Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

ontvoerd....
Ontvoerd.
Er was een Meisje op School en die had een mooie eenwieler.
En er waren Tweelingen op school, en de naam waren van hun
Iris van 9 jaar en Ilse van 9 jaar.
en die Tweelingen waren jaloers op dat meisje met die eenwieler.
Een paar uuurtjes later zijn ze uit school en dan gaan ze naar huis, en ze vraagen aan de moeder. Mama mogen wij een eenwieler. Nee zij de moeder Jullie heb speelgoed genoeg, maar de kinderen zeiden asjebliefd asjebliefd wij willen zo Graag een eenwieler.
Ok zei de moeder (Zucht).
Voor deze keer, een paar weken later Kunnen Iris en Ilse al heel goed
eenwieleren.
Maar op een dag is niemand op straat niemand in de buurt, Iris en Ilse zeggen tegen elkaar nou je dan kunnen wij nu tog gewoon eenwieleren en oevenen nog een Beetje? Ja zeiden ze tegen elkaar.
Maar Opeens stond daar een man.
Iris zei waarom staat de man daar?
Weet ik veel zei Ilse...
De man kwam naar hun toe en zei willen jullie 1.000 euro?
Ja zeiden Iris en Ilse.
De man zei dan moeten jullie bij mij in de auto stappen. Waarom zeiden Iris en Ilse?
Omdat het eigenlijk thuis licht.
Iris en Ilse rende naar de auto en stapten in.
De moeder keek op de klok en het was al 20:00, Toen keek ze buiten
maar de een wieler van Iris en Ilse Lag op de grond.
toen belde ze de Politie
en 3 weken later laggen
Iris en Ilse dood in de woonkamer,
en die moeder moest verschikkelijk huilen.
En de moeder ging steeds om 20:00
2 Foto's neer leggen met twee kaarsjes
en moest verschikkelijk huilen.
Einde

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online