Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

De oude schuur
Het was twaalf uur 's middags in de wittestraat, in de straat werd er iedere week iemand vermist. "Ik ga weer eens naar Tom hè ma" zei Lucas tegen zijn moeder. maar eigenlijk was hij van plan om naar de schuur vlakbij zijn huis te gaan. Zijn moeder was erg streng en zat de hele dag thuis te werken, in haar vrije tijd zat ze met haar oude naaimachine groote wollen poppen te maken. Lucas vertrok naar buiten en fietste naar de schuur, waar hij wat bommetjes uit zijn achterzak haalde en ze één voor één aanstak en liet ontploffen. De schuur was oud, rommelig en verlaten, perfect om dingen te doen die niet mochten van zijn moeder. De volgende dag ging hij weer om twaalf uur 's middags naar de schuur, deze keer zag hij een streep bloed op de grond. Hij veronderstelde dat het van een vogel was die was geschoten en die was gevallen in de schuur. De volgende dag zag hij dat zijn moeder problemen had met de naaimachine, hij ging weer naar de schuur, en zag dat de streep bloed langer was geworden. hij volgde de streep maar kwam nergens uit... De dag erna wou hij weer naar de schuur gaan maar zijn moeder hield hem tegen, ze zei: "Lucas mijn naaimachine is kapot, vanaf nu ga ik elke dag om 1 uur naar die schuur gaan, omdat er daar ook een oude naaimachine staat, ok? Lucas knikte en vertrok. vanaf dan hield hij zijn klok in de gaten. zodat hij terug thuis was voor dat zijn moeder in de schuur was. hij ging binnen in de schuur, en de streep bloed was weer langer geworden, hij volgde de streep en de streep eindigde vlak voor een ladder. hij klom op de ladder naar boven, boven stond er een houten deur, hij probeerde de deur te openen maar er zat een slot op. Hij ging weer naar beneden en om 10 minuten voor 1 ging hij weer naar huis. die nacht kon hij niet goed slapen, hij vroeg zich af vanwaar de streep bloed kwam, en wat er achter de deur zat... De volgende ochtend zocht hij iets hard om het slot te breken, hij vond een groote steen in zijn tuin en om 12 uur ging hij weer naar de schuur, hij klom op de ladder en stond voor de deur, hij sloeg met de steen op het slot, maar het brak niet hij sloeg wel 20 keer maar het slot wou niet bezwijken. hij was vermoeid door het slaan en ruste even tegen de deur, toen stond hij op en probeerde nog een laatste keer het slot te breken, hij sloeg zo hard hij kon en het slot brak. hij opende de deur, in de kamer lagen er overal poppen die zijn moeder had gemaakt... Ze lagen in stapels. hij liep naar de deur en pakte een scherp stuk van het kapotte slot, hij sneed een pop open, hij kon zijn ogen niet geloven...Er zat een hoofd in van één van de vermiste personen.... Hij sneed alle poppen van de stapel open, in iedere pop zat een deel van die vermiste persoon. Hij liep naar de andere stapels en er zatten ook stukken in van de vermiste personen, behalve in de laatste stapel, die was leeg. Plots hoorde hij de deur van de schuur kraken, hij keek naar zijn horloge...Het was 1 uur, zijn moeder was in de schuur, hij hoorde ze stappen. Lucas probeerde zich te verbergen maar het was te laat... Zijn moeder kwam in de kamer, zag hem en vulde haar laatste stapel poppen...

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online