Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

a star in love deel 5
A star in love

heey wat is er nou aan de hand.
met een vragende blik kijken annemijn en suzanne me aan.
het was pauze op school en ik kon Roy maar niet uit mijn hoofd zetten.
ik heb een jongen leren kennen die middag toen ik mijn enkels had verzwikt.
annemijn en suzanne kijken me verbaasd aan.
toen hij weg ging ben ik erachter gekomen dat hij een ster is.
we hebben ook vorige week afgesproken maar op het einde zei hij dat we geen vrienden konden blijven omdat de paparazzi teveel voor me zou worden.
opeens hoor ik gelach achter me
jij op een date met een ster geloof t zelf zegt sabine.
kijk dat je nou geen vriendje kan krijgen wil nog niet zeggen dat je er een hoeft te verzinnen.
waar bemoei je je mee sabine.
met een grijns loopt ze weer weg.
wie was het vraagt Annemijn Roy vetory
Suzanne begint ineens te krijsen Roy dat meen je niet ik ben al jaren fan van hem.
waarom weet ik daar niks van vraag ik aan haar.
nou ik ik uhm vergeten.
eey zullen we vanmiddag naar het winkelcentrum gaan winkelen doet het altijd goed kwam Annemijn met t idee.

oohw das een leuke shirtje wat is je maat joelle ik betaal deze voor je Annemijn pak het shirtje en loopt naar de kassa.
als we langs een techno winkel lopen zecht Suzanne dat ze een nieuwe mobiel nodig hebben.
ik loop even rond in de winkel op een gegeven moment liep ik allemaal tussen grote tv’s
is het waar Roy is er een nieuwe liefde in je leven.
opeens zie ik Roy op de tv je ziet ook een foto van mij met Roy in de bioscoop.
neei ze zat toevallig naast me ik weet niet eens wat haar naam is.
ik kreeg bijna een hartaanval toen ik het hoorde.
suzanne en annemijn hadden het gehoord en rende meteen op me af om me te troosten.
toen werd alles zwart voor mijn ogen


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online