Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Elize (deel 1)
Ooit al gehoord van een vlek?
Ik wel. Van een koffievlek, een verfvlek, een spaghettivlek. Jij vast ook!

Op een dag moest iemand van 18 alleen thuis zijn. Ze moest hard hard studeren. Want haar moeder was naar de winkel. Het meisje heette Elize. Elize kreeg dekopie sleutels. Ze sloot de deur en gingin de keuken zitten. Ze legde er al haar boeken en schriften.
Na enkele uren studeren vond ze het raar dat haar moeder nog altijd niet thuis was. Opeens hoorde ze de radio vanzelf aangaan. Ze hoorde een glas breken. Het was haar kat Kitty. Dan hoorde ze de voordeur openen. 'Schatje ik ben thuis!!' riep haar moeder. Eliz omhelzde haar. 'Sorry dat ik wat laat was, maar ik moest eventjes tante bezoeken. Ze heeft een been gebroken. 'Geen probleem moeder!' zei Elize. 'Het is al laat geworden. Slaap maar in de zetel bij mij. Want ik wil nog een film bekijken en het word laat.' Elize merkte een rode vlek op op Haar moeders handen. 'Moeder?' zei Elize. 'Ja?'
'Wat... Nee laat maar...' En inderdaad. Ze viel in slaap bij haar moeder. Haar moeder haalde een mes uit. Met precies dezelfde vlek als op haar hand. Elize werd wakker en meteen smeet de moeder het mes weg. 'Mama. Ik ga gaan slapen.' zei Elize. 'Oké.'
Eenmaal Elize lag te slapen. Kwam haar moeder in haar kleine kamertje binnen. Ze hield een mes vast. Dezelfde als die van in de zetel. Elize werd wakker door de piepende deur. Ze zag de ogenvan haar moeder recht in die van haar kijken. 'Mama?' vroeg ze. Haar moeder verbergde het mes. Haar moeder kwam stiller dichterbij. 'Mama. Verberg het mes nou maar niet.' Elize pakte het mesvanachter haar rug en sneed zich. Ze zag dat ze blauw bloed had. Ze gaf er niet om en drukt haar moeder op de grond. Ze fluisterde in haar oormet het mes op haar keel: 'Jij hebt tante vermoord.' Dan drukt ze op het mes. Daar lag haar moeder. Ze sluurde haar naar buiten. Zelf viel ze ook op de grond. Want een iemand van achter haar heeft haar geschoten. Elize voelde zich niet echt dood...

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online