Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Beheerder
Velen vaders in een gezin willen een baan als beheerder.
Nou waarom niet:
Je hoeft niet uit huis te gaan, je krijgt een huisje op het terrein waarop je moet letten aangeboden voor jouw en je gezin..
Je onderhoudt het en let erop..en heb je meer tijd voor je gezin..

Althans dat dacht deze meneer.

Ongeveer 9 jaren terug in het dorpje Kliesje woonde een man met zijn gezin die het even niet breed hadden..
Met heel veel moeite kon hij zijn gezin boven water houden omdat het werk dat hij deed niet veel betaalde.

Via een kennis kwam hij te weten dat een heel bekend en zeer rijke familie een beheerder nodig had voor het 6000m2 grote terrein, die verhuurd werd voor verschillende aangelegenheden w.o.: dancings,, fuifjes en veel meer.
Hij kon dus nu zijn gezin in een goed onderhouden woning op het terrein zelfs huisvestigen en elk maand genieten van een zeer redelijk salaris.

Op een of ander manier heeft hij het werk heel gemakkelijk gekregen.

Het vrouw des huizes heeft een voorkinderen waarvan ze allemaal al een achtgenoot hebben en uit huis zijn.

Maanden gingen voorbij en het gezin lijkt wel te bloeien als zonnebloemen.
De vader kon nu ook leuke spullen voor zijn vrouw kopen en voor hun toen 1-jarig zoontje leuke speeltjes..
Het ging de goede kant op en ze dachten aan renovatie aan hun oud huisje..

De moeder werd plotseling ziek...
en ze kon nergens heen..
De dokters bedankten haar, ze mocht thuis blijven..

Dezer laatste dagen werd ze heel goed verzorgd door een van haar dochters,,Het geheel was triets om aan te zien natuurlijk..

De vrouw had last van warmte en moest heel veel drinken..
Heel onnatuurlijk kreeg ze net schubvelletjes op haar benen,,
en haar plas rook naar rotte vis.
Het waren heel gelovige mensen en lieten alles aan God over..
Vol liefde vroeg de dochter mensen van haar gemeenten te komen bidden voor haar moeder..

Na haar dood kwamen de roddels naar buiten en kreeg de dochter het natuurlijk te horen..
De dood van haar moeder berust op donkere feiten..
Zij is namelijk geofferd door de eigenaar van het terrein waarop haar maier beheerder is.
Haar opoffering is onschuldig begonnen nadat ze intrede heeft gedaan in het huisje op het terrein..

De eigenaar heeft zijn welvaart te danken aan een reuze vis die hij op een duivelse manier kweekt in zijn huis..en om die welvaart te behouden
dient hij elk jaar iemand te offeren..



Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online