Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Stiefzus help een handje
Een aantal weken geleden had ik mijn rechterarm gebroken gedurende een skateboard ongelukje. Mijn rechterarm zat ik het gips en ik kon er niets mee. Voor een 20 jarige is dat niet niets. Ik moest het rustig aan doen van de dokter en moest dus binnen blijven. Ik zat wat op mijn kamer toen er een lekkere clip voorbij kwam op MTV. Ik ben altijd al een fan van Fergie van de BEP geweest. Met mijn linkerhand had ik al snel mijn lul de vrijheid gegeven en was een beetje onhandig aan het trekken. Het lukte niet echt, maar toch ging door. Hij stond inmiddels goed stijf toen in eens de deur openvloog. Ik kon nog snel mijn joggingbroek er overheen trekken. Mijn 6 jaar oudere stiefzus kwam mijn kamer binnen gelopen. Ik voelde me betrapt en begon rood te kleuren. Ik zat op het einde van mijn bed en met een paar stappen was ze bij me. “Ik verveel me, wat ben jij aan het doen” kwam er uit. Toen ze naar me keek zag ze m’n rooie kop en ik denk ook de bobbel in mijn broek. Inmiddels was Fergie verdwenen, maar deze had plaats gemaakt voor de altijd lekkere Rihanna.
Denise lachte want ze wist dat ze me betrapt had. Ik keek omhoog en zag me stiefzus staan. Ze leek op Anouk. Ze zag er stoer, maar ook lief uit. Het was een hand vol vrouw, met lange blonde haren. Haar borsten waren groter dan gemiddeld. In haar spijkerbroek en haar zwarte hemdje zag er lekker uit. Haar lachen stopte en ze deed een stap dichterbij. Ze stond vlak voor me en ik vroeg “wat doe je?”. Zonder iets te zeggen boog ze zich voorover en trek mijn joggingbroek weg. Toen ze zo voor me stond had ik goed zicht in haar hemd. Haar stevige borsten zaten in een zwarte BH die haar volle cup goed bedwang hield. “Ik zal je een helpen stiefbroertje” nog voordat ik iets uit kon brengen trok ze me op me benen. We stonden nu tegenover elkaar, ze lachte naar me en zei “geniet ervan kleintje”, met kusje op mijn wang liet ze zich zakken. Ze zat op haar knieën en trok mijn joggingbroek verder naar beneden. Met haar rechterhand pakte ze mijn luk en begon te trekken. In mijn hoofd vroeg ik me af of dit verkeerd was, maar de vraag of ze haar volle lippen om mijn lul ging krullen drukte die andere gedachte weg. Het duurde maar even voordat mijn pik weer op volle sterkte was. Denise keek omhoog en zei “ik wist dat je goedgeschapen was, maar dit had ik niet verwacht” Ik grinnikte, ik had me nooit geschaamd voor mijn 19cm lange lul. Ik keek weer naar onderen en zag hoe ze rustig met haar hand over mijn eikel ging. Ze spuugde in haar hand en begon te trekken. Ze boog zich voorover en ik voelde haar warme lippen over mijn eikel ging. Een rilling ging door mijn lijf. Ze nam mij lul dieper in haar mond en ik kan het niet laten even naar voren te stoten. Mijn eikel drukte tegen haar gehemelte, ze hield hem daar en keek me even aan. Ze pakte hem nu weer met haar hand en begon te trekken, met haar tong ging ze even over mijn eikel. Ik had haar het liefst diep in haar mond geneukt, maar ik deelde de lakens niet uit. Mijn pik verdween tot diep in haar keel, toen ze hem terugtrok zag de slierten geil aan haar lippen hangen. Ik zag hoe een drup van mijn lul op haar borsten terecht kwam. Ze likte aan haar hand en ging over mijn glimmende eikel. Haar hand ging in rap tempo over mijn lul terwijl ze met haar lippen mijn eikel bewerkte. Ik redde het niet meer en trilde een beetje. Ze keek naar boven en wist wat er ging gebeuren. Ze liet mijn lul los en keek naar mijn dikke kloppende lul die bijna explodeerde. Heel even wachtte ze, het was net of ze bedacht waar ze me wilde laten komen. Ze nam mij lul in haar mond en begon te zuigen, haar tong was druk in de weer. Haar handen legde ze op mijn kont en ze drukte me naar voren. Ik voelde wat ze wilde en begon te neuken in haar mond. Als haar hoofd naar voren kwam stootte ik ook naar voren. Het duurde niet lang toen ik wilde spuiten. Uit reflectie pakte ik haar hoofd. Ik stootte diep in haar mond en trok haar hoofd hard naar voren. Ze liet het gebeuren en na een paar keer in haar mond geramd te hebben spoot ik mijn sperma tegen haar gehemelte. Ik was klaar en liet mijn lul in haar mond hangen. Ze nam het weer over en trok nog een paar keer. Ik zag hoe ze met haar lippen over mij leeggespoten lul ging. Haar mond was helemaal glibberig en de sperma hing erbij. Ze kwam omhoog en deed haar mond open, ik zag mijn ontlading op haar tong. Ze slikte het door en gaf me een kus op mijn lippen. “ik zal je nog even fatsoeneren” zei ze. Ze liet zich zakken en ze nam mijn lul in haar mond en zoog hem schoon. Daarna trok mijn broek omhoog, ze keek me met een glimlach aan en tikte even op dat bultje in mijn broek.

Ze ging weer net zo snel als dat ze kwam…


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online