Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Verkeerde Auto
Nou ik zal ff vertellen wat er is gebeurt.
Nou ik was dus ff een uurtje met mijn vader wezen shoppen. Harstikke leuk, Natuurlijk.
Hij zij tegen mij: Ga jij even een kaartje halen voor de garage? Dan kom ik zometeen hier voor staan.
Mijn vader had dus een Zwarte Volvo.
Toen ik het kaartje had Kwam er een Zwarte Volvo voor de deur staan. Speciaal hokje voor die automaat. Nou ik heb een kaartje loop naar die Auto.
Stap in doe mijn gordel om. Draai me om om het kaartje aan mijn vader te geven. Schrik ik me kapot!!!
Dit was niet de auto van mijn vader!! Ik keek deze man dus met grote ogen aan. En toen zij hij:
Euhmm... Jonge dame wilt u uitstappen ik hou niet van vreemde in mijn auto. En toen begon hij zo hard te lachen dat er een barstje in zijn passasiers raam kwam. Toen kwam er dus een andere Zwarte Volvo achter ons staan. Ik stapte uit en de man ook ik liep naar mijn vaders auto en de man kwam bij het raam van mijn vader gaan. Hij vertelde wat er was gebeurt. En mijn Vader Lachen. Het duurde tien minuten voor dat we konden rijden. Nou dat was wel heel Genat. En nu is die mand mijn vaders beste vriend!! :)

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online