Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

mijn tante jannie

Mijn tante ….

Yyeessss dacht ik, of riep ik het, ik weet het niet meer, maar ik hoorde mijn moeder zeggen :
dan kom je deze vakantie weer op de boel passen als wij weg zijn en de plantjes verzorgen ,
post opruimen , Sjaak een beetje in de gaten houden ,
Bedankt jannie is goed tot ziens meid.
Dat was dus mijn tante jannie die ze belde en dus dit jaar weer op ons huis zou passen.
Hmmmmmmmm alleen het idee al dit word weer een prettige vakantie dit jaar.
Het begon 5 jaar geleden mijn ouders gingen altijd naar Italië op vakantie .
Ik ging elk jaar weer mee, jaar na jaar, na jaar ,er waren best wel leuke vakantie,s bij .
Toen wilden ze ineens op natuur vakantie , en dat hoefde voor mij niet zo.
Dus ik zei tegen m n ouders dat ik niet meer samen met hen mee ging op vakantie.
En me zelf wel kon redden die 3 weken nou dat begrepen ze ook wel van mijn kant.
Ik was ook oud genoeg vonden ze , zo gezegd zo gedaan .
En ze gingen met z n tweeën op natuur vakantie .
Maar ja na drie weken voor mezelf zorgen was het huis niet echt fris meer
en ik ook niet, vieze kleren en nog erger, dat bed rook niet echt fris meer,
Maar ja een wasmachine had niet mijn interesse.
Dus heb ik bijna al mijn kleren aan gehad en in de was box gedaan .
Dat heb ik geweten toen ze thuis kwamen. oeps sorry mams .
Maar er was nog meer niet gedaan zei mams alle planten uitgedroogd
niet gezogen of gedweild badkamer heel vies nou dit vond ze egt niet leuk.
Dus dat kon niet weer volgens mams ze zou wel aan tante jannie vragen
om volgend jaar zo nu en dan langs te komen voor de was en planten.
Oke mams wat jij wilt, maar jullie een leuke vakantie gehad .
Ja het was heerlijk jongen zei mams . jij je ook wat vermaakt sjaak?
Ja gaat wel zei ik zo nu en dan een feestje met m n vrienden .
Nou dat was de vakantie vijf jaar geleden .

