Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

lange liefde
ik zit nu in de 3e klas maar ik ben al zins groep 3 verliefd op een jongen. ik ken hem nu al mijn hele leven en ben altijd beste vrienden met hem geweest. langzaam groeide onze vriendschap op tot liefde en we waren heel gelukkig we hadden 5 jaar toen we steeds minder met elkaar omgingen. toen we in groep acht allebij naar een andere middelbare school gingen zag ik hem nooit meer en ik miste hem heel erg
en we hadden het nog nooit echt uitgemaakt dus ik ging naar zijn huis en hij bleek naar voetbal te zijn. dus ging ik toen naar de voetbal club, waar ik al vaak met hem was geweest voor zijn trainingen en wedstrijden maar hij was daar ook niet, toen liep ik naar zijn trainer en vroeg of hij wist waar bram was maar die wist het ook niet dus ik ging naar zijn beste vriend zijn huis en gelukkig was hij daar ik had me namelijk al aardig zorgen gemaakt. ik wou het uitmaken maar ik wou het ook weer niet want ik hield nog wel van hem. na uren lang praten ben ik toch maar naar huis gegaan en had ik het dus niet uitgemaakt. hij was het volgens mij ook helemaal vergeten want hij begon er ook niet over. zins toen ging ik steeds meer met hem om. en ik ging elke vrijdag naar hem toe. toen ik op een vrijdag weer bij hem langs kwam was hij er niet maar hij was ook niet bij zijn vrienden dus ik smste hem maar hij niet terug. na een uur wachten bij zijn huis kwamen zijn ouders eindelijk thuis en het bleek dat hij de dag ervoor weg was gelopen en hij een briefje achter had gelaten voor mij, er stond op de voor kant dat zijn ouders en broers het niet mochten lezen en dat alleen ik dat wel mocht. dus ik las het briefje en er stond op dat hij nog steeds van me hield en niet wist wat hij met deze gevoelens moest doen en hij vroeg of ik hem kon smsen met het antwoord of ik nog van hem hield. dus ik smste hem en ging na een paar uur bij zijn ouders zitten naar huis en ging gelijk naar bed want het was al 1 uur snachts en ik had de volgende morgen vroeg al hockey. toen ik 6 dagen niks van hem had gehoort werd ik snachts ineens wakker door getik op mijn raam eerst durfde ik niet naar buiten te kijken maar daarna deed ik het toch, en ja hoor het was hem! ik sloop naar beneden zodat mijn ouders niet wakker werden en deed de deur open. hij kwam naar binnen en begon een verhaal maar ik hoorde wat gestommel boven dus ik ging naar boven naar mijn ouders en zij dat ik hele erge hoofdpijn had dus ik even naar buiten ging met de hond. toen ik weer beneden kwam was hij weer weg maar hij had wel gezecht dat hij nog niet thuis was geweest en ik niks mocht zeggen dus dat deed ik ook.toen ik de volgende ochtend wakker werd lag ik beneden op de bank met mijn mobiel naast me, ik keek op mijn mobiel hoe laat het was en ik had een smsje dus ik las het smsje het was van hem. ik moest om 2 uur smiddags onder schooltijd naar zijn huis gaan en wat kleren voor hem ophalen. en daarna naar het plekje in het bos gaan waar we wel eens hadden afgesproken. dus dat deed ik ik ging er heen en ik zag hem weer het eerste wat ik deed was naar hem toe rennen en ik gaf hem een zoen. eerst was hij verbaast want in onze hele relatie hadden we nog NOOIT gezoend. maar daarna vond hij het eigenlijk heel erg fijn en we stonden daar dus in het bos een half uur te zoenen. daarna vertelde ik hem dat het eigenlijk nooit uit was gegaan en ik gaf hem zijn kleren. hij had geen plek om te slapen dus ik zij dat als hij heel stil was hij wel in de schuur kon blijfen maar hij moest elke ochtend om half acht weg zijn en hij moest savonds om 10 uur de schuur in gaan. op die mannier is hij twee dagen gebleven maar daarna heb ik hem naar huis gebracht. hij moest van mij naar zijn ouders dus dat deed hij zijn ouders waren heel erg ongerust en hadden de politie inmiddels ook al in geschakeld dus die waren echt niet normaal blij om hem weer te zien. hebben nu al 8 jaar verkering en zien elkaar nog steeds elke vrijdag het is bijna presies twee jaar geleden dat hij verdwenen was dus vier ik vanavond samen met hem een feestje dat hij er nog is. ik hou nog steeds van hem en hij ook van mij.
ik hou van je bram voor altijd!

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 8 bezoekers online