Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

midweekje met vrienden weg
We hadden echt heel erg mazzel met het weer die week.
Alleen maar zon en een lekkere temperatuur.
Die week daarvoor kwam de regen nog met bakken uit de lucht vallen en nu lagen we met z'n allen in de tuin van ons gehuurde huisje.

Met acht vrienden een midweekje weg naar een gezellig park met restaurantjes, barretjes en een lekker groot zwembad.

Vanmorgen om 11.00 ingecheckt en meteen met de meiden boodschapjes gaan doen terwijl de mannen met de koffers mochten sjouwen..

Van de acht vrienden hadden alleen Danny en ik een relatie.
Danny en ik waren nu 3 jaar samen maar in de vriendengroep werden wij niet als "stelletje" behandeld.
Het enige wat duidelijk was is dat Danny en ik zowieso samen op een kamer sliepen maar voor de rest was er niks anders.

Nu lagen we dus lekker languit in de tuin en met mijn hoofd lag ik op de buik van Thomas.
Thomas en ik hebben in het verleden wel een beetje met elkaar gerommeld maar van een ralatie is het nooit gekomen.
Daarvoor verschilde wij gewoon teveel.
Met Danny was het gewoon anders en alles klikte gewoon.
Gelukkig zijn Thomas en ik daar juist alleen maar beter bevriend door onze korte romance.

Inmiddels hadden paul, pim, saskia, roos en annde besloten naar het zwembad te gaan.
Danny, Thomas en ik besloten fietsen te gaan huren en eerst een stukje te gaan fietsen, dus spraken we af om de rest later in het zwembad te treffen.

Zo vertokken we met z'n allen en halverwege namen we afscheid om ieder z'n eigen weg te gaan.

Een kwartiertje later zaten we op de fiets en maakte we een rondje over het park om te bekijken wat er allemaal te doen was.
Toen we langs een toiletgebouwtje fietsten zei Danny dat we even moesten stoppen omdat hij even moest plassen.
Hij liep naar binnen en Thomas en ik bleven vrolijk kletsend buiten wachten.
Opeens leunde Thomas naar me toe en gaf me een kus op mijn mond en probeerde zijn hand op mijn rug te leggen.
Dat werd bemoeilijkt door onze fietsen.
Tijdens het worstelpartijtje met zijn fiets liet hij met zijn mond mijn lippen niet los en ik zoende hem terug.

Toen we geluid hoorde stopte we met zoenen en met een beetje rood hoofd gingen we weer op onze fiets zitten.
Danny had zo te zien niks gemerkt en stapte weer vrolijk op zijn fiets.

De weg terug keken Thomas en ik elkaar af en toe stiekem aan en ik voelde me merkwaardig opgewonden al wist ik dat dit heel fout was.

Terug in het huisje kleden we ons snel om en vertrokken naar het zwembad.
Daar aangekomen hadden we vrij snel de rest gevonden en we sprongen meteen het water in.
Thomas bleef erg in mijn buurt en raakte mij opvallend veel aan.
Toen stelde hij voor om een keer de glijbaan te nemen.
Niemand had daar echt zin in en uiteindelijk gingen Thomas en ik samen richting de glijbaan.
Toen we de hoek om waren pakte hij mijn hand en liep zo met me verder.
Ik vroeg waarom hij dat deed en hij vertelde dat hij me nooit uit zijn hoofd heeft kunnen zetten en dat hij nog steeds gek op me was.
Dit was wel even nieuw voor me maar het gaf me tegelijkertijd een vreemd maar leuk gevoel.
We liepen de trap van de glijbaan op en boven aangekomen ging hij zitten en gebaarde tussen zijn benen.
Ik moest lachen maar nam plaats tussen zijn benen en samen gleden we naar beneden.
In de tunnel gleden zijn handen over mijn lichaam, hij knede mijn borsten en zijn andere hand verdween in mijn bikinibroekje.
Ik wist dat het zo fout was maar oh.. ik genoot er toch echt wel van en ik had het gevoel dat ik in brand stond van verlangen.
Opeens plonste we in het koude water.
Shit.. de glijbaan was afgelopen..!
Beneden stond Danny te wachten en hij hielp me uit het water.
Aan Thomas was niks te merken dat er wat was gebeurd dus ik besloot toch nog maar even mijn mond te houden.

tegen zessen kreeg iedereen weg honger dus besloten we ons om te kleden en bij de snackbar een snackie te halen.

