Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Incest en Betrapt
Ik ben Stevie en ik ben net 18 jaar. Met mijn behoorlijke cup C en een lekker slank lijf heb ik toch al de nodige aandacht gehad van de jongens om me heen. Het was een zwoele zomeravond toen me iets geweldigs overkomen was. Ik lees altijd voordat ik ga slapen van die geile verhalen, ondertussen vinger ik mezelf en kom ik heerlijk klaar. Niet zo heerlijk als met een lul in mijn kut, maar toch. Ook die avond. Mijn broer en ik hebben een redelijk goede band en ook met zijn vrienden kan ik goed opschieten. Er is een deur tussen mijn kamer en die van mijn broer zodat we 's avonds eens lekker kunnen kletsen. Tegenwoordig wordt deze niet alleen maar gebruikt om bij te kletsen, maar ook als we snel wat nodig hebben of zo. Zo ook die avond. Ik was op mijn laptop wat verhaaltjes aan het lezen, terwijl ik met mijn vingers mijn kut verwende. De tussendeur ging open en snel haalde ik mijn hand weg. Mijn broer keek me grijnzend aan en vroeg of ik nog wat films had liggen. ''Kijk maar'' antwoordde ik. Mijn broer ging voor het kastje staan en keek tussen mijn verzameling. ''Heb je niets van porno?'' vroeg hij verbaasd. ''Dat staat hierop'' zei ik en ik draaide mijn laptop. ''Hier wordt ik zo geil van'' zei ik tegen hem. Hij was immers begonnen. ''En wat doe je dan allemaal?'' vroeg hij grijnzend aan me. ''Als ik zit te lezen, vinger ik mezelf klaar.'' ''Laat me dat maar eens zien dan'' zei hij. Ik deed alsof hij er niet was maar deed wel de dekens van me af. Ik las verder en intussen verdwenen mijn vingers weer in mijn kut. Ik kreunde en ik voelde dat mijn hoogtepunt niet ver weg was. Ik stond op en pakte uit de doos boven op de kast de enorme vibrator. Ik drukte hem direct in mijn kut toen ik op bed lag en zette hem op de hoogste stand. Bijna gelijk kwam ik klaar. Een beetje bijgekomen, werd ik me er weer van bewust dat mijn broer er nog was. Hij zat op de bureaustoel me uitvoerig te bekijken. Hij had een enorme bobbel in zijn joggingsbroek en nog steeds geil stond ik op. Ik drukte mijn lippen op die van hem en kreunde toen zijn handen naar mijn nog gevoelige kutje gleden. Een hand liet hij in mijn kutje glijden terwijl hij met de ander mijn tieten streelde. Ik maakte me los van hem en trok hem het bed op. Ik ging op hem zitten en trok zijn t-shirt uit. Ik liet mijn handen over zijn afgetrainde borst glijden en zoog aan zijn tepels. Hij kreunde en ik oefende wat druk uit met mijn kont op zijn stijve. ''Stevie. Je bent zo geil'' kreunde hij. ''Anders jij wel'' zei ik grijnzend. Ik trok zijn broek omlaag en ik zag hoe zijn paarse eikel al boven zijn boxer uitkwam. Ik trok deze kapot en liet mijn lippen over zijn eikel glijden. Mijn mijn hand masseerde ik zijn ballen, terwijl ik met de ander ruk bewegingen maakte over zijn schacht. Geil keek ik onder mijn wimpers door naar zijn gezicht. Hij lag met zijn mond open gezakt en zijn ogen gesloten te genieten van mijn handelingen. Ik beet zachtjes in zijn eikel en hij kreunde luid. ''Sshhtt. Mam en pap'' zei ik tegen hem. Hij schudde zijn hoofd. ''Die zijn weg.'' We hadden vrijspel. Ik zoog nog harder aan zijn lul en een luide kreun liet me merken dat hij kwam. Hij ontlaadde zich in mijn mond en ik slikte alles door. Ik kroop naar boven en gaf hem een geile tongzoen waarbij hij zichzelf proefde. ''Lik me'' sprak ik en ik draaide ons om. Nu lag ik onder. Mijn broer kroop tussen mijn benen en begon me te verwennen met zijn tong. Ik kronkelde onder zijn aanrakingen en kreunde luid. Hij stak een vinger in mijn kut en likte door mijn hele spleet. Kreunend drukte ik zijn hoofd dichter tegen mijn kut aan. Zonder me los te laten pakte hij de achtergelaten vibrator en ramde hem in mijn kut. Hij zette hem op z'n hoogst en ik kronkelde helemaal. Hij kwam boven me hangen en gaf me een wilde tongzoen. Daarna zakte hij af en zoog op mijn tepels. Ik hield het niet meer en kwam luid kreunend klaar. ''Ik wil je'' zei ik geil. Ik greep naar mijn nachtkastje en pakte er een condoom uit. ''Jij geile slet'' zei mijn broer en met mijn tanden rolde ik het condoom over zijn lul. Ik ging op hem zitten en begon hem te berijden als een wild paard. Zijn handen gleden over mijn borsten en hij kneep af en toe. Er werd op de deur geklopt en deze werd opengemaakt. Stefan stak zijn hoofd de hoek om. ''Gaat ie lekker?'' ''Kom'' zei ik en ik wenkte hem. Stefan is de beste vriend van mijn broer en stiekem geil ik al heel lang op hem. Hij heeft zo'n lekker lichaam. En volgens mij een enorme neukstaaf. Stefan twijfelde geen moment en voor ik het wist voelde ik achterlangs zijn lul in mijn kut gaan. Ik werd nu door twee neukstaven tegelijk geneukt en het duurde niet lang voordat ik schreeuwend klaarkwam. Met mijn kutspieren melkte ik de pik van mijn broer leeg en ik liet me van hem afglijden. ''Kun je nog even'' zei Stefan geil. Ik knikte en likte met mijn tong over mijn lippen. Hij ramde zijn lul in mijn kut en nam me diep. Ik legde mijn benen over zijn schouders en hij schoof zijn lul tot zijn ballen in mijn kut. Ik voelde me enorm gevuld door die dikke lange neukstaaf. Mijn broer was inmiddels ook weer stijf en hij kwam boven me hangen. Ik sloot mijn lippen om zijn lul en zoog hem af. Stefan verhoogde het tempo en voor ik het wist spoot hij in het condoom. Hij trok zich terug maar ik was nog niet gekomen. Ik beveelde mijn broer me nog eens te nemen en ik ging op mijn handen en knieën zitten. Hij nam me op z'n hondjes en kwam over lekker goed bij. Kreunend en trillend van genot kwam ik klaar. Mijn broer stootte nog een paar maal en spoot zich leeg in mijn kut. Ik voelde hoe alles uit mijn kut liep. Geil kuste ik mijn broer en Stefan. ''Ik ben nog lang niet klaar met jullie'' sprak ik hoerig.


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online