Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Zwanger en mishandelt deel 1.

U leest om dit moment het verhaal Zwanger en mishandelt deel 1 gepost door susanne niet gemaakt door my. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: susanne niet gemaakt door my
Gepost op: 2010-5-30

Verhaal:

Zwanger en mishandelt deel 1
Romy kijkt op als haar vader langs komt snel verstopt ze haar foto van mam en doet net alsof ze aan het lezen is.
''Ik slaap vandaag bij Jordy.'' Roept Romy dan.
''Lekker boeiend.'' Hoort ze haar vader zeggen.
Dat antwoord had ze wel verwacht maar niet gehoopt.
Haar vader die op dat moment boos fotootjes en schilderijen van Romy's moeder weggooit en kapot maakt. Romy schrikt van een schilderij, die hun vriend Peter had gemaakt die zo mooi en goed kon schilderen op de bruiloft van mam en pap had Peter die gemaakt Romy's moeder in een bruidsjurk met een te dikke buik omdat Romy erin zat. En Romy's vader die de ring bij haar moeder om deed met de vader en moeder van Romy was het altijd gezellig maar twee weken na het ongeluk van haar moeder is haar vader niet meer hetzelfde.
Opeens voelt ze een steek in haar arm ze duwt haar mouw omhoog en kijkt er naar.
De blauwe plek daar heeft haar vader haar gister te hard vastgepakt.
Ze staat op en verzamelt al haar spulletjes voor de logé stopt ze in haar tas en loopt naar beneden.
''Waar denken wij heen te gaan? Wil je weglopen soms?''
Romy schrikt. ''Nee, ik ging vandaag bij Jordy slapen''
Haar vader knikt neeschuddend ''Oja, sinds wanneer overleggen wij niks meer?''
''Ik zei net dat ik bij Jordy ging slapen en toen zei jij Lekker boeiend!''
Zegt Romy verschikt. ''Of ik dat ooit zal zeggen jij kleine bedriegster.''
En haar avder gaf Romy een klap in haar gezicht angstig loopt Romy de deur uit en rent naar de schuur haalt haar fiets eruit en rijdt weg. Naar Jordy.Onderweg moet ze steeds aan haar moeder denken, ze bleef ons trouw, toch?
Waarom laat ze ons dan achter? Ze remt zacht als ze bij het huis van Jordy is.
Ze wilt haar tassen pakken. ''Sjit kút!'' Praat ze hardop tegen zichzelf.
Terug fietsen doe ik niet. Denkt ze in zichzelf ze belt bij Jordy aan.
''Há ik hoorde al dat je bij Jordy ging logeren gezellig!''
Zegt de moeder van Jordy die de deur opendeed. ''Ja.''
Zegt Romy kortaf. ''Nou kom binnen, och meis wat zie je eruit! Heb je gehuild?
O ja da zijn mijn zaken niet, kopje thee? Limonade?''
De moeder van Jordy praat zoveel dat ze de helft niet meer hoort ze loopt naar binnen trekt haar jas uit en loopt naar boven, de deur van jordy's kamer is dicht dus hij is er.
Ze klopt op de deur. ''Héy jij bent snel!''
Zegt Jordy die omkeek van zijn computer en Romy aankeek.
''Ruzie.'' ''Laat eens zien? Onee ik zie het al. Heb je meteen een rode afdruk van je vaders hand in je gezicht!'' Zegt Jordy grappig. ''Nou haha''
Zegt Romy sarcastich. ''Ik ben mijn spullen vergeten en ik fiets niet terug!''
''Snap ik, je kan bij mij in bed slapen?'' Zegt Jordy doodgewoon.
''Uhh.. oké?'' Romy heeft het er wle moeilijk mee maar ze doet het.
Alleen is ze haar pyjama ook vergeten, hoe moet ze dat zeggen?Jordy die net het bed aan het opmaken zegt opeens.''Je hebt dus ook geen pyjama mee?''
''Nee.'' Zegt Romy.
''Ik heb er ook geen voor jou. ga maar uhh.. zonder kleren in bed liggen dan doe ik dat ook wel.'' Zegt jordy vlug. Romy krijgt het vermoeden dat hij ''het'' wil.
Eigenlijk vind zij dat ook wel spannend ze knikt verlegen.
''Komen jullie eten?'' Roept de moeder van Jordy die onder aan de trap staat.
''Kom.'' Zegt Jordy en hij loopt naar beneden. Romy loopt achter hem aan.
Nog steeds met een rood hoofd.
''We hebben geen tomaten meer in huis we kunnen jou wel gebruiken!''
Zegt de moeder van Jordy lachend.
''Hihihi'' Lacht Romy verlegen.
Ze eet haar bord met spaghetti op, de hand van Jordy gaat onder de tafel en rust op de been van Romy. Romy doet dan het zelfde.
''Mam, ik ga boven een film kijken met romy!''
Zegt Jordy dan.
''Is goed, daarna wel slapen we aten al pas om 9 uur.''
Jordy knikt en gaat naar boven met Romy achter zich aan Jordy heeft ondertussen een leuke film uitgezocht.
Het is wel een romantiche film, één waar Romy veel over hoort maar nog nooit heb gezien.
De film heet ''De titanic'' Op school heb ik over die boot wel eens wat gehoord maar deze film is echt kei romantich. Dan opeens slaat Jordy een arm om Romy.
Zonder kleren alle twee in bed het is donker en ze kijken naar een romatiche film.
Hoe romantich kan het?
Als de film *** zet Jordy de tv uit.
''Durf je het?'' Jordy wist dus al dat ik wist wat hij van plan was.
''Dit is mijn eerste keer zeg ik verlegen.''
''Geeft niet dit is ook mijn eerste keer.''

