Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

heerlijke opleider
Ik ben een 22 jaar en in opleiding tot arts. Op dit moment loop ik stage op een suffe afdeling. Zowat alle dokters zijn hier enorm saai; het is dan ook niet de meest enerverende stageplek, maar goed. Echter een van de dokteren heeft een stout twinkeltje in zijn ogen. Hij heeft Jos. Meestal ontwijk ik dit soort jongens/mannen, omdat ik mij anders geen houding weet te geven. Maar vandaag besluit ik om mij maar eens bij zijn spreekuur te voegen om van hem te leren. Hij probeert mij op m'n gemakt te stellen, het helpt maar een beetje. Ik voel me nerveus en zwaar aangetrokken tot hem. Hij heeft zo'n lief accent en lacht om mijn knulligheid en flauwe grapjes. Wanneer het ochtend spreekuur klaar is en de laatste patiënt vertrekt, sluit hij plots de deur af, terwijl wij beiden nog binnen zijn. Ik sta plots overeind, omdat ik bang en tevens nieuwsgierig ben voor wat komen gaat. Hij dimt het licht en begint met mijn donkerbruine haar te spelen (oh stop alsjeblieft, die tintelingen op mijn hoofd.. daar wordt ik zo geil van, denk ik bijmezelf), en zegt tegen me dat hij wel in de gaten heeft dat ik stiekem een oogje op hem heb. Ik voel dat ik rode blosjes op mijn wangen begin te krijgen en tevens voel ik sidderingen in mij kutje en over mijn rug gaan. Ik ben zo geil, dat ik alle kleren van zijn lijf zou willen rukken, maar zoiets zou ik nooit durven. Ik laat hem de leiding houden. Hij begint me zachtjes in mijn hals te zoenen. Hij rukt mijn witte jas open en begint mij onder mijn tshirtje te strelen terwijl hij me zoent. Hij voelt door mijn beha dat ik kleine, maar stevige borstjes heb. Wij beginnen heftig te tongzoenen. Hij is een heerlijke zoener. Mijn borsten worden ondertussen stevig gekneed en mijn tepels beginnen stijf te worden. Hij doet mijn jas uit, waarop ik vervolgens mijn tshirt uittrek en mijn broek losmaak. Terwijl ik mijn beha losmaak, trekt hij mijn broek, inclusief onderbroek uit. Ik ben nu helemaal naakt. Hij duwt mij tegen te tafel en zakt vervolgens naar beneden. Met een stoute blik naar boven begint hij mijn dijen te strelen en mijn klitje te likken. Met zachte halen glijdt hij met zijn tong over mijn vagina en klitje. Hij duwt nu zijn tong een beetje in mijn vagina en stimuleert mijn klitje met zijn duim. Ik voel me zo geil en kreun zachtjes van genot. Ik vind het zo spannend en hoop dat de verpleegsters en andere doktoren ons niet zullen storen. Hij begint zich nu snel uit te kleden en laat zijn broek tot op zijn enkels hangen. Ik zie een dikke bobbel in zijn grijze boxer. Ik besluit zijn stijve lul te bevrijden uit zijn boxer en begin ermee te spelen. Met mijn volle hand glijdt ik in een steeds sneller tempo over zijn lul. Ik zak vervolgens naar beneden en omsluit met mijn lippen zijn eikel en ga steeds verder, op en neer. Hij zegt: sneller, neuk me met je mond, en pakt mijn haar vast en maakt de bewegingen voor me. Ik merk dat het wel heel diep gaat, en dat ik soms kokhalsneigingen begin te krijgen, maar ik concentreer me op zijn genot. Ik wil hem bevredigen. Ik merk dat hij naar een hoogtepunt komt, maar ik wil nog niet dat hij komt...Ik doe zijn lul uit mijn mond en ga wijd op tafel liggen. Hij gaat op de uitnodiging in en duwt zachtjes eerst zijn eikel in mijn kutje. Hij ziet aan me dat ik even moet wennen, want mijn kutje is best strak. Vervolgens duwt hij zijn lul verder tot aan zijn ballen, en begint nu in een steeds sneller tempo diepe halen te maken. Zijn ballen ketsen tegen mijn billen aan. En je hoort het sappige neukvocht meeketsen. Met zijn handen in mijn knieholtes gehaakt neukt hij me steeds harder. Ik voel dat hij mijn plekje haalt en ik voel langzaam een hoogtepunt komen. Harder fluister ik zachtjes. Ik kreun en af en toe maak ik een kleine gilletje. Mijn kleine borstjes schudden mee op het ritme. Het is zo heerlijk! Met zijn lul in mij kom ik overeind, hij tilt mij van de tafel en begint me in de lucht verder te neuken. Met zijn heupen ketst hij hoog in mijn kutje. Ik houdt hem stevig vast en voel de zweetdruppeltjes van genot op zijn rug. Hij loopt nu met me naar de deur en duwt me met mijn rug hiertegen aan. Hij is nog steeds gretig zijn lul zo diep mogelijk in mij te duwen. Ik ben bang dat iemand ons hoort zo tegen de deur. Het is zo spannend. Ik vind het zo lekker. Hij kust me in mn hals en kijkt me soms heel lief aan. Ja dit is het ultieme genot denk ik. Ik merk wel dat hij een beetje moe begint te worden en we gaan samen terug naar de tafel. Ik sta nu gewillig met mijn rug naar hem toe. Hij duwt nu zijn lul weer in mijn iets minder strakke gaatje en gaat weer verder met me hard te neuken. Ja hij weet mijn plekje te halen en ik voel een orgasme aankomen. Ik probeer er nog even niet aan toe te geven, ik wacht op hem. Hij neukt zo goed! Nu zegt hij: ik kom schatje, ik kom. Samen komen we tot ons allerbest hoogtepunt en ik voel zijn warme zaad in mij spuiten. Hij buigt zich over mij heen, en ik voel zijn borstkast op mijn rug. Het voelt warm en klam aan. Een laatste siddering gaat door ons heen. Ik voel zijn lul op rust komen in mijn kutje. Heerlijk liggen we daar even met zijn tweeën, helemaal voldaan.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 35 bezoekers online