Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door n van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

liefdes en gedachten op je 15e 5
Het is zaterdag. Gisteren bij Martin was het heel leuk. Maar vandaag kan ik hem niet zien! Dat is wel heel jammer. ’s Ochtends moet Martin voetballen, en ik ga naar de stad met mijn moeder, en ’s middags en ’s avonds heb ik een feest van een van mijn vriendinnen. Ik heb heel veel zin om naar het feest te gaan, maar ik ga eerst nog even naar de stad. Ik ga ff kijken of ze al leuke kleding binnen hebben gekregen bij mijn favo winkel....

Ik weet niet eens wie er op het feestje komen. Mijn vriendinnen, maar verder?

Het is 3 uur. Ik sta bij Rianne voor de deur. Ze was een tijdje geleden jarig, en dat wil ze nu met ons vieren. We gaan discozwemmen en een film kijken. Dat is wel leuk. Gelukkig, de deur gaat open, en ik ben niet de eerste. Daar was ik eerst wel bang voor, want zoals altijd was ik weer eens te vroeg. Mari-Elle is er al. Lianne, Jint en Annelieke komen later, ze moesten allemaal nog sporten of naar muziekles. Mari-Elle vraagt meteen hoe het met Martin en mij gaat. Ik vertel haar over vrijdagmiddag, en zij vertelt over haar eerste middag samen met Timo, nu inmiddels al meer dan een jaar geleden! Een jaar samen met Martin, wow! Dat lijkt me echt leuk, maar voorlopig is het nog heel ver weg. Gelukkig is het wel bijna Valentijnsdag, dat vind ik echt leuk! Maar ik heb er alleen zin in als ik verliefd ben, of een vriendje heb, want vorig jaar was het echt een vreselijke dag! Iedereen gaf cadeautjes aan elkaar, en ik had niemand om iets aan te geven. Maar nu heb ik iemand die ik een cadeautje wil geven, en nu weet ik niet wat ik aan Martin moet geven. Ik vraag aan Mari-elle wat zij Timo gaat geven. Ze weet het nog niet. Ik denk dat ik aan Timo ga vragen wat Martin leuk zal vinden voor valentijn. Misschien weet hij wel iets leuks!

Het feest is heel gezellig, alleen ik vind het jammer dat Martin er niet is bij het discozwemmen, want ongeveer halverwege gingen de lichten uit, en dat was echt heel romantisch! Misschien is dat wel leuk, 2 kaartjes voor het discozwemmen, en dan nog iets anders erbij. Maar niet in dit zwembad, want hier zijn bijna alleen maar kleine kinderen. Toen het licht uitging kon je ook aan Mari-elle zien dat ze het jammer vond dat Timo er niet bij was. Als we gaan omkleden vraag ik aan haar of het echt zo was. Ze zegt ‘ja, ik had dit echt onwijs leuk gevonden, samen met Timo!’ Ik vertel haar van mijn plan voor valentijn, en zij denkt dat Martin het heel leuk zal vinden, en ze vraagt of zij en Timo dan ook mee mogen. Ik vind dat wel goed. We gaan morgen samen op internet zoeken naar een zwembad in de buurt dat zulke dingen organiseert!

Na het eten vertelt Rianne welke film we gaan kijken, en ze vraagt of we Idols ook nog willen zien. Dat willen we allemaal eigenlijk wel. De film is heel kort, dus voordat we die gaan kijken gaan wel eerst allemaal ons haar doen, want dat zit voor geen meter door het zwemmen. Ik pak dan ook mijn mobieltje even. Ik heb 2 sms-jes: een van Martin, en een van Timo. Mari-elle heeft er ook een van Timo. Ik lees eerst die van Martin. Er staat: ‘Hoi liefie. Zien we elkaar morgen nog? I hope so! xxxxxxxxxxxxxxx Martin.’

