Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door één van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

Verhuizen?en bang
Er was eens een gezin bestaande uit een man vrouw en 6 kinderen.De kinderen heten:de meisjes:Loreen(13jr),Ashley(10jr),de jongens:Dusay(15jr),Marcelino(8jr).Er is ook een tweeling die Jennety en Veronie heten zij zijn 5jr.De familie moest dag en nacht werken om de kinderen te verzorgen.Maar op een dag gebeurde er iets dat niemand verwacht had.

Mama:t is erg
Loreen:wattt???????
Mama:we moeten verhuizen
Ashley:Waar?en waarom
Mama:ik weet niet je vader komt nog vertellen.
Marcelino:is er al een huis waarin we gaan wonen?
Mama:ik weet het niet.Je vader zit de problemen op te lossen
Dusay:waar we gaan wonen is een probleem toch.Maar wat gaan we eten??
Mama:ik weet niks...ik ben hopeloos
Jennety:verhuizen...mama ik zit nog in de kleuter en hoe ga ik me concentreren
Mama:wat weet jij van concentreren??
Veronie:veel...juf Sherta heeft ons uitgelegd.
Loreen:je gaat je goed concentreren hoor.maak je geen zorge.
Marcelino:alles heeft een oplossing
Vader:zo hier ben ik
Mama:en...
Vader:kijk...ik begin zo....Mnr De molen de rijkste man van heel het land wil zijn huis terug omdat zijn dochter Amela wilt trouwen.Hij wilt ons het geld teruggeven maar als hij het geld terug geeft dan moet je de bediende van hem zijn en om dat te worden moet je een bedrag geven om het te worden.Want hij zegt dat je alles krijgt.En je verdiend normaal.Terwijl je zoveel doet verdien je een tientje.Maar die tientje haalt hij van dezelfde bedrag die je aan hem had gegeven.En hij gaat ook zeggen als je niet meer wilt werken krijg je de overgebleven geld.En jij krijgt misschien een dollar of zo.Maar het geld is gewoon niks voor me.Wat voor mij is is hoe moet ik me leven doorbrengen want mnr de molen heeft bijna meer dan de helft van de mensen op straat gezet.En maar een persoon is dom geweest en dat was een mvr die graag haar geld wou en toen ze begon met het zwaaste werk die er ooit bestond,en omdat het werk te zwaar voor haar is heeft ze stop gezet en wou haar geld terug.Ze kreeg maar een Dollar.Maar ik ben niet zo dom en heb een oude Landhuis van me vader gekocht voor $50.

Mama:goedkoop he

Vader:Zeer goedkoop maar zeer slecht.Het huis is oud en we moeten hem opzetten.Ik heb de papieren van de domein gehaald en ben naar de DC(Districtcommisaris In Suriname heb je het)geweest.Hij heeft ja gezegd en heb het geld betaalt en ben thuis gekomen.En nu moeten jullie inpakken en dan gaan we vertrekken.

Ashley:wie gaat voor ons zorgen en het eten?????
Vader:maak je geen zorgen.Wij gaan alles doen.

(Aangekomen be de oude landhuis)
Jennety:Het is heel oud hoor
Mama:Ja het is tijd om een stal te bouwen waarin we gaan wonen.
Veronie:oke is goed ik ben tevreden

(het stal is al gebouwd lijkt sprekend op een stal maar het is een eenvoudige huisje)

Loreen:ik ben bang
Dusay:voor wat?????????
Ashley:Muizen!!!!!!!!!
Loreen:Houtwormen.BRRrrrrr
Dusay:ik krijg kippenvel
Jennety:Voor spoken
Veronie:enge geluiden en|of geesten???
Marcelino:aaaaaahhhhhh spoken...Mamaa
Mama:wees gerust er is niks als je je goed gedraagd
Dusay:Ik heb de ergste kippenvel ooit.
Vader:luister goed.Savonds is het best eng maar Dusay luister goed...jij en Loreen zullen wel op je broertjes en zusjes letten.Ze mogen nergens alleen gaan.Als je ergens wilt gaan gaan jullie in groepen en als jullie willen slapen gaan jullie ook in groepen.Als je savonds dorst heb gaan jullie ook in groepen afgesproken.
Dusay en loreen:ja papa
Mama:Wij moeten van 8u tot 10u werken.

(Nu is het gbeurd)

Dusay:het is eng hoor mag ik een verhaal vertellen?
Jennety:een enge of zo
Dusay:Ja best wel
Ashley:dan mag je beginnen
Dusay:Goed ik begin zo:Er was eens een huis waar mnr Dead woonde
Loreen:Even een pause...Dead betekent toch dood?of niet.Of is het gewoon een naam?
Dusay:Dead betekent dood dat is goed.O..Laat me doorgaan..Ehm o ja.
Het huis waar hij woonde was oud en versleten.Maar mnr Dead was gemeen.Hij wou alle kinderen vermoorden en ook de ouderen wou hij vermoorden.Zelfs de president hij wou alleen zijn en baasspelen.Maar gemakkelijk was dat niet.Want voor 6u was iedereen in huis en wanneer mnr Dead bv je naam riep moest je niet buitenkomen want anders ga je dood...je moest zeggen:Ik ben stenen aan het koken ik kom pas wanneer het zacht is.Natuurlijk worden stenen niet zacht.

Jennety:Het is eng mammaaaa

Veronie:heeeeeeeeeeehaaaaaaaahaahaheeeee(huilt)
Jennety:Mamaaaa ik wil bij jouwwwww(huilt ook)
Dusay:Still....dan ik stop wel
Loreen:we zijn er blijf stil
Marcelino:best wel eng hoor maar ik ben superbang
Ashley:ik beeft

Dusay:is al 10u mama komt zo


Mama:hoe was het

Jennety en veronie:Ennnnnngggggggggg
Vader:Zo dus jullie zijn weer die enge verhalen van dusay gaan luisteren is dat zo Dusay

dusay:dat is zo

Ashley:ik beef
Loreen:ik kan niks ervan zeggen
Marcelino:ik ben superbang
Mama:geen enge verhalen meer vertellen hoor Dusay
Dusay:Nee mama



xxxeindexxx


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 51 bezoekers online