Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Verhaaltje mailen naar iemand.

Spreek een verhaal u aan, vind je een verhaal om te lachen? En wilt u het verhaaltje laten lezen door n van uw vrienden? Dan kan je via dit formulier het verhaaltje verzenden naar u vriend(in).

Naam ontvanger:
E-mail ontvanger:
 
Naam afzender:
E-mail afzender:
   
Verhaal:

blind date
Januari 2010
Blind date (kort verhaal)

Het nieuwe jaar was nog maar net begonnen en ik zat vol nieuwe ideeën over van alles en nog wat.
Ik was nog steeds vrijgezel en had alle ruimte om mijn seksuele ervaringen uit te breiden.
Er waren wel wat vriendjes geweest waar mee ik sex had gehad maar echte buitensporige sexavonturen waren er nog niet geweest.
Via de computer van mijn broer was ik op een chatpagina terecht gekomen, en had er al snel contact met diverse mannen en vrouwen gehad, na een paar keer aandringen, en een beetje flirten, hadden we afgesproken dat we elkaar zouden ontmoeten, hij woonde in de buurt van Rotterdam en we zouden afspreken in Den Haag, dat was voor ons beiden halverwege.
Ik heb geen rijbewijs, hij wel en hij zou me oppikken op het centraal station.
We hadden natuurlijk kleding afspraken gemaakt over hoe we elkaar zouden herkennen, ik had een lange rok aan met een blouse en trui er over heen, met mijn rode jas.
Daar aangekomen hadden we elkaar snel gevonden, hij was steeds heel vriendelijk en galant.
Op het Internet hadden we een keer gefantaseerd over een orgie, en dat het spannend was vooral met vreemden.
Hij vroeg of ik iets wilde drinken in een café en dan zouden we wel verder kijken wat we zouden doen die avond.
We dronken wat en hij stelde voor om naar een vriend te gaan die ook in Den Haag woonde.
In de auto onderweg probeerde hij telkens om het onderwerp van een orgie op gang te brengen, ik had hem verteld dat ik daar nu niet zo voor in was.
Bij die vriend aangekomen bleek dat er wel 5 vrienden waren in het kleine flatje, druk rokend en drinkend met de TV aan, het leek wel een studentenflat.
Mijn binnenkomst daar gooide een stilte in de groep en ik werd dan ook uitbundig bekeken door alle heren daar aanwezig.
Na een rondje handen schudden bleken ze allemaal zo ronde de 22 te zijn net als die jongen die ik net kende van de Chat.
Hij had me verteld dat we wat zouden drinken en dan de stad ingaan of een biosje pakken ofzo.
Na een paar minuten daar te zijn rook ik een lucht van wied en sommige leken me ook wel onder invloed.
Een van die jongens zei opeens tegen me dat ik wel in was voor een orgie, en dat ze er allemaal wel in voor waren, het was duidelijk dat die aardige jongen, Rob heet hij van het Internet, had lopen opscheppen over mij, en dat het misschien wel een geile avond zou worden met een meisje van 18 en 3 maanden.
Ik vertelde hem dat ik er niet zo zin in had en dat ik me verheugt had op een leuke avond, met Rob.
Die andere jongen zei dat hij me ook wel een leuke avond kon bezorgen en de sfeer werd gelijk een stuk minder plezierig, de rest lachte een beetje en; lulde een beetje mee.
Ik was niet van plan hier nog langer te blijven en vroeg aan Rob of we weg konden gaan.
Die jongen met de grootste mond, had duidelijk andere plannen met mij en kwam naar me toe gelopen, ik was inmiddels opgestaan en had mijn jas alweer in mijn hand.
Ik wilde weglopen naar de deur maar werd vastgehouden door die jongen, die me omdraaide en me beet pakte.
Hij duwde me een beetje ruw tegen de muur van die kamer en hield me klem, de rest inclusief Rob bleven zitten en keken toe.
Hij stond tegen me aan en greep me in mijn borsten, “we hebben een lekkere te pakken hoor jongens” schreeuwde hij.
Ik had me bedacht niet gelijk me te verzetten omdat hij me dan misschien meer pijn kon doen.
Hij greep me bij mijn borsten en ik voelde een hand onder mijn trui gaan.
Rob en een andere jongen waren opgestaan en liepen ook op ons af, nu werd ik wel een beetje bang en Rob begreep dat, en vroeg aan die jongen of hij op wilde houden.
“Hoe bedoel je ophouden zij is onwijs geil man” zei hij en weer pakte hij bij mijn borsten.
Hij draaide me om zodat ik met mijn gezicht naar de muur keek, hij duwde me voorover, en pakte me bij min middel, Rob vroeg weer of hij wilde stoppen, maar de jongen antwoordde niet.
Hij tilde mijn rok op, nu werd ik wel bang, ik voelde zijn hand onder mijn rok gaan en vroeg hem op te houden.
“Nee” zei hij en ik hoorde de rits van zijn broek opengaan, dit was mijn moment want hij had me nu niet gelijk vast.
Ik deed een stap naar achter en draaide me om, de jongen was zijn evenwicht verloren en viel om.
Ik stapte over hem heen en liep de gang in en de trap af, naar buiten.
Rob kwam achter me aan en vroeg of ik weer binnen wilde komen.
Ik vroeg hem mijn jas te halen en dan weggaan, ik was het zat en werd bijna verkracht door die jongen, Rob vertelde me dat het maar een grapje was en dat ze wel op zouden houden.
Hij haalde mijn jas en we gingen weg, onderweg heeft hij nog een paar keer geprobeerd naar een film te gaan maar het enige wat ik wilde was naar huis gaan, ik nam de trein en onderweg besloot ik om voortaan beter op te letten met blind dates.
Kijk uit voor deze situaties.

***
Sanne


Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online