Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Onmogelijk
Daar stond ik dan, samen met man en kind te staren naar het podium. "waanzinige band hé" riep mijn man nog. Ik knikte, hoe kon ik weten dat ik op slag verliefd zou worden. Langzaam liep ik naar voren met mijn fototoestel en maakte wat foto's. Thuis liet ik ze meteen ontwikkelen. Mijn vriendin die even later op de koffie kwam, was het met me eens, het was een leuke vent. Lekker ruig. Maanden later besloten mijn vriendin en ik samen naar een optreden te gaan. Mijn bijna vergeten verliefdheid sloeg weer toe, die van mijn vriendin ook. Helaas wisten wij dat het nooit iets kon worden. We bleven naar optredens gaan. Bij iedere gelegenheid probeerde ik zoveel mogelijk contact te leggen. Ik viel af en zag er nog goed uit voor mijn 40 jaar. Uiteindelijk zag hij me staan. Door het oogcontact kreeg ik het nog meer te pakken. Die avond liep hij op mij af en vroeg hoe ik heette. Enigzins verlegen vertelde ik hem mijn naam. Mijn meisjesnaam uiteraard. God hoe was het mogelijk dat ik mij na al die jaren nog eens zo kon voelen. Mijn knieën begonnen steeds heviger te knikken, iedere keer wanneer hij naar mij keek. Ik kon het niet geloven dat hij echt naar mij keek. Opeens kreeg hij het teken van zijn bandleden dat het tijd was om te spelen. Zijn glimlach was voor mij, daar op dat kleine podium, dat wist ik zeker. Na zijn optreden praatten we nog wat en toen ging hij weg. "Zie ik je gauw" vroeg hij nog. Ik knikte, want ik zou hem een paar dagen later weer zien. Dagen liep ik met mijn hoofd in de wolken. Ik dacht dat iedereen het wel moest zien. Gelukkig hadden heel weinig het maar door, zeker mijn kinderen en mijn man hadden niets door. Maar die avond dat ik hem weer zag, had hij het te druk met andere mensen die hij aandacht moest schenken. Heel even liep ik naar hem toe. Hij knikte naar me en gaf me een zoen op mijn wang en zei dat hij het leuk vond mij weer te zien. Even later fluisterde hij dat hij het erg vond dat hij niet meer tijd had. Ik zei dat het niet erg was en dat hij wellicht meer tijd had bij een volgend optreden. Gelukkig hoefde ik daar niet zo heel lang op te wachten. Twee weken later trad hij weer op, maar nu buiten. Dit keer had ik mijn jongste dochter meegenomen. Meteen nadat hij mij zag, vrolijkte hij wat op. Hij zag er moe uit vond ik en zei hem dat ook in de pauze. Niet veel geslapen vertelde hij. Op het moment dat ik wilde vragen hoe dat kwam, kraaide mijn lieftallige dochter tegen hem, dat ik ook slecht geslapen had en dat dat kwam omdat ik verliefd was. Ik keek mijn dochter vermanend aan en toen verklapte ze nog doodleuk dat hij degene was op wie ik verliefd was. Mijn wangen hadden vele keren rood gezien, maar dit keer voelde ik de grond zowat onder mij verdwijnen. Hij begon te lachen en tilde mijn dochter in zijn sterke armen en fluisterde: "niet verder vertellen hoor, maar ik ben ook wel een beetje verliefd". De ogen van mijn dochter werden groot en op het moment dat ze wilde vragen op wie, grinnikte hij nog iets in haar oor. Ik kon het niet horen maar merkte dat het over mij ging. Gelukkig moest hij snel weer optreden, voor mij een goede gelegenheid om mijn dochter eens streng toe te spreken. Wat bleek, hij was niet verliefd op mij(volgens haar), maar op haar zei ze. Ik kon er om lachen en samen dronken we met hem na afloop nog wat. Toen ik zei dat ik naar huis moest, liep hij met mij mee naar de auto. Één van de bandleden die heel goed doorhad hoe de vork in de steel zat, leidde mijn dochter af. Hij nam hij me snel in zijn armen en kuste me hartstochtelijk. Mijn lichaam stond in vuur en vlam, ondanks het korte moment. Toen hij mij losliet gromde hij even en mompelde dat hij me zou missen. Wij wisten beiden dat het weer een maand zou duren voordat we elkaar weer zouden zien. Dan zouden er nog meer mensen zijn. Ik beloofde hem dat ik mijn mail zou sturen. Dat deed ik uiteraard. Lang moest ik wachten op zijn mailtje. Hij vertelde dat hij het druk had gehad. Ook vertelde hij dat onze liefde niet kon bestaan. Hoewel ik het begreep was ik toch zeer verdrietig. Ik probeerde het zo goed mogelijk van mij af te zetten en me te concentreren op mijn gezin. Dat lukte aardig, maar af en toe gingen mijn gedachten nog naar hem. En alsof hij het aanvoelde stuurde hij een mail, dat hij bij een volgend optreden niet aanwezig zou zijn. Ik moest er wel naartoe, omdat ik kaarten had. Nog nooit voelde ik mij zo leeg. De muziek was nog hetzelfde, maar zijn plek was ingenomen door een ander. Maar na de pauze was er een verrassing. Niet alleen voor mij, maar voor vele vrouwelijke fans. Opeens begon de muziek te spelen. Ik herkende de melodie meteen. Evenals zijn warme stem. Hij zong het lied, waar iedere vrouw het warm van kreeg. Maar hij zong het speciaal voor mij, dat weet ik want hij ging voor me staan. Aan het eind van het liedje pakte hij mijn hand drukte er een kus op. Zijn blik vertelde mij genoeg. Niet alleen mij, maar de hele zaal. Na het optreden mocht ik met hen mee naar het huis, waar ze een afterparty vierden. Die nacht sliep ik in zijn sterke armen en voelde me zo geborgen.Hij vertelde mij dat hij me niet zomaar in de steek kon laten, dat hij ontzettend gek op mij was. Toch besloten we dat het beter was om goede vrienden te blijven. Maar iedere keer als we elkaar zien, wat ook pijn doet, zoeken we elkaar toch weer op. Ik weet dat hij altijd zijn sterke armen om mij heen zal slaan en zal fluisteren hoe fijn hij het vind om mij te zien. Mijn dochter gaat ook vaak mee en ziet hem als haar grote vriend. Ik ook, omdat ik weet dat hij nooit meer kan worden dan een grote vriend. Ik ben stapeldol op hem en hij op mij. Dat weet ik. Misschien in de toekomst of niet. Maar het gevoel zal nooit overgaan, iedere keer weer wanneer we elkaar zien. Verboden liefde noemen ze dat, of onmogelijke liefde.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online