Nu die van Timo, en dan sms ik ze zo allebei wel terug. ‘Hoi Claire. Heb je zin om morgen met Mari-El en mij iets leuks te gaan doen? Sms terug. Timo.’
Ik loop naar Mari-elle toe. Timo heeft ook aan haar gevraagd of ze komt. Ik vraag haar wat ik nu moet doen. Nu moet ik morgen naar Mari-elle, Timo, en Martin! We overleggen even, en spreken dan af dat ik morgen rond 12 uur bij haar kom, en dat we dan tegen Timo zeggen dat we om half 2 bij hem zijn, en dan kan Martin naar Timo komen als ze dat allebei goed vinden. Ik sms eerst Timo. Hij vind het okee dat Martin ook komt. Nu moet ik Martin smssen, maar ik bel liever. Ik loop even naar de hal. Martin vind het gelukkig wel leuk om morgen samen met Timo en Mari-elle iets leuks te gaan doen, maar hij had het ook leuk gevonden als we gewoon samen waren, maar misschien kan dat ook nog wel even.

De meiden komen al weer naar beneden, we gaan film kijken. Mari-elle heeft Timo net ook gebeld, en hij vind het heel leuk dat we morgen iets met z’n allen gaan doen, en hij heeft iets verzonnen wat ik ook heel leuk vind, en vooral samen met Martin. Volgens Timo moeten we er op rekenen dat we pas rond 9 uur weer thuis zijn. Dus nu moet ik morgenochtend voor 12 uur al mijn huiswerk al gemaakt hebben! Ik ga nu eerst mijn moeder ook maar even smssen, want zij moet het wel weten...... Gelukkig, ze smst meteen terug. En ze vind het goed! Ik heb er al veel zin in, en de vlinders beginnen weer te komen, ookal kennen Martin en ik elkaar nu al beter. Ik heb mijn hoofd meteen niet meer bij de film, en ik hoor niet eens wat de meiden zeggen ontdek ik later, als Rianne me aanstoot omdat ze iets gezegd heeft. Iedereen wil meteen weten waarom ik zo van de wereld ben. Ik leg uit dat ik morgen met Mari-elle, Timo, en Martin iets leuks ga doen, en dat ik nu al weer zenuwachtig word. Ze geven me meteen weer een preek over dat ik eens niet zo zenuwachtig moet zijn en zo, maar ik ben het nog steeds. Gelukkig vinden ze het wel leuk dat we morgen een “doubledate” hebben. Het wordt vast wel gezellig!

Ik zit in de auto, op weg naar Mari-elle. Ik ben iets minder zenuwachtig dan gisteravond, maar ik ben erg benieuwd naar wat we bij Timo gaan doen. Ik bel bij Mari-elle aan, en ze doet zelf open. De computer staat al aan. Ik weet een aantal sites van zwembaden in de omgeving. We proberen eerst de subtropische zwemparadijzen, want dat vinden we allebei het leukst. Na ongeveer een half uur zoeken hebben we een leuk zwembad gevonden, wat regelmatig discozwemmen organiseert. Nu moeten we alleen nog weten wanneer er weer zo’n avond is. Er staat een hele lijst op de site. We kijken bij februari. Yes! Op de 14de is er een speciale disco-zwem-avond voor valentijn! Je kan kaartjes reserveren. Dat doen we maar meteen. 4 kaartjes voor 14 februari. Reserveringsnummer 41414. Totaalbedrag � 20,00. Dat is dus 5 � Per persoon: � 10,- voor Mari-elle, en � 10 voor mij. Je moet pas de 14de betalen, gelukkig want anders hadden we een creditcard moeten hebben, en die hebben we niet!

We hebben nog een half uur voordat we naar Timo toe gaan. Mari-elle en ik gaan ons allebei nog even opmaken, en we bellen Timo of we iets eerder mogen komen. Dat mag wel, dus we gaan. In de auto krijg ik nog een sms van Jint, Annelieke en Lianne. Ze wensen Mari-elle en mij veel plezier vanmiddag en vanavond! Dat vind ik wel lief. De laatste tijd was ik niet zo’n goede vriendin voor hen, en toch steunen ze me nu, en denken ze aan me!

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online