Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Een vluggertje
Een vluggertje

Je had deze warme dag vrij, en zat op de bank je roman te lezen.
Je voelde de spanning stijgen zou hij haar vragen ,gauw verder lezen.
Ze stond op de afgesproken plaats te wachten op zijn vraag.
Eerder die week hadden ze afgesproken dat hij haar hier iets wou vragen.
Haar grote liefde de boeren zoon wilde met haar,de dochter van een boerenknecht.
Hij had al eens geprobeerd in haar blouse te komen, om haar borsten te strelen.
Ze had hem tegengehouden,want ze wilde weten dat hij echt voor haar koos.
Hij moest eerst zijn ouders vragen,dat hoorde zo in die streek zei hij .
Zou hij haar nu gaan vragen om voor eeuwig de hare te zijn?
Ze wilde het heel graag,hij was haar grote liefde,ze wilde haar hele lijf aan hem geven.
Ze zouden de nacht samen zijn,zij met die grote lieve boerenzoon,haar toekomstige man?
De vlinders kriebelden in haar buik ze wilde de nacht zo graag met hem delen.
Hun lichamen zouden samen komen,hun lichaamsappen zouden zich mengen.
Een huwelijk zou niet lang meer duren,zij werd boerin op zijn boerderij.
Hij mocht haar hele lichaam verkenen,ontdekken wat ze al die tijd verborgen had gehouden.
Je boek hield je met een hand vast,de andere hand zocht je eigen lichaam.
Je voelt je eigen buik kriebelen,je wrijft over je buik,je voelt wat zij ook voelde.
Je hand ging onder je rokje,je voelt je lipjes door je slipje heen tintelen.
Je wrijft over je schaamlippen,een tinteling geeft je zoveel genot dat je even stopt met lezen.
Een zalig gevoel gaat door je hele lichaam, maar je wilt verder lezen je wilt het weten.
Je slaat de bladzijde om,oh de laatste bladzijde, het duurt nu niet lang meer.
Zou hij komen,jij wilt het ook zo graag weten of hij haar ten huwelijk vraagt.
De boerendochter ziet haar grote liefde aankomen,hij knielt voor haar neer.
Neemt haar hand en vraagt,Tina mijn grote liefde, wil jij voor eeuwig de mijne zijn.
Hij gaat staan en zoent haar hartstochtelijk,wachtend op haar antwoord duurt deze zoen eeuwig.
Als ze stoppen met zoenen neemt tina dat grote lichaam tegen zich aan en zegt,heel graag berend.
Berend neemt zijn grote liefde in zijn armen en zoent haar,een lange hartstochtelijke zoen.
Tina neemt zijn hand en legt hem op haar borsten en zegt, nu zijn ze van jou berend en de rest ook.
Ze genoten nu al van elkaar en de nacht zou nog lang duren dat wist ze zeker. EINDE.
Een diepe zucht kom uit je mond ,pfff .
Je denkt nog even na over wat ze die nacht zouden gaan doen,je buik tintelt nog steeds.
Je hand streelt nog steeds over je schaamlippen,je hebt een zalig gevoel in je onderbuik.
Je ogen sluiten zich en je ziet die grote boerenzoon met jou terug lopen naar huis.
Ding dong je voordeurbel verstoort je droom hard.
Je opent de deur,goede morgen mevrouw mag ik u een paar vragen stellen over biologie .
Ik houd een lijst vooruit met de vragen,het is voor een buurtonderzoek.
Je denkt,biologie is gezond eten en zegt ja op de vraag.
Mag ik binnen de vragen met u doornemen,je denkt niet na maar antwoord. ja kom binnen.
Ik neem plaats op de bank en jij komt naast me zitten.
Ik zeg dat ik de vragen even met haar doorneem en je zo eerlijk mogelijk moet antwoorden.
Dat vind je goed,vraag maar wat je wilt, zei je.
Bent u getrouwd?je antwoord met ja. Bent u tevreden met uw gezondheid?weer een ja.
Is biologie belangrijk in het leven van de jongeren,Jij vind van wel,dus weer een, ja.
Gebruikt u hulpmiddelen tijden de sex?je dacht even na, maar zat nog met je hoofd in de roman,
En antwoord weer met ja. Je zit nog steeds met die grote boerenzoon in je gedachten.
Welke hulpmiddelen gebruikt u?een grote zeg je. Je voelt in gedachten de grote boerenzoon
bezit nemen van je lichaam je voelt hem bij je naar binnen gaan.
Word u nat tijden de sex?voel maar zeg je. en je spreid je benen wijd.
Ik kniel voor je neer en laat mijn vingers over je slipje glijden.
Een siddering gaat door je lichaam en je glijd onderuit .
Ik trek je slipje uit,mijn vingers glijden nu rondjes over je beide schaamlippen.
Een kaalgeschoren kutje glimt tussen je benen,je schaamlippen zwellen op.
Een vinger glijd naar binnen,ik hoor een kreuntje uit je mond komen.
Nog maar een, je knijpt met je handen in de bank en roept ,neem me,neuk me met die grote lul van je.
Ik trek mijn broek uit en richt mijn lul op jou grotje,ik duw hem bij je naar binnen .
Je kut is nat, ik glij in een keer helemaal met mijn lul tot het eind naar binnen.
Een kreet van genot komt uit je mond,je legt je benen op mijn schouder om mij zo diep mogelijk in je te voelen.
Ik stoot heen en weer in jou kletsnatte kut,je gilt, neem, me, neuk me, spuit met vol, onze sappen zullen samenvloeien.
Ik stoot nog eens diep in je en je voelt je buik exploderen van binnen,ik zie je komen en spuit mijn zaad in jou.
Een zalig gevoel stroomt door je lichaam,dit is wat Tina die nacht zou voelen en jij voelt het nu al.
Je opent je ogen en ziet mij tussen je benen ,dus dit is biologie, zeg je lachend.
Ja het vrouwelijke lichaam is pure biologie, zeg ik. En ik doe graag onderzoek naar biologie.
We kleden ons weer aan en nemen afscheid met een zoen,bedankt het was lekker,zeg je.
Je laat me uit en gaat verder met het volgende boek.
hmmm toch wel lekker die vluggertjes sjaak


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online