Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Trio in Turkse stoombad
Het was herfst en het begon net winter te worden. De warme zomer heb ik achter me gelaten met een gruwelijk saaie vakantie. Ik was toe aan iets spannenders. Dat moest nog even wachten want de verjaardag van mijn zus was morgen en we zouden door deze kou buiten naar het wellness centre in de buurt gaan. Niet zoveel aan dus, maar wel lekker ontspannen...

Na de cake en taart reden we naar het centrum. Het duurde niet lang en we gingen naar binnen, zo naar de kleedhokjes. Binnen No time lag ik bij het zwembad aan de rechter zijde van het gebouw. Het was niet druk, maar 1 jonge blonde slanke vrouw viel me op. Ze moest niet ouder zijn dan een jaar of 22 en ze zag er verdomd goed uit. Ik lag zo naar haar te staren dat ik niet door had dat ze glimlachend naar mij het water uit klom en op haar ligbed ging liggen recht tegenover me. Nog steeds keek ze naar me en als ik het goed zag ook een knipoog. Ik voelde dat ik zwaarder ging ademen en keek even de andere kant op. Maar al gauw trokken me ogen alweer naar haar toe. Ze speelde met me. Ze streek lang het randje van haar topje en haar kleine slipje en hield mij daarbij in de gaten. Ik moest weg voordat ik hier ter plekke bij de andere mensen op haar stond te geilen dat ik klaarkwam. Ik liep naar de Turkse Stoombaden en ging zitten op een van de witte plastic banken. Er zat nog een dame in met haar ogen dicht en ik volgde haar voorbeeld. Ik was zo ontspannen en nog klein beetje geil van de spanning bij het zwembad dat ik niet doorhad dat de vrouw die zo met me speelde een hand op de binnenkant van me bovenbeen legde. Ik voelde nu echt iets groeien in die broek en dat hadden alletwee de mooie dames in het stoom kamertje door. De vrouwen kwamen allebei naast me zitten en 1 begon me te zoenen. De ander stond op en ik hoorde een klik. Waarschijnlijk het slot. Ze kwam weer zitten en trok me broek los. Me pik kreeg wat vrijheid en al snel werd me pik gelikt door de dame naast me. Ik was nog steeds aan het zoenen en deed bij haar haar slipje uit en begin haar kletsnatte kutje te wrijven. Haar klitje was gezwollen en een kreuntje van genot ontsnapte. ze stapten allebei van de bank en duwden me opzij. De een ging recht met haar kutje boven me gezicht zitten en de ander liet zich zakken op me keiharde lul. Ze begon te pompen en te kreunen van genot en ik befte en vingerde het kutje van de dame boven me haar vocht sijpelde langs haar gladgeschoren lipjes en dat maakte me nog geiler. Ik voelde dat er een hoop vocht naar boven kwam borrelen. En ja, zo geil als ik was spoot een warme straal vocht bij haar naar binnen. Ze kwam van me af en likte het overgebleven sperma langs het randje van me eikel op. Vervolgens kwam ik ook overeind en tilde de dame die ik had gevingerd op en liet haar zakken op mijn nog steeds stijve lul. De dame die mij daarvoor had bereden bewerkte het klitje van de meid die ik tilde. Ze was zo licht en ik pompte in haar op en neer. Het kamertje werd gevuld met gekreun en veel geilheid. Het lichaam begon te schokken en ze kwam heerlijk klaar ik zetten haar op de grond en vlak daarna begonnen ze aan me lul likken en me ballen lieten ze ook niet met rust. Ik oefende druk uit op het hoofd van de pijpende dame en gek genoeg ging me grote stijve nog meer naar binnen en ik spoot alweer een straal warm vocht naar binnen. Ze slikte het niet door maar begon te zoenen met de ander en zo 'deelden' ze de witte buit. door dit schouwspel was ik nog niet klaar en begon mezelf af te trekken. Eerst langzaam maar daarna steeds sneller. Ik ging weer zitten en de blonde dame ging op de bank staan met haar benen wijd voor me gezicht ik likte haar kletsnatte kutje en aar rood opgezwollen klitje, ook haar lichaam schokte en zo zorgde ik ervoor dat ze naar hard gekreun heerlijk klaarkwam. De dame met de zwarte haren deed haar kleine slipje en topje weer aan en lachte dat het lekker was en nog niet klaar was. De blondine volgde haar en ze gingen naar buiten. Ook ik deed me broek weer aan en liep met een brede grijns naar buiten. Wat zijn dat twee ongelooflijke geile lekkere dames zeg!

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online