Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Afscheid nemen bestaat niet
Het was een koude wintermorgen.
ik schoof mijn gordijnen opzei en ik keek naar buiten, ik zag dat het lekker weer was. Normaal zou ik blij zijn want lekker weeer is er niet iedere dag, maar ik was eerder getreurd dan blij. wat moet ik aan trekken dan, wel iets over heel mijn armen en heel mijn benen dacht ik. niemand mag mijn blauwe plekken zien.
ik koos voor een luchtig maar toch een t-shirt met lange mouwen. ik liep naar beneden de trap af, en had geen zin om naast mijn moeder te gaat zitten. ik pakte een broodje en voordat ik me mes had kunnen pakken begon me moeder al.
"Hé demi waarom heb je zulke lange mouwen aan?,, eehm j j jj jaa ik word z z ziek dde denk ik.. stotterde ik.
"aaah gossie tog,, was de reactie van mijn moeder. toen ik mijn broodje op had stond ik op, klaar om me zelf weer op te sluiten in mijn kamer. maar ik was vergeten mijn lange broek aan te doen,
"Demi, hoe komen al die plekken daar? begon mn moder al snel. Ik moest snel iets verzinnen, ik kon tog niet zeggen dat ik in elkaar ben geslagen dacht ik bij mn zelf, "ik ben gestruikeld met mn fiets,niets bijzonders jôh,, was mijn antwoord. mmhh oke antwoordde mijn moeder
ik liep naar me kamer toe en begreep zelf ook wel dat dit nie meer zo verder kon gaan, dit is nu al bijna 3jaaar aan de hand. Ik moet er een einde aan maken.
een einde aan mijn leven dacht ik.
en voordat ik het wist was ik met tranen in mijn ogen een brief aan het schrijfen. die ging als volgt.

"Lieve mama oma en lakeesha.
het spijt me dat ik dit heb gedaan
maar ik moest er een einde aan maken.
mijn leven was verpest door raounak en bernice. ik ben door hun bedreigt.
de rede dat ik nooit in een korte broek liep, of in een trui zonder mouwen was omdat ik helemaal onder de blauwe plekken zat.
mama het spijt me zo.
het is te laat omme nog te kunnen redden.
maar ik moet dit doen. ik red mezelf ermee, ik voel de pijn dan niet meer.
de pijn die hun m ehebben bezorgt
mama oma en lakeesha weet dat ik jullie nooit vergeet.
ik zaler altijd voor jullie zijn
ik waak over jullie.
mama vergeef me.

iloveyou!

liefs, je dochter.

-----------

ik vouwde de brief dicht en pakte een envolop. mijn moeder zat nog beneden dus ik moest wachten totdat ze naar haar werk ging.
niet veel later hoorde ik mijjn moeder roepen dat ze weg ging.
ik stormde naar beneden en gaf een dikke knuffel en tot slot een mega dikke zoen.
"waar isd dat goed voor, wat heb je van me nodig? ,, zei mijn moeder
ik barst ein tranen uit.
en waar is dat nu weer goed voor.
niets mam ik heb last van hooikoortst en ik ben een beetje ziek.
ik voel me niet lekker ik ga naar bed,
doei mam.
"doei lieverd,,
ik rende naar mijn kamer en keek mijn moeder acterna.
ik keek hoe ze haar fiet pakte en naar haar werk ging.
dit was de laatste keer dat ik haar zou zien.
ik apkte de brief en legde hem op de tavel binnen neer.
ik liep naar de medicijnen kast en zocht alle medicijn pilletjes die ik maar vinden kon.
ik liep naar de keuken en ik pakte een groot glas met water.
ik nam mijn pilletjes mee.
ik had de pilletjes in mijn hand.
dit is ht dan nu of nooit dacht ik.
ik nam de pilletjes 1 voor 1 in.
een stuk of 13 doosjes waren het.
ik gin gop de gtrond lichen met een deken over mij heen. in mn hand had ik een brief waaropstond: SORRY I LOVE YOU.
ik ging liggen en dacht ná, zoveel na totdat het zwart voor mn ogen werd.

"DEMI DEMI HALLO DEMI BEN JE ER?,,
eeemhmhoejofj, waar ben ik?!
in het ziekenhuis lieverd.
WAT! schreeuwde ik.
IK HOOR HIER NIET TE ZIJN
IK HOOR IN DE HEMEL TE ZIJN schreeuwde ik.

HEEEEEEEEEEEEELP


*TRING TRING *
en dat was mijn wekker dan
ik schrok wakker
fjuuuw het was maar een droom.


---------

lieve lezers.
met dit verhaal wil ik laten zien dat pesten hele erge gevolgen kan hebben.
ik proeer met dit verhaal mensen wakker te schudden dat ze verkeerd bezig zijn.
asjebliefd pest nooit andere mensen.


Liefs,

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online