Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Het cadeau
Lilly kreeg voor het laatst een cadeautje. Ze had hem na een week nog niet opengemaakt. Omdat papa zei: 'Oh wee als je het voor 2 weken openmaakt!' Maar na een week en 3 dagen kon ze het niet meer inhouden!! Ze liep uit haar bed naar beneden. Ze moest stil zijn want haar ouders keken tv. Ze pakte voorzichtig het cadeautje. De ouders keke naar de keuken. Vlug bukte Lilly zich. Toen keken ze weer verdernaar de tv. Lilly deed het licht in haar kamertje aan. Er stond op de verpakking: 'Oh wee als je dit openmaakt voor 2 weken!! Blijf eraf!!!'
'Haha, papa toch, hij wilt me zo nieuwsgierig maken!!' zei Lilly. Maar ze moest maar 's weten wat er ECHT in haar papa zijn gedachten rondzwerfde. Ze deed de strik eraf. Ze keek nog 's naar het briefje. 'DOE DE STRIK ER TERUG OP!!!' Ze draaide het kaartje om. Ze zag toen dat er twee verschillende boodschappen op stonden. Eén aan de ene kant, de ander aan de andere kant. Ze deed de plakkertjes van het cadeaupapier. Ze keek nog 's naar het briefje. Nu stond erop: 'Plak het terug toe...' Ze keek stomverbaasd en zag dat er een flapje was. 4 berichtjes dus. Ze keek naar het laatste berichtje: 'Pech, niet geluisterd...' Lilly keek er stomverbaasd naar. Ze opende het cadeau helemaal. Er zat een porseleinen pop in. Ze zette hem op haar kledingkast. Waar alle andere poppen stonden. Ze glimlachte. In de avond hoorde ze. 'Ik zit op je ka-ast...' Ze slaakte een gil. Papa kwam. Hij begraafde hem in het kerkhof. De volgende nacht hoorde ze: 'Ik sta op de gro-ond...' Weer een gil, weer begraving. Die volgende nacht: 'Ik ga je vermoorden...' Weer een gil. Nu begraafde de papa de pop 10 meter diep. Die nacht zei papa: 'Ik zei het toch!!'
'Sorry papa... Ik was zo nieuwsgierig...' zei Lilly. 'Ik hou erg veel van je... Tot in het volgende leven..' zei de papa en verliet de kamer. 'Hoe bedoel je?' De vader stopte in de deuropening, keek achterom, en liep toen weer verder. Die nacht hoorde ze: 'Ik hang aan het plafo-ond...' Meteen gingen de ogen open van Lilly en zag de porseleinen pop aan het plafond. Ze slaakte een gil. De pop sprong op haar. 'AAAAAAAAAAH!!' gilde ze. 'Dit is je probleem, na twee weken in een doos zitten, sterf ik... Maar niet na deze tijd!!' Hij richtte een mes op haar nek. Lilly smeet hem van haar af. Ze legde haar kussen op zijn hoofd. Ze duwde er hard op. Dood was hij. Ze draaide zich om. Maar de pop stak nog met zijn laatste adem in haar been. 'AAAAAH!!' Ze viel bijna op de grond. Ze schopte de pop door het raam. Ze deed de raam toe. Ze ging naar beneden. Haar been bloeddde erg. Mama en papa verzorgden het. Na twee weken kwam de pop terug. Lilly dacht dat het voorbij was. De pop was een lelijk ding geworden. Hij hing vol met bloed, had een vinger te kort en er zat een gat in z'n hoofd. Het raam stond open. Die nacht toen Lilly ging slapen en vader de kamer verliet, stond de pop op. 'Oh Lilly... Ik zit onder je be-ed...' Haar ogen vlogen open. 'PAPA!!' gilde ze. Meteen kwam hij. Maar net te laat... Lilly lag onthoofd. Hij zag de pop naast haar liggen. Nu had hij geen tien vingers... Nu had hij 9 vingers... En zo gebeurde het bij 8 andere meisjes. Nu had hij nog één vinger over. Nadat hij het laatste meisje had vermoord, veranderde hij in Koning Albert II. Dus wees op je hoede als je bij hem bent. En check zeker eens z'n vingers... Als hij die nog heeft natuurlijk...
Alle meisjes, onthoofd, werden struisvogels. Dus... Breng de koning beter niet in de buurt bij de struisvogels, of ze slaan op de vlucht... Zoals ze allemaal zeggen, ze steken hun kop in het zand bij gevaar, maar dat is niet zo. En dat is omdat ze onthoofd werden bij de pop, koning Albert II, gevaar dus voor hen... En dan lijken ze precies... Ook onthoofd...

EINDE
By Nanou Gevaert 10 years

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online