Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

liefde op het eerste gezicht.
Ik stond uit het raam te kijken het regent heeeel hard. Als het niet zo hard regende dan had ik allang bij de voetbal geweest voor wat jongens te versieren. Lena belde naar me. ' Heej Sam wil je nu met me naar de film ik verveel me echt dood'
Ik zei 'Tuurlijk ik ben over 5minuutjes bij je'
Gelukkig woont Lena (mijn beste vriendin)niet ver van me dan moeten we niet altijd zagen dat onze ouders ons weg doen.Toen ik bij Lena aankwam was ze er al helemaal klaar voor om naar de film te vertrekken.Toen we in de rij stonden om onze kaartjes te kopen kwamen er 2 super mooie jongens achter ons in de rij staan. Ze babbelden wat over het WK voetbal dat nu volop in de gang is. 1tje vroeg ineens aan ons 'Welke film gaan jullie zien' We zeiden allebei 'Streetdance in 3D'
'en jullie ' vroeg ik.De andere antwoorde wij ook. diezelfde vroeg ' Hebben jullie een vriendje?' Lena antwoorde ' Nee hebben jullie een vriendin?'
'Eeuhm.. nee' antwoorde ze.1 vande 2 bloosde een beetje en vroeg ' Willen jullie met ons naar de film gaan , ja weet je we verveelden ons een beetje en een beetje vrouwelijk gezelschap is altijd leuk.' Lena zei 'Natuurlijk'
We zitten met z'n 4 op de achterste rij. De beste plaats om ongezien te zoenen. Ik en lena zitten naast elkaar en Josse is langs mij gaan zitten en Jonas langs Lena. Josse ziet er echt goed uit zelfs met dat onnozele 3Dbrilletje. Toen de film hamf was het pauze. Josse en ik waren gezellig aan het praten toen Lena opeens zei 'Ik en Jonas gaan nog wat drinken halen en wat popcorn we zijn zo terug.' Ik hief mijn schouders op en ik keek recht in Josse ogen. Ik kon niet zien welke kleur het is want hij had zijn brilletje nog op. Ik had de mijne ook nog op. Josse zei 'je hebt zo'n mooie ogen. Ik keek hem verbaat aan. Hij zei 'ja een rode en een groene dat kom je niet zo vaak tegen hoor.' En hij lachte ik porde hem wat en toen begon hij me te kietelen. Ik ging achteruit hangen want ik kan niet tegen kietelen. Hij hong nu boven me. Hij lachte en ik giechelde een beetje toen gaf hij me een kus op mijn mond heel zachtjes . En toen nog één en toen nog één. Toen kwam het moment dat ik helemaal smolt. hij stak een piepklein stukje tong in mijn mond het voelde geweldig na een tijdje zitten te tongen beon de film weer maar jonas en lena waren er nog niet. de film was al 5minuujtes terug bezig en toen kwamen lena en jonas eraan. josse sloeg een arm over me heen trok me naar hem toe en kuste me weer zoals eerder. toen we stopten met kussen wou ik tegen lena zeggen hoe goed dat josse kon kussen maar toen ik iets wou zeggen zag ik dat ze met jonas aan het zoenen was . ' nu weet ik waarom ze zolang weg bleven' zei josse en hij lachte. toen de film gedaan was wisselde we nummers uit en kregen we nog een afscheids kus. Ik en lena waren duidelijk verliefd. deze saaie regendag was zeker de mooiste dag van mijn leven geworden.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online