Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

a star in love deel 2
A star in love
Eey wat is er met jou gebeurt roept Suzanne als ik aan kom lopen.
ik ben gevallen ‘ik wil niks tegen ze zegen anders gaan ze me constant alleen maar dingen vragen.
als we in de bus zitten denk ik heel de tijd aan Roy, waarom hij niet gezegd had dat hij een ster was.
ach ik zie hem waarschijnlijk toch nooit meer denk ik bij mezelf.
als we met zijn drieën naar huis fietsen voel ik dat mijn enkels ontzettend pijn doen .
de zijn helemaal opgezwollen en blauw.
als ik thuis kom ziet mijn moeder dat ik mank loop we gaan naar de dokter om te kijken wat we er tegen kunnen doen.
als ik in de auto zit zie ik ver weg een limo rijden met gillende meiden die erachter aan rijden.
bij mezelf denk ik ach laat maar zitten ik zou niet eens hallo tegen hem kunnen zegen.

je hebt je enkels goed verzwikt dame zegt de dokter met een glimlach tegen me.
ik moet veel rusten met mijn voet en ijs erop leggen.
thuis aangekomen denk ik nog steeds aan Roy ik krijg hem gewoon niet uit mijn hoofd.
zijn fel blauwe ogen die me zo lief aankeken op het moment dat hij me optilde.
ik ben nooit het populaire meisje van de klas geweest dus ik weet zeker dar hij me niet ziet staan.

na een paar weken rusten kon ik weer normaal lopen.
gister had ik op TMF een muziekfilmpje gezien van Roy.
ik stond versteld hoe goed hij kon zingen.
ik had in de middag afgesproken bij de fontein met Suzanne.
het is een lekkere rustige plek en bijna niemand komt er.
als ik op de fiets zit en ik ben er bijna krijg ik een berichtje van Suzanne dat ze wat later komt.
het was wel een eind dat ik had gefietst dus ik fietste gewoon door naar de vijver.
het was een lekkere dag dus ik kon ff zonnen bij t grasveldje dat er naast lag.

EEY,ik lag net zo lekker te liggen wordt ik opeens nat gespoten.
als ik opkijk zie ik dat het Roy is.
ik schrik me eigen dood en ik weet niet wat ik moet zeggen


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online