukte kreun trek je je ineens terug. “Ik wil je neuken” zeg je verhit.

Als ik opsta pak je me resoluut beet en duwt me voorover tegen de tafel. Je handen dwalen over mijn billen, langs mijn dijen en duwen mijn benen uit elkaar. Ik voel je warme eikel tegen mijn natte lipjes, hoger richting mijn kontje en dan weer lager. Net op het moment dat je bij me binnen wil dringen hoor ik een zacht zuchten achter ons. Als we ons verhit omdraaien staat daar een vrouw geen prototype bibliothecaresse, ze heeft haar haren in een knotje en een grote bril op maar draagt ook een strakke zwarte rok, giga hakken en een witte blouse met een prachtig decolleté. Ook heeft ze enorme..........................Rode Wangen………………………………

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online