Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

a star in love deel 6

A star in love
Schat gaat het met je.
ik open me ogen en zie 4 gezichten voor me mijn ouders annemijn en suzanne.
je was flauwgevallen zei Suzanne.
toen moest ik weer denken aan Roy hoe geloofwaardig hij overkwam op de tv.
ik kon mezelf niet helpen maar ik moest weer huilen.
mijn ouders weten nog steeds niet wat er met me aan de hand is.
ik stuurde suzanne en Annemijn even weg en had alles aan mijn ouders verteld.
ze leefde met me mee en zeiden dat alles weer goed zou komen.

welke jurk wil je aantrekken joelle riep suzanne vanaf boven.
die roze of die zwarte.
doe die roze maar die zit wat fijner.
we waren ons aan het klaarmaken voor het schoolfeest ikhad er niet zoveel zin in maar Suzanne zei da ik perse mee moest en ik wil niet zo’n zielig persoontje zijn.
dames nog 5 min en dan vertrekkenwe hoor ik de moeder van suzanne roepen.
heb jij nog 1 euro suzanne ik was de helft van mijn geld vergeten maar we waren en al.
heei leuk masker joelle hoor ik achter me op een hele stomme manier.
als ik omkijk zie ik dat het sabine is met haar vriendje.
ik walg echt onzettend aan haar.
eey joelle kom eens hoor ik suzanne roep bijmezelf denk ik doeii sabine ik ben weg.
heb je het ook al gehoord het vriendje van sabine heeft 3 vriendinnen.
neei echt weet ze het.
jah maar niemand mocht het weten.
uuhm joelle.
jah
kijk eens om.
ik draai me om en zie roy staan.
joelle alsjeblieft ik wil met jou verder gaan dat besefte ik pas toen een vriend zei dat ik mijn instinct moet volgen.
ik weet niet waarom ik het hem zo snel vergeef maar ik voel wat voor hem.
ik geef hem een knuffel en als ik weer in zijn ogen kijk gebeurde het van eigens.



Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online