Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

dark shadow
het was een mooie zomer avond. ondanks dat de zon de hele dag had geschenen en het tot laat in de middag lekker warm was, klopte er iets niet. op de een of andere manier had Sophie de hele dag al het idee dat iemand haar achtervolgde. elke keer hoorde ze voetstappen achter haar of een soort gefluister in haar oor, ze kon niet verstaan wat. ze was bang en de hele dag kon ze zich maar slecht concentreren, de toetsen die ze vandaag had waren slecht gemaakt en ze was moe. alsof iemand haar de hele nacht had wakker gehouden. rond 8 uur ging ze naar buiten want ze had wat met vrienden afgesproken, dus ging ze naar hun vaste plek waar ze altijd zaten. na een beetje te hebben gekletst. voelde ze zich nog niet op haar gemak. ze had het gevoel dat er iemand vanuit de bosje naar haar zat te kijken. ze vertelde aan haar beste vriendin dat ze de hele dag al last had van iemand die haar achtervolgde en lastig viel en dat ze niet kon zien wie het was omdat er niemand leek te zijn. haar vriendin kon haar niet geloven en zei dat ze zich niet zo aan moest stellen. na nog een paar uur daar te hebben gezeten ging ze rond kwart voor 12 naar huis. ze vond het maar raar dat ze zo laat mocht normaal moest ze al om 11 uur thuis zijn want het duurde nog 20 minuten voordat ze thuis was. eenmaal onderweg kreeg ze weer het gevoel, dit keer wat het erger, ze voelde de hele tijd dat iemand haar aanraakte en de stemmen werden steeds duidelijker. ze hoorde elke keer een zware dreigende stem zeggen dat ze maar beter hard door kon fietsen. op een gegeven moment werd ze zo bang dat ze bijna niet meer verder kon fietsen haar hard klonk in haar keel en alles werd steeds erger. het leek wel alsof haar fiets vastgeplakt zat aan de weg, ze gooide haar fiets in de berm en ging lopend verder. ook zo kwam ze niet verder. ze werd steeds banger en banger en de stem werd steeds dreigender en dreigender totdat ze duidelijk iets op haar af zag komen. ze kon geen kant op, wat ze ook probeerde ze bleef staan. de verschijning was nu zo dichtbij dat ze kon zien dat het een man was. hij hard grote donkere ogen en was heel breed gebouwd. gek genoeg kon ze door hem heen kijken. ze werd nog banger en de man kwam nog dichterbij pakte zijn mes en sneed in haar keel. niet zo heel diep maar diep genoeg zodat ze zou lijden. ze begon te rennen maar nog kwamen haar benen niet van de grond. de man lachte haar uit en stak het mes in haar rug. ze had pijn, heel veel pijn. maar ze kon niks doen. het leek wel alsof ze verlamd was. de man duwde haar tegen de grond en stak nog een mes achter in haar nek. ze gilde het uit van de pijn en dan man deed niks anders dan lachen, hij genoot er gewoon van. inmiddels thuis liepen haar ouders ongerust door het huis. het was inmiddels kwart voor 1 en nog was Sophie niet thuis. vader had al mensen gebeld of ze haar hadden gezien en wanneer ze was weggegaan maar niemand wist iets. uiteindelijk hebben ze de politie gebeld en die hebben een zoektocht gehouden, weken lang zijn ze bezig geweest. maar er is nooit meer wat van haar vernomen, geen bewijsmateriaal gevonden en haar vriendin Eline had zoveel spijt dat ze haar niet had geloofd dat ze voor de trein is gesprongen maar voordat ze sprong zag ze een grote, brede man met donkere ogen en een meisje met blond haar, bruine ogen en een mes in haar nek, rug en keel waar om de seconde 1 druppel bloed uitviel die langzaam op de grond vielen en uit elkaar spatte.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online