Ik haalde mijn kleren die ik van het huisje had meegenomen uit het zwembadkluisje en zocht een kleedhokje.
Danny was al klaar toen ik eindelijk een hokje had en hij zei dat hij alvast naar buiten ging want met kleren aan was het hier te warm.
Hij gaf me een kus en liep weg.
Ik liep het hokje in en wilde deze dicht doen.
Opeens duwde iemand de deur open en kwam snel binnen.
Het was Thomas.
Hij deed het hokje op slot en begon me direct weer te zoenen.
Het leek wel of zijn handen overal tegelijk waren en hij streelde me waar hij maar kon.
Hij kuste me in mijn nek en ging verder naar beneden..
Hij maakte mijn bikini-top los en likte aan mijn inmiddels hard geworden tepels en zoog er even aan..
ik liet een kreun ontsnappen en hij hield snel zijn hand voor mijn mond.
Toen ik weer stil was likte hij verder. over mijn buik, verder naar beneden.
Hij trok mijn bikinibroekje naar beneden en deed deze uit.
Automatisch deed ik mijn benen 1 voor 1 omhoog en werkte volledig mee.
Hij knielde voor me neer en zijn tong likte langs mijn dijbeen, in mijn lies en langs mijn venusheuveltje.
Opeens duwde hij mijn benen wat verder uit elkaar en duwde zijn tong in mijn spleetje.
Die was echt heel erg nat en hij likte mijn sappen gretig op.
Ik leunde tegen de muur aan en hij verwende mij heerlijk met zijn tong.
Hij likte en sabbelde aan mijn klitje en ik trilde van genot.
langzaam duwde hij 2 vingers bij me naar binnen en begon langzaam te pompen.
hij vond mijn G-spot en begon deze te bewerken terwijl hij nog steeds rondjes om mijn klitje maakte met zijn tong.
Ik was zo geil en begon te hijgen.
Na een korte tijd merkte ik dat ik het niet meer hield en hij had dat ook door.
Hij kwam overeind maar hield zijn vingers in me.
Hij zoende me weer op mijn mond en ik proefte mijn eigen geil.
Toen ik klaarkwam bleef hij me zoenen zodat het geluid wat gedempt werd.
Oh.. wat was dat lekker zeg.
Hij haalde zijn vingers uit me en ik zag hoe nat te waren.
Hij likte zijn vingers af en gaf mij weer een kus zodat ik mezelf weer proefde.
Ik wilde meer..! ik wilde zijn zwemshort uittrekken maar hij hield me tegen.
Nee zei hij.. we zijn al te lang weg en het enige wat ik wilde was jou proeven.
Wie weet krijgen we nog een kans deze week en met een dikke knipoog verdween hij uit het kleedhokje.
Ik kleedde me om en vertrok naar de snackbar.
Daar zat Thomas al bij de rest van de groep en dus werd ik uitgemaakt voor slome.
Thomas liet uit niets blijken dat er wat was gebeurd tussen ons.
Het hele gebeuren spookte de hele avond door mijn hoofd en ik voelde me de hele avond ontzettend geil.

Wij waren in het huisje koffie gaan drinken en een voor een gaan douchen om de chloorlucht van ons af te spoelen en ik waste me extra goed van onderen. maar de sappen bleven vloeien.

tegen een uur of 1 lagen Anne, Roos en paul al in bed en Pim besloot dat ie ook naar bed ging.
zo bleven Danny, Thomas en ik weer achter.
Inmiddels zaten er bij ons na een lange avond een paar biertjes is dus de sfeer was behoorlijk melig.
Na wat flauwe grappen werd het onderwerp seks aangesneden.
Danny en Thomas vermaakte zich daar behoorlijk mee en ik begreep dat ik niet zo bij dat gesprek hoorde en besloot alvast wat spulletjes te gaan opruimen.

