Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

het schuurtje
Het was een zwoele zomeravond en ik had besloten om een eindje te gaan wandelen. Ik had een superkort rokje aan; m'n string piepte eronder uit. Ook droeg ik een hemdje die m'n tieten helemaal omhoog duwden. Ik droeg er geen BH onder en m'n tepels waren duidelijk zichtbaar. Ik voel me altijd ongeloofelijk geil in deze outfit en ik vond het heerlijk bekeken te worden door jonge mannen die hun hond aan het uitlaten waren.
Ik had al een flink end gelopen en ik vond het jammer dat ik nog zo weinig lekkers wat tegengekomen. dus toen ik bij de leegstaande schuur midden in het bos was aangekomen, besloot ik terug te gaan. Net toen ik me wilde omdraaien hoorde ik een jonge vrouw hard en opgewonden kreunen. Ik kon m'n nieuwsgierigheid niet bedwingen en ging op m'n knieen voor het schuurtje zitten, zodat m'n ogen precies op hoogte van een gluurgaatje waren. ik werd behoorlijk opgewonden van wat ik daar zag: een jonge vrouw lag met gespreide benen in het stro en een man was haar aan het beffen. Ik denk dat ze een jaar of 20 was, 2 jaar ouder dan ik. Hij was ongeveer 30. zijn tong gleed razendsnel over haar klitje. m'n tepels werden stijf en ik voelde mn kutje nat worden. ik kon het niet laten: ik stank m'n hand in m'n slipje en begon mezelf te verwennen. steeds sneller gingen mn vibgers over m'n klitje en ik kwam met een luide kreun klaar. de man stopte met beffen en keek op. "hoorde jij dat ook?". De man kwan naar buiten en zag mij daar gehurkt zitten, m'n hand nog in mn slipje. Ik glimlachte ondeugend en likte mn vinger af. hij begon ook te glimlachen en wenkte me nadat hij me van top tot teen had bekeken. zijn ogen bleven ruste op de natte plek in mn string. "jij hebt er wel zin in geloof ik. Kom maar mee." dat liet ik me geen tweede keer zeggen en ik ging met hem naar binnen. de vrouw, anne heette ze, lag nog met gespreide benen in het stro en was nog niet klaargekomen. "Lik me,"zei ze smekend. de man, alex, duwde me naar voren en zei dat ik het mocht doen. Sex met een vrouw was een nieuwe ervaring voor me, ik had er vaak van gedroomd maar het was nog nooit gebeurd. Ik ging bij haar zitten en gaf haar een geile tongzoen. Ik liet mn handen over haar borsten glijden en ze kreunde. 'ik wil dat je me klaarlikt', zei ze. Ik ging met mn tong richting haar kutje en ze sidderde toen mijn ting haar klite raakte. Alex was ondertussen behoorlijk opgewonden geraakt, ik zag de bobbel in zn spijkerbroek. Hij deed zn broek uit en nam zijn paal in de hand. Hij begon zich af te trekken, terwijl ik doorging met het likken van anne's kutje. Ze kreunde steeds harder en ik voelde haar kutje samentrekken toen ze klaarkwam. daarna zoende ze me om haar eigen geil te proeven. Alex was nog niet klaargekomen, maar ik zag dat hij bijna zover was. Ik vind het zo geil om een man zichzelf te zien aftrekken... Zijn hand ging steeds sneller op en neer en hij begon te spuiten. anne en ik gingen naar hem toe en likten ziijn paal schoon. "Zo , nu ben jij aan de beurt"zei alex tegen me. Hij tongde me en kleedde me uit. zijn handen gleden over m'n tieten en men tepels stonden fier vooruit. hij ging op zijn rug liggen en trol me op zijn alweer stijve pik. ik liet zijn paal diep in me glijden en begon het te berijden. steeds sneller en harder stootte zijn pik m'n kutje in. anne was inmiddels naast ons geknield en begon m'n klitje te strelen terwijl ik alex bereed. ook nam ik haar tepel in mn mond. ik voelde alex bijna komen, hij greep mn kont vast en ramde zijn paal voor de laatste keer diep in me. met een kreun spoot hij me vol. ik liet zijn pik uit me glijden. ik was al bijna klaargekomen en anne stak haar hoofd tussen mijn bene. ze like alex zaad tussen mijn lipjes vandaan en stak af en toe haar tong diep in me. lang hoefde ze niet door te gaan. ik voelde het orgasme opkomen en duwde haar hoofd strakker tegen mijn kutje aan. ze befte me alsof haar leven ervanaf hing, steeds sneller en sneller maar net voordat ik ging komen stopte ze. Nu knielde alex bij me neer. Ik wil haar ook proeven , zei hij. Ik smeekte hem door te gaan. “niet zo ongeduldig meisje, zei hij plagend. Maar hij ging toch verder. Hij begon me te likken, maar stopte steeds net voordat ik ging komen. Ik dacht dat ik gek werd zo lekker was bet. Hij liet me 4 keer bijna komen. De vijde keer smeekte ik hem alstjeblieft door te gaan, en dat deed hij. Mijn benen trilden en ik kwam luid kreunend meerdere keren klaar. Er leek geen einde aan te komen. Ik zag dat alex paal alweer stijf was geworden en hij beval me op handen en kniieen te gaan zitten. Hij ramde zijn paal van achter in me en begon tergend langzaam te stoten. Ik vind het heerlijk om van achter genomen te worden…Anne kwam onder me liggen, zodat haar gezicht onder mn kutje kwam te liggen en die van haar onder mijn gezicht. Ze begon me te beffen en ik haar. Haar tong gleed steeds sneller over mn klitje. Ondertussen begon alex harder te stoten, steeds sneller en dieper mn kutje in. Hij begon te hijgen en te kreunen en spoot me vol. Hij gleed uit me. Anne en ik klemden ons in standje 69 steeds strakker tegen elkaar aan. Onze tongen gleden over elkaars klitjes en we kwamen tegelijk klaar. Ik hijgde nog steeds en we kropen voldaan tegen elkaar aan in het stro. Ik gaf hen een diepe tongzoen als afscheid en we spraken af er de volgende dag weer te zijn. Ik kon haast niet wachten…


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online