Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

a star in love deel 3
a star in Love.

Wat doe jij hier zeg ik heel verbaasd.
Roy komt naast me zitten en verteld dat hij toevallig voorbij kwam rijden en mei zag liggen
als ik aan hem vraag waarom hij was gestopt.
Kijkt hij me verbaasd aan.
jah waarom zou je met mij omgaan je bent wereldberoemd.
oohw je weet het zegt Roy terwijl hij zijn hoofd omdraait.
jah ik weet het waarom heb je me niks verteld daarover.
Ik wou dat je me zag voor wie ik ben niet hoe iedereen me ziet.
Als we net zo lekker aan het kletsen zijn zie ik dat Suzanne aan komt fietsen.
Ik duw hem de vijver in als hij bovenkomt, kijkt hij me geschrokken aan.
Mijn vriendin komt eraan wees stil fluisterde ik zachtjes.
heey hoe gaat het zegt Suzanne blij.
Goed heb jij het ook gehoord.
Wat vraagt Suzanne.
Sabine en Lex hebben het uitgemaakt.
Ik had het wel zien aankomen zeg ik, ik had Sabine zien zoenen met Stefan.
Ik probeer Suzanne af te leiden zodat Roy er vandoor kan gaan.
Als ik hem zie wegrennen ben ik opgelucht dat Suzanne hem niet heeft gezien maar ook weer teleurgesteld dat ik hem waarschijnlijk niet meer zie.

Als we weer vertrekken wacht ik nog even op Suzanne die wou nog wat eten halen bij de jumbo die om de hoek stond.
Ik wordt op mijn schouders getikt en zie dat het Roy is.
Heey zou ik misschien je nummer mogen hebben dan kunnen we misschien een keer afpreken.
ik geef hem mijn nummer en we zeggen gedag.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online