Na een uurtje ben ik ook naar bed gegaan en de jongens bleven samen achter.

De volgende dag na het ontbijt ging ik met de meiden lekker naar een kuuroord in de buurt en de mannen gingen in een dorpje verderop een terrasje pakken en wat eten.

Toen de meiden 's avonds gescrubt en wel weer terug kwamen zaten de mannen een potje te kaarten.

Roos stelde voor om wat te gaan drinken bij de bar en iedereen stemde daarmee in.
De drank ging er bij iedereen goed in en Anne en Roos gingen als eerste naar huis.
Paul waren we al eerder kwijt geraakt want die had een meisje ontmoet en had besloten dat een ontbijtje bij haar ook wel zou smaken.
Een half uur later vetrok ook pim en uiteindelijk zijn Thomas, Danny en ik rond 2 uur ook naar het huisje terug gegaan.
Ik werd op de terugweg ondersteund door beide mannen want ik had net een glaasje teveel op.

Eenmaal in het huisje was alles donker en iedereen leek te slapen.
Ik liep naar de badkamer op mijn tanden te poetsen en toen ik terug kwam zaten Danny en Thomas op de bank.
Ik wilde Danny een kus geven en naar bed gaan maar hij pakte me vast en zoende me hevig.
Toen fluisterde hij in mijn oor: "Ik weet dat jij en Thomas elkaar lopen op te geilen."
Ik schrok en keek Thomas aan maar die gaf me een knipoog.
Danny zei: "Je weet dat ik mijn meisje niet graag deel, maar dit verhaal geilde me wel op"
Ik begon wat te ontspannen en ik voelde me alweer gloeien van binnen.
Waar wilde Danny heen?

Daar kwam ik snel genoeg achter.
Hij trok me op mijn schoot met mijn rug richting zijn borst en hij trok mijn t-shirt uit.
Hij maakte gelijk mijn BH los en begon mijn borsten te masseren.
"Je mag me best helpen hoor" hoorde ik Danny zeggen en Thomas Begon mij ook te strelen.
Mijn broek werd van mijn kont getrokken en ik voelde vingers door mijn string heen aan mijn lipjes zitten.
Toen werd ik opgetild en naar de slaapkamer gedragen en op bed gelegd.
Thomas likte en zoog aan mijn tepels en Danny duwde zijn gezicht tegen mijn kruis aan.
Opeens stopte Danny en liep weg.
Ik wilde vragen wat hij ging doen maar Thomas zoende me en ik kon niks anders dan zwijgen.
Danny kwam terug en had een plastic tasje bij zich.
"Wij hebben vanmiddag was geshopt" zei hij met een knipoog en toen wist ik dat dit helemaal gepland was.