Vier jaar geleden moest ik werken tijdens m n vakantie het was druk op m n werk
en ik ging toch niet weg dus was ik de sigaar thanks collega s .
maar als ik thuis kwam was de was gedaan bed opgemaakt alles was netjes in huis.
Ik vond m n bed wel wat vreemd ruiken maar misschien een ander wasmiddel .
Wel lekker fris geurtje dus lekker geslapen ,dit beviel me wel zo n huis houdster,
De laatste dag was ik vroeg thuis en ontmoete mijn tante jannie voor het eerst tijdens m n vakantie.
Dag Sjaak zei ze vrolijk druk gehad zeker .
Ja tante jannie iemand moet het toch doen en ik ben de laatste op de zaak gekomen
dus de sigaar he ,je weet hoe dat gaat je wil je bewijzen ,maar alles ging best goed.
Nou zal ik dan de boel maar een extra beurt geven ,zei tante jannie morgen komen ze terug
van hun natuur vakantie, ze glimlachte bij het uitspreken van die zin en ik snapte niet waarom.
Maar ze ging aan het werk en ik bekeek haar eens, zittend in een luie stoel.
Tante jannie over de veertig werkt in de supermarkt in een dorp verderop ,ah kon ik lezen op haar schort.
Een dik bos krullen, leuk kopje en een paar grote tieten en altijd een lieve lach op haar mond altijd vrolijk.
Ik kende ze alleen maar van een verjaardag bij ons thuis ,maar dan was ik meestal vroeg weer weg.
Naar m n vrienden altijd wel ergens wat leuks te doen,alles beter dan een verjaardag .
Maar nu zag ik ze als m n beste hulp in huis, best lekker om zo verzorgt te worden.
Tante jannie best wel een leuk vrouwtje om te zien ze ziet er nog best goed uit voor d r leeftijd.
Als ze klaar is met werken komt ze bij me ,zal ik een bakje koffie zetten? gaan we gezellig
nog even kletsen over de familie of over jou, ja lekker zei ik, die senseo koffie komt me m n neus uit, en weg was ze weer best fit vrouwtje zo te zien die tante jannie.
Tante jannie is de zus van m n vader en woont in de ouderen woninkjes in het dorp.
De saaiste wijk, allemaal bejaarden in die wijk.
Zo ben ik weer met de koffie , ze zet de koffie op tafel en buigt voor over en ik kijk zo de decolleté van m n tante in . ik voel dat ik begin te blozen en kijk snel ergens anders heen.
Zo een lekker bakje koffie en dan morgen weer naar de dagelijkse sleur zei tante jannie.
Ik keek naar d r schort stond die nou verder open dan zo net ,het leek wel zo want ik zag nu toch wel een behoorlijke borst partij zitten.
En beviel het je zo , dat ik zo nu en dan langs kwam vroeg ze .
Ja dit was een stuk frisser dan vorig jaar zei ik. ze lachte ja mannen en wassen gaat niet goed samen.
Ik zal straks de bad kamer nog even doen en eigenlijk moet ik jou ook nog wassen,
want ik moest alles netjes bij houden heb ik je moeder belooft , ze lachte bij die opmerking.
Zo de koffie is op zullen we straks lekker chinees eten met z n tweeën , ja dat lijkt me lekker zei ik.
Ik keek op de klok o al bijna zes uur, ik haal wel eten zei ik.
Dat is goed Sjaak haal maar wat je lekker vind.
Ik lust alles dus zoek maar wat uit voor twee personen oké tot straks .
Onderweg dacht ik na over tante jannie wat betekende dit allemaal, miste ik iets of snapte ik iets niet.
Zo vriendelijk en ik kende haar nauwelijks nog nooit een gesprek met haar gehad , en nu dit.
Ik haalde chinees in een dorp verderop en een half uurtje later was ik weer thuis
Ze zat al klaar aan de etenstafel,o lekker zei ze, je weet wat een vrouwtje wil Sjaak.
En ik heb zelf ook zeer smakelijk gegeten na drie weken snel voer.
Zo even laten zaken zei ze toen we klaar waren, gaan we even lekker op de bank zitten
om het eten laten zakken en een drankje te drinken .
Ze haalde twee drankjes uit de keuken en kwam bij me op de bank zitten.
Zullen we straks samen even in bad gaan vroeg ze, kan ik meteen even controleren of je jezelf
goed verzorgt hebt in die weken,eehhh wat moet je daar op zeggen . ja ik moest nog in bad
en zij wou de badkamer nog schoon maken als ik klaar was maar wat bedoelde ze samen in bad.
Wij met z n tweeën tegelijk, nou ik zei dat ik best wel gewassen wilde worden en dat ik dat ook
wel aan haar toe vertrouwde ze verzorgde het hele huis dus kon ik daar ook nog wel bij .