-Over wat er in die tijd gebeurt vertel ik niks-

Woow is se% zo fijn?
Denkt Romy, al snel wilt ze het nog eens maar ze is nu veel te moe.
Ze hoort Jordy al snel snurken ze giechelt en valt dan zelf in slaap De dag dat Romy wakker word schrikt ze, was het een droom of echt?
Ze wete het niet meer zeker. Jordy word ook wakker.
Romy hoopt dat het geen droom was, wat moet ze zeggen?
Ik heb een séksuéle droom gehad dat wij ''het'' deden. Jordy zou lachen of boos worden en haar het huis uit sturen. Maar dan ziet ze de film Titanic ze voelt ligt dus ze zou ook wel zonder kleren zijn. Ze staat op uit bed. ''Héy mop lekker geslapen?''
Romy grinnikt om het haar van Jordy het zit helemaal door elkaar en hij heeft grote wallen onder zijn ogen. ''Ja heerlijk!'' Zegt Romy die zich aan het omkleden is.
Jord stapt ook het bed uit en trekt zijn kleren aan. Jordy geeft romy een zoen.
Woow, denkt Romy dat wil ik niet! Maar dan als ze door heeft hoe lekker Jordy zoent wil ze meer, het lijkt alsof Jordy gedachten kan lezen want opeens word het tongzoenen.
Romy valt op het bed maar ze zoenen nog steeds. ''Komen jullie eten?''
Dat was Jordy's moeder gelukkig was de deur dicht maar meteen houden ze op.
''Ik blijf nog een nachtje of 2.'' Zegt Romy dan Jordy knikt blij, en dan lopen ze naar beneden. ''Woow, je hoeft niet zoveel moeite te doen voor mij.''
Zegt Romy ongelovig tegen de moeder van Jordy als ze kijkt naar het ontbijttafel.
Gekookte eitjes, stokbrood, pistoletjes, voor ieder één gezondbroodje, crossiant, witte bolletjes, bruin brood, wit brood, melk en thee. ''ach, voor jou doe ik dat altijd!''
Zegt Jordy's moeder trots. Jordy en ik gaan zitten naast elkaar onder de tafel legt hij de hand op de mijne. De moeder van Jordy ging nog snel naar de wc. Ondertussen in die tijd zoenden jordy en Romy elkaar, serieus de vonken vlogen er vanaf! Als Jordy's moeder binnen komt stoppen ze snel zijn moeder wast haar handen, en gata zitten.
Romy drinkt een slokje thee en begint met het broodje gezond.
Jordy zit al te eten van zijn derde broodje, terwijl Romy net de tweede pakt.
Romy schenkt wat melk in haar kopje en pakt daarna de derde boterham.
Bij het derde broodje zit ze nog niet vol, dat is raar meestal heeft ze het gevoel of ze dan moet overgeven, maar ze eet veder, véél veder.
Pas bij het zesde broodje stopt ze niet omdat haar honger dan gestilt is maar omdat ze niet op een vreetzak wilt lijken. ''Dankuwel mevrouw.'' Zegt Romy tegen de moeder van Jordy. ''Ik zeg het elke keer zegt toch gewoon Miranda.''
Romy knikt en ze lopen met zijn twee weer naar boven. ''Zullen we veder gaan waar we mee bezig waren?''
Vraagt jordy als hij boven aan de trap staat.
''Nee, dat is saai ik wil wat heftigers!''
Romy schrikt van haar eigen woorden.
Maar ze vind het wel goed dat ze het durfde te zeggen.
''Mooi ik ook!''
Zegt Jordy dan. Op de kamer van Jordy doet Jordy de deur dicht.
Romt zoent hem en duwt hem tegen het bed aan, ze maakt de knoopjes van zijn overhemd los en begint te zoenen op zijn blote borst. Jordy trekt haar shirt uit.

-weer dit gedeelte vertel ik niet veder-

Daarna is Romy weer moe maar niet zo moe dat ze elk moment in slaap kan vallen.
Ze is opgewonden en blij. Ze trekt haar kleren aan.
''Zullen we naar een kleding shop?'' Vraagt Romy dan.
Jordy knikt en trekt zijn kleding ook aan.
Ze lopen naar beneden. ''Mam wij gaan naar de stad!'' Roept Jordy
''Is goed!'' Roept Miranda dan. Jordy en Romy lopen de deur uit en lopen naar de bushalte.

Aantal keer bekeken: 5024
Waardering: 7.77 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online