Danny haalde een blinddoek uit de tas en die kreeg ik voor mijn ogen.
Ik voelde dat mijn string werd uitgedaan en ik werd met mijn armen aan het bed gebonden.
Ik kon wel bewegen met mijn armen maar ik kon ze niet verder naar beneden doen dan tot mijn hoofd.
Daar lag ik dan vastgebonden met twee geile jongens om me heen.
Ik werd rechtop gezet en mijn benen werden uit elkaar gelegd.
Opeens voelde ik een harde lul tegen mijn lippen duwen en gewillig deed ik mijn mond open en begon te likken en te zuigen.
ik hoorde goedkeurend gekreun en gegrom en ging daardoor aangemoedigd verder.
opeens voelde ik een tong tegen mijn klitje aan en een siddering ging door mijn lichaam heen.
Ondertussen werd ik letterlijk in mijn mond geneukt door de harde lul.
opeens verdween deze uit mijn mond en ik voelde een paar x een zachte pets van de lul op mijn wang.
Ondertussen werd ik nog steeds gelikt en inmiddels ook gevingerd en ik voelde een orgasme opkomen.
Maar vlakvoor ik kwam werd er gestopt en hijgend gleed in onderuit op het bed.
Mijn boeien werden losgemaakt maar mijn blinddoek bleef zitten en ik werd op handen en knieen op bed neergezet.
weer die tong langs mijn sappige kutje die mijn klitje zocht.
maar ook voelde ik een tong langs mijn sterretje gaan.
ik werd gek van geilheid en ik voelde de sappen uit me lekken.
die werden gulzig opgelikt door de mannen en vervolgens werd ik gezoend zodat ik mijn eigen geil mocht proeven.
weer die tong langs mijn sterretje en opeens iets anders.
er werd iets in mijn sterretje geduwd.
Eerst deed het een beetje pijn waardoor ik een gilletje gaf maar vervolgens voelde het heerlijk.
het ding in mijn sterretje werd in en uit gehaald en het voelde zo goed.
ondertussen verdwenen er meerdere vingers in mijn kutje die steeds harder begonnen te pompen.
nu kon ik het echt niet meer houden en ik kwam hevig schokkend klaar.
Nu werd ik op mijn knieen op de grond gezet terwijk dat ding nog in mijn kontje zat.
Mijn blinddoek werd afgedaan en jullie stonden naast me met jullie harde pikken omhoog.
"zo.. nu ga jij ons eens even verwennen" werd er gezegd.
Dat liet ik me geen twee keer zeggen en ik nam Danny's pik in mijn mond terwijl ik Thomas aftrok.
Na een poosje wisselde ik van pik en begon ik Thomas te pijpen.
Toen ging Danny op bed zitten en ik moest met mijn gezicht naar hem toe gaan zitten.
met zijn harde lul schoof hij moeiteloos in mijn drijfnatte, geile kutje en liet zich achterovervallen en trok mij een stukje mee.
vervolgens voelde ik dat Thomas dat ding uit mijn sterretje trok en weer begon te likken aan mijn sterretje.
Vervolgens voelde ik zijn eikel tegen mijn sterretje drukken en vervolgens duwde hij zijn harde pik bij mij naar binnen.
Ik werd nu in twee gaatjes geneukt en het voelde zo lekker dat ik weer ging komen.
Thomas merkte dat ook en gaf me een lekkere pets op mijn kont en moedigde me aan om klaar te komen.
"kom maar lekker schatje, laat je maar gaan. Ik wil je horen kreunen schatje. Ik neuk je klaar"
Die woorden waren me teveel en weer kwam ik schokkend klaar.
Maar de jongens bleven me neuken en wisten niet van ophouden.
Binnen de kortste keren kreunde ik weer een mijn orgasme was nu nog heftiger.
ik werd op mijn buik gelegd en werd nu door Thomas ik mijn kutje genomen.
Danny pakte zijn lul en begon zichzelf te trekken en naar ons te kijken.
Toen ik dat door had kreeg ik een plannetje en duwde Thomas van me af.
Ik zei dat ze moesten gaan zitten en alleen mochten kijken.
Ik ging met mijn benen wijd zitten zodat ze een goed uitzicht hadden op mijn openstaande en natje kutje en begon mezelf te vingeren.
vervolgens likte ik mijn vingers af en ging weer verder met vingeren.
De jongens konden hun ogen er niet vanaf houden en hun pikken werden nog stijver.
"willen jullie soms proeven?" vroeg ik en ze doken meteen bovenop me.
Ik werd weer gelikt, gesabbeld en gevingerd.
Weer kwam ik klaar.
Ik begon Thomas af te zuigen en Danny stopte ondertussen zijn lul in mijn kutje en neukte me hard en diep.
Ik hoorde ze allebei steeds harder kreunen en bijna tegelijk kwamen ze klaar.
Danny spoot mijn kutje helemaal vol en gaf me weer een lekkere pets op mijn kontje.
Ondertussen spoten de stralen sperma van Thomas achter in mijn keel.
Het was zoveel dat het over mijn kin droop en op mijn borsten kwam.
Dat werd meteen uitgewreven en ik werd door beide nog lekker gezoen.
Inmiddels was het half 5 dus zijn we snel gaan douchen en nog even een paar uurtjes gaan slapen.

De rest van de week waren er nog een paar x wat geheime avontuurtjes tussen ons drieen en daarbij ben ik door beide mannen wederom ontzettend verwend.. Wat een lekker weekje zeg..




Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online