Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

mijn liefde laten lopen
in de zomervakantie zou ik voor het eerst weer terug gaan naar mijn vaderland.ik was zo blij en gelukkig toen ik daar was. Ik ontmoette een jongen die ik van eerste gezicht al heel erg leuk vond. In die tijd dat ik daar was heb ik hem af en toe gezien op straat. Ik kwam terug van mijn vakantie. Paar maanden later was het weer winter en plotseling uit t niets besloot ik om weer daarheen op vakantie te gaan. Toen werd ik echt verliefd op hem en het bleek dat hij ook helemaal gek op mij was. Ik kreeg telefonisch kontact met hem en zag hem bijna elke dag. Ik kon niet geloven dat ik zo verliefd kon zijn op iemand en zoveel om iemand geven. Ik was zo gellukig niemand of niets kon mijn dag nog verpesten. Als hij lachtte voelde ik me in de hemel ik hield zo erg veel van die jongen. Het mooie was dat hij ook van mij hield hij voelde zich zo goed bij mij. We konden dagen lang praatten met elkaar zonder te vervelen. Ik wist dat hij de ware voor mij was en dacht dat ook over mij. Hij vroeg me sirieus om te blijven daar en met hem te gaan trouwen. Maar ik volgde een studie hier in nederland en zat al in de vierde leerjaar van mijn hbo. Ik kon dat niet zomaar opzeggen. Ik legde hem dit uit en vroeg of hij er sirieus over wou nadenken om naar nederland te verhuizen. Hij had nagedacht en kwam op de antwoord dat hoe graag hij het ook wou hij kon dat niet. Zijn vader was net overleden en hij was enigskind. Hij kon zijn moeder niet alleen laten in zo een situatie. Hij was de enige die zijn moeder nog had. Na veel denken besloot ik om terug te gaan maar hij liet me niet. Hij woonde daar in slechte omstandigheden. Hij zag hoe ik er altijd mooi uitzag met mijn dure kleding en spullen. Hij vertelde me dat hij dit mooie leven van me niet van me wilde afpakken en dat hij daar nooit zo goed voor me kon zorgen als hoe ik hier leef. Hij legde me uit dat ik daar niet lang zou kunnen leven en dat wist ik zelf ook want het is daar heel anders dan dat ik al die jaren in nederland gewend ben. Hij vertelde me dat we drie jaar mischien heel erg gelukkig zouden zijn maar daarna zouden we vaak ruuzie maken door de omstandigheden waarin we dan zouden leven. Ik begreep dat hij gelijk had maar ik ben een super makkelijke persoon die niet per see dure kleding of spullen nodig heeft om gelukkig te zijn ik kon daar zonder mee. Uiteindelijk gingen we uit elkaar en een van zijn laatste woorden waren..schatje van me ik hou zo erg veel van jou.ik wil dat je altijd met je hoofd omhoog loopt en nooit verdrietig zult zijn! Er zijn heel veel stellen in de wereld die zoveel van elkaar houden maar niet bij elkaar kunnen zijn door omstandigheden. ik was kapot en verdrietig. Het l.even had geen zin meer voor mij ik wist dat ik nooit meer van iemand kon houden aangezien ik heel erg moeilijk gevoelens voor iemand krijg. Nu leef ik gewoon mijn leven in nederland. Ik ben ondertussen afgestudeerd en heb een vriend. Ik besef nu dat ik nooit van iemand kan houden behalve die jongen. Ik ben helemaal niet gelukkig met mijn vriend. Hij is alles wat ik niet in een jongen zocht. Af en toe walg ik zelfs van hem. We hebben elke dag ruzie we kunnen bijna nooit met elkaar lachen. Het is gewoon een hel. Sinds ik hem ken heb ik zo vaak na gedacht om een eind aan mijn leven te maken. Dat zal ik nooit doen want niets en neimand is dat waard het voelt alleen zo ongelukkig en nutteloos. Het leven is voor mij opgehouden sinds de dag dat ik mijn liefde liet weggaan. Dus bij deze lieve mensen als je echt van iemand houdt en je tfijwelt geen 1% laat diegene dan nooit los maakt niet uit in wat voor omstandigheden je moet leven..LOVE THE ONE WHO DESERVES TO BE LOVED BY U!!

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online