Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Jong verkracht.
Jong verkracht.

Inleiding:
Dit verhaal is verzonnen en gaat over een jong blond meisje met blauwe ogen. Ze ziet er altijd mooi en sexy uit. Tot ze op een dag 's nachts buiten loopt...

Donna zit in de klas en ziet Mike vooraan in de klas. Donna zit achteraan.
Ze kan haar concentratie maar niet op haar werk houden. Alleen maar op Mike.
Oh wat zou ze hem zo graag willen zoenen.
Donna was nog niet klaar voor sex maar zoenen deed ze als de beste.

Op een dag liep ze 's nachts buiten toen ze van de disco kwam.
Donna was helemaal alleen.
Ze had een heel kort mini rokje aan met daarboven een klein topje.
Daaronder had ze hakken aan en haar haar zat los.

Plotseling zag ze iemand uit een steegje op haar afkomen.
Hij had een zwarte muts op en je zag zijn gezicht niet door zijn jas.
Maar hij was groot gebouwd.
Hij pakte haar ruw beet en Donna gilde het uit.
Maar de man sloeg zijn hand voor haar mond. Ze stapten in de auto en ze kwamen bij een donker groot huis.
De man gooide Donna op een bed en begon haar te zoenen.
Hij stonk heel erg, ook uit zijn mond.
Daarna trok hij haar topje en mini rokje uit.

Hij begon aan haar kut te likken.
Daarna vingerde hij haar.
Hij trok Donna helemaal uit en kleedde zichzelf ook helemaal uit.
Hij duwde zijn grote pik helemaal ik haar mond en begon erin en eruit te gaan.
Hij ging zo diep dat Donna moest kotsen.
Hij gaf haar een klap in haar gezicht en begon verder te gaan.
Daarna pakte hij haar vast en duwde haar op haar buik en ging in haar kut stoten. Hij ging steeds dieper en harder. Donna kreunde van angst en pijn. Ze gilde want hij ging nog harder en dieper dus het deed ook meer pijn. Hij ging nog een kwartier door.
Ze voelde het zaad zo haar baarmoeder inlopen.

Toen ze klaar waren pakte hij haar ruw bij haar buik en zei: ,,Als je dit ooit tegen iemand vertelt snij ik je strot open''
Hij gooide haar in de hoek en ze kleedde zich aan.
Ze liepen naar de auto en waren op dezelfde plek waar Donna gegrepen werd.
Hij smeet haar op de grond en Donna liep huilend naar de bushalte.
Donna heeft nooit wat tegen iemand gezegt.

The end!

Zo zie je maar weer hoe die dingen kunnen lopen. Dit is nou maar een verhaal maar het gebeurt wel!
Nooit alleen in het donker lopen.
Wie weet wat er gebeurt.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online