Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Tok Tok Ksss
Tessa en Mathijs waren alleen thuis. Ze keken tv toen ze opeens gestoord werden door geklop op de voordeur.
Mathijs stopte Tessa in een keukenkastje en zei:" Kom er niet uit voor ik het teken geef. Het teken is 3keer kloppen op de deur." Mathijs ging moedig met een keukenmes op de deur af.
Tessa wachtte en wachtte en wachtte...
Tot ze opeens een raar geluid hoorde: tok tok ksss.
Ze dacht dat ze zich iets inbeelde maar toch luisterde ze aandachtig. Misschien hoorde ze het zo meteen weer ?
Tok tok ksss. Ze was nieuwsgierig en wilde eruit maar dat was het teken niet.
Weer dat geluid: tok tok ksss.
Ze kon niet meer wachten en duwde het deurtje een beetje open zodat ze kon kijken wat het geluid was.
Wat ze zag was gruwelijk.
Ze zag haar broer met afgehakte handen zichzelf vooruit duwen. Eerst de linkerschouder: tok. Dan de rechter: tok. En dan de rest van zijn lichaam: ksss.

*EINDE*

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online