Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

alleen op kantoor
Ik werk als secretaresse en had s'avond tot 10 uur nog een vergadering. Na afloop ging iedereen weg, mijn baas wilde wel even op mij wachten, maar dat vond ik niet nodig. Ik moest nog wat opruimen en de computer nog afsluiten. Na hem gedag te hebben gezegd bleef ik alleen over en pakte een dienblad om de koffiekopjes opruimen, het was erg zwaar en een paar kopjes met nog wat koffie erin vielen om.... o jee niet heb ik een gigantische koffievlek door mijn jurkje heen. snel ga ik naar het toilet en probeer de vlek eruit te deppen maar dat lukt niet erg. Dan maar mijn jurkje uit en onder de kraan houden. Ik heb een vrij pikant bh aan en een tangaslipje, ik zie in de spiegel dan mijn bh ook onder de koffie zit dus die gaat ook uit en onder de kraan. Ik sta nu bijna helemaal naakt in het toilet en besluit mijn natte jurkje en bh te drogen in mijn kantoor, voorzichtig kijk ik in de gang of toch niet iemand loopt, gauw steek ik de gang over en loop mijn kantoor binnen. En net als ik mijn jurkje en bh heb opgehangen hoor ik de lift deur opengaan o shit dat is natuurlijk de bewaker die zijn ronde gaat maken... en dan gaat de deur open ik duik achter mijn bureau .. de bewaker zegt gedag en vraagt of alles goed is en met een rood hoofd net boven het bureau uit zeg ik: dat alles prima is. De bewaker loopt weer verder. Wow dat was erg spannend en een beetje opwindend, hij keek wel een beetje vreemd hij zou toch niks gezien hebben... en dan zie dat je zo onder het bureau door kan kijken en wordt bij de gedachte dat hij mij zo bloot heeft gezien drijfnat tussen mijn benen, mijn tanga sliptje is helemaal nat geworden. ik doe mijn slipje uit en voel met mijn vingers aan mijn natte kutje....o zalig ik ben nu zo geil als boter. ik doe de deur open en kijk in de gang of ik iemand zie niemand nu loop ik de gang in naar de lift, ik druk op de liftknop en begin mijn kutje te strelen... o als de deur open gaat kan de bewaker in de lift staan en mij zien vingeren, alleen van deze gedachte al kom ik bijna klaar. Dan gaat de liftdeur open en er is niemand, ik stap helemaal naakt en bloedje geil in de lift en druk op de bovenste etage, de lift gaat omhoog en het geil loopt langs mijn benen ze glimmen helemaal van de nattigheid, ik raak mijn kutje aan en kom bijna meteen klaar ik schok beef en kreun........... en dan wordt ik helemaal rood ojee de bewaker loopt nog rond gauw druk ik op de mijn eigen verdieping en de lift gaat weer naar beneden. de deur gaat open gelukkig is de lift onderweg niet gestopt, maar dan staat daar de bewaker met een stijve in zijn broek. hij loopt naar mij toe en terwijl hij zijn broek laten zakken verteld hij dat hij alles op de camera heeft gezien die in de lift hang.... en nog voordat ik besef wat er gebeurd voel ik zijn stijve in net klaar gekomen kutje gaan..... ik laat mij helemaal gaan en kom al snel weer klaar en dan begint hij ook te spuiten hij haalt hem eruit en begint mij onder te spuiten op mijn benen, buik en borsten allemaal witte klodders sperma...... en dan laat hij helemaal onder zijn geil gespoten achter in de lift.

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online