Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

leuke jongens in Bioscoop.

U leest om dit moment het verhaal leuke jongens in Bioscoop gepost door bernhard. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: bernhard
Gepost op: 2011-7-11

Verhaal:

leuke jongens in Bioscoop
Henk kende ik al een tijdje, zamen met mijn vrinden naakt zwemmen en mekaar aftrekken. En zo ging ik via een achterdeur van de Bioscoop met hem naar de projektieruimte waar twee van die groote aparaaten stonden. De rest was net een woonkamer.Ik bekeek die aparaaten met ontzag en in een keer staat Henk naakt voor mij en zegt,het is hier warm,kleed je uit. Dat deed ik dan ook en hij duuwde mij op de bank en zijn vingers speelden met mijn lul,die snel stijf werd. Ik wil fotos van jou maken hoe jij je aftrekt en je vrienden ook. Hij liet mij een paar fotos zien en die naakte mannen en vrouwen lieten mijn lul stijgeren. Nadat de Fototoestel paraat stond ging hij naast mij zitten en drukte mijn hand om zijn groote stijve lul en duwde mijn hoofd naar zijn eikel, maakte een paar fotos van hoe ik hem met mijn tong bevredigte met de afstandsbedienung. En zo trokken wij mekaar af gingen mekaar lekker pijpen. Een paar fotos als of hij mij van achteren neukte. En close ups van onze lullen tegen elkaar aan. Een week later zaten mijn vrinden en ik boven bij Henk en hij liet de fotos zien. In een mum was het een en al naakt gedrang en trekken, de lullen die spooten, henk spoot over mijn lul heen op het zelfde moment dat ik klaar kwam. Die fotos in zwart wit liggen er nog in de kast, het was wel spannend.

Aantal keer bekeken: 15441
Waardering: 5.69 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online