Oke doen we zei ze ,ik zet de kraan vast open kunnen we er straks direct in.
Ze kwam even later terug ,zo die staat te vullen zei ze lekker makkelijk zo n thermostaat kraan.
Ja 5 minuten en hij is klaar zei ik en we kletsten nog wat over ons mooie woning vol luxe.
Die had zij niet in haar bejaarden woninkje maar ze was tevreden met haar huisje zei ze.
Toen we ons drankje op hadden ging ze staan en trok me omhoog .
Ga maar vast zei ze ik kom achter je aan even handdoeken pakken.
En ik ging naar de badkamer.
Ik kleedde me uit en ging lekker in het bad zitten ,het duurde wel even voor ze naar de bad kamer kwam.
Ja de deur maar even op slot gedaan, zei ze, je weet maar nooit en lachte naar me ben je er klaar voor Sjaak?
En ze begon zich uit te kleden zo lekker langzaam ,schort uit blouse uit bh los slipje uit daar stond ze
helemaal naakt.
Mijn tante jannie helemaal naakt bij mij in de badkamer ze zag er nog zeer strak uit
maar ja ze was ook nooit getrouwd geweest , geen kinderen altijd vrijgezel geweest voor zover ik wist.
Ze stapte bij me in het bad ,zal ik je rug maar even boenen zei ze en begon meteen mijn rug te wassen.
Maar ze stopte niet nadat ze mijn rug gewassen had de voorkant kwam ook aan beurt en mijn penis
moest ook goed gewassen worden volgens tante jannie.
Toen ze die te pakken had zei ze ,zo Sjaak jij hebt niet te klagen jonge,van je vader geërfd zeker en ze glimlachte daarbij .
Hoe wist zij wat m n vader in zijn broek had ? maar die gedachten gingen weg toen ze met mijn lul
aan het spelen was .jij mag mij ook wel wassen hoor Sjaak voel je vrij .
Nou dat hoefde ze geen twee keer te zeggen , ik pakte meteen een borst in mijn handen en nog een
dat was lekker twee van die grote tieten in mijn handen mijn lul stond als een stok zo stijf en dat merkte
tante jannie ook, zo die moet nodig eens verlost worden jongen die staat op springen zei ze.
Zou ik het durven om beneden ook nog een graai te doen, ze had toch gezegd,voel je vrij,nou gewoon doen dan.
En ik ging met m n hand tussen d r benen, en vond een kaal kutje of had ze nog een plukje haar staan?
Mijn vinger gleed naar binnen ik hoorde een kreetje uit haar mond komen ze kroop tegen mij aan.
Ja spoel m n kutje maar lekker schoon zei ze dan mag je straks met een fris kutje spelen .
Ik kon mijn tante jannie niet meer terug . Zo wat een heet vrouwtje, en die is nog steeds vrijgezel ?
Ik snapte er helemaal niets meer van maar ik genoot ervan .Zo nu afspoelen zei ze en ging staan .
Onder de sproeier spoelde alle zeep naar beneden en bleef er een heel mooi lichaam achter .
Ik keek zo recht naar haar kutje en zag het nu een klein streepje haar ,de rest helemaal kaal.
Ze stapte uit bad en ze droogde zich zelf af . Ik liet de zeep ook van mijn lijf spoelen en zag mijn lul
recht vooruit staan. Ze pakte een handdoek en hing die om mijn lul ,dat is een heel mooie kapstok Sjaak
zei ze, en begon ook mijn lijf te drogen toen ze met mijn lul aan het drogen was voelde ik ineens
dat er meer gebeurde dan drogen alleen ze had hem al in haar mond en schoof lekker heen en weer.
Ze merkte dat het niet lang zou duren,ik stond op springen.
Ze pakte de handdoek en droogde de rest van mijn lichaam .
Ze pakte mijn hand en nam me mee naar mijn slaapkamer duwde me op het bed.
Zo nu mag je me eerst even lekker likken zei ze je hebt mijn kutje zo heet gemaakt nu mag je het afmaken.
Ze ging op haar rug liggen en ik zag zo die bijna kale kut voor me liggen .
Met een vinger ging ik over haar lipjes allebeide lipjes kregen een massage ,toen kwam haar clitje naar
buiten ,een heerlijk clitje kwam me begroeten alsof ze wou zeggen ik ben hier ook nog .
Ik ging met mijn mond naar haar kutje en ging met mijn tong over het clitje , ik hoorde een diepe zucht
en voelde haar benen trillen. Met mijn tong bewerkte ik het clitje en mijn vinger verdween in haar kutje
die was lekker nat, een tweede ging ook naar binnen ,een kreuntje zei me dat ze genoot en nog een kreun.
Zo die was er aan toe zo te zien of was dit de hele middag al haar plannetje?
