Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

blunder in de klas.

U leest om dit moment het verhaal blunder in de klas gepost door sofie. Dit verhaal is gepost in de categorie blunders. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar blunders?
Categorie: blunders
Gepost door: sofie
Gepost op: 2009-10-17

Verhaal:

blunder in de klas
Het was maandag een mooie dag en moest naar school...

Maandag zeggen we altijd wat we in het weekend gedaan hebben, en ik was als laatste aan de buurt.
Ik praat, dan zegt de juf ga het bord is afvegen!

Ik doe dat maar iedereen was nog naar mij aan het kijken, en als ik naar voren wil gaan dan val ik over een boekentas!

Er waren er een paar aan het giegellen en ik ga door, maar dan val ik weer
over een boekentas!!

En de hele klas was aan het lachen


dus pas maar op waar je loopt!!!


Aantal keer bekeken: 6884
Waardering: 3.05 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online