En had ze hier de hele middag al naar uitgekeken ,daarom was ze zo geil geworden natuurlijk.
Ik bewerkte haar kutje met mijn tong haar lipjes zwollen op, ik ging met mijn tong naar binnen.
Een kreet kwam uit haar mond een siddering ging door haar lijf ,ik stak twee vingers in haar kut.
En toen sabbelde ik op haar clit ,nam hem in mijn mond en zoog lichtjes.
Stak nog een diep twee vingers haar kutje in en toen sidderde haar hele lichaam .
Ze kronkelde als een slang wipte met haar kont op en neer en er kwam een kreet, jaaaa.
Een diepe steek in haar kutje en toen was ze helemaal over de top ze kwam heftig klaar.
Een rilling ging door haar hele lijf ik sabbelde nog even op die grote clit, het sap droop uit haar kutje.
Ze sidderde nog wat na en trok me boven op haar. Ze gaf me een zoen en nog een en ik zoende terug .
Ik was zo geil ik ging overal in mee. We begonnen te vrijen. Ik merkte dat ze het heel lekker vond .
Ik pakte een borst en begon er op te sabbelen zalig die borsten ,nu de andere zei ze samen spelen eerlijk delen
Even dat heerlijke lichaam verkenen ,zalig zacht huidje had tante jannie, toen werd ik plots op mijn rug gedraaid .
En ze ging boven op me zitten, een prachtig uitzicht voor mijn ogen ze pakte mijn lul en kneep er even in.
Zo die is nu aan de beurt zei ze, en ging recht op mijn lul zitten hij gleed zo naar binnen ze boog voorover.
Begon met me te vrijen en wipte tegelijk met haar kont op en neer. Zo nu en dan stopte ze,
ik kwam bijna dat voelde ze zeker aan mijn vrij ritme ze stelde mijn orgasme steeds uit.
Zo nu mag jij je uitleven zei ze en kroop van me af.
Ze ging op haar rug liggen en spreidde haar benen ,wat een pracht uitzicht, haar open kutje riep me haast.
Ik kroop op haar en schoof mijn lul in haar kutje sabelde op haar borsten en stampte wild met mijn lul in haar kut.
Een siddering kroop door haar lichaam ,neuk me, neuk me Sjaak met je lekkere stamper lekker diep mijn kutje in.
Weer een kreet, nog dieper stoot ik in haar, nog een kreet en een kreun ze komt weer bijna klaar en ik ook,
dat voel ik aankomen nog een harde stoot en toen spoot ik mijn zaad zo diep mogelijk haar kut in .
Wat een gevoel, ik wil blijven neuken en ga door met stoten ik hoor ze kreunen en gillen ze bijt in mijn nek en schud helemaal. Ze komt weer klaar of nog steeds ? wat een geil vrouwtje , ik word er zo geil van dat ik gewoon door blijf neuken.
Zwaar hijgend roept ze, neuk me Sjaak neuk me harder ik wil je lekkere lul helemaal .
Nou die krijgt ze helemaal ,ik stootte zo diep mogelijk die soppende kut in en raak het clitje elke keer.
Ze trok haar benen op en legde ze in mijn nek,ik zag mijn lul heen en weer gaan in haar grot.
Ik begin harder te stoten en voel weer een orgasme aan komen,ze merkt het spuit me vol Sjaak, roept ze.
En ik kom nog eens heerlijk klaar in die soppende kut van mijn tante jannie,ik laat me op haar vallen.
Uitgeput liggen we op elkaar, nagenietend ik denk wel tien minuten voordat we iets zeggen.
Dat was geweldig Sjaak zei ze, lang niet zo n heftige gehad .
Jij bent ook zo n lekker vrouwtje zei ik nooit geweten dat ik zo n tante had ,ze lachte naar me, je weet wel meer niet Sjaak.
Maar daar kom je nog wel eens achter er gebeurt meer om je heen dan je denkt ,en ze keek me recht in m n ogen.
En ik zag iets in die ogen maar wat ? flonkerende ogen ,diep donkere ogen ,maar wat zag ik erin ik wist het toen nog niet.
Dat was de laatste dag van de vakantie we hebben alles weer opgeruimd en nog een heel leuke avond gehad .
We hebben afscheid genomen met een dikke zoen een heel lange zoen voor een heel jaar misschien zei ze.
Of misschien wel nooit meer . Nadien heb ik haar niet meer gezien, bij feestje was ik er niet of zij kon niet.
Misschien maar beter ook zo ,mijn ouders weten hier gelukkig niks van want dan was er vast iets veranderd in de familie.

Ja en toen was er dat telefoontje waarop ik zei of dacht.
yessss mijn tante jannie komt dit jaar weer op mij passen .

word vervolgd xxx sjaak

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online