Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

in stilte plagen.

U leest om dit moment het verhaal in stilte plagen gepost door Carmabelle. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Carmabelle
Gepost op: 2010-12-30

Verhaal:

in stilte plagen
Ik mocht eindelijk voor het eerst 'alleen' op reis met een vriendin dus. Ik koos onmiddellijk een leuke bestemming uit, Kreta! Na de vliegtuigtrip kwamen mijn vriendin en ik bij ons hotel aan. We checkten in en fristen ons even op. Ik douchte vlug en Sanne waste zich om het hoekje aan de waskom. Fris besloten we om iets leuks aan te trekken en iets te gaan eten. Na een heerlijk maal besloten we een stapje te zetten. Ik had een witte lange jurk aan en Sanne een kort zwart (dit even terzijde). We wandelden wat en plots zagen we veel kleurrijke lichtjes en hoorden we het bonzen van muziek. Een heleboel mensen stonden te dansen, sommigen met een felgekleurde cocktail in hun hand. Sanne en ik keken elkaar aan, "Yes!" riepen we. We mengden ons onder de mensen en wiebelden op onze pumps naar de bar. Elk met een heerlijk zoete cocktail in onze hand begonnen we wat te wiegen op de muziek. Sanne had al snel een schatje van een jongen vast en die dansten innig met elkaar. Ik ging wat meer in het midden gaan dansen en voelde na een tijdje twee warme handen op mijn heupen. Normaal zou ik me zo omdraaien en die handen wegslaan maar om een onbegrijpelijke reden (of misschien de alcohol) liet ik de handen waar ze lagen en danste verder. Ik nam nog een slokje en toen wa smijn drankje op. Een hand nam mijn glas uit mijn hand en jah, daar verdween het glas. Ik draaide me om en keek een jongeman tegen de borst aan. Een geweldige borst overigens, gespierd, in een strak maar niet te strak wit tshirtje. Ik kon het niet laten om even mijn hand op zijn borst te leggen. Hij legde zijn hand op de mijne en zo bleven we even roerloos staan. Verbaasd keek ik naar boven, hij had een leuk gezicht. Bruin met hier en daar een zomersproetje. Hij had lichtblond haar en o, wat een prachtige heldergroene ogen!

We dansten en dansten, zonder ook maar iets te weten over elkaar. We zeiden niets tegen elkaar maar keken onze ogen uit. Mijn heupen wiegden soms tegen de zijne aan. De tijd vloog om en sommige mensen vertrokken naar huis. Ik keek rond me en Sanne was al verdwenen. Een warme hand op mijn wang, en hij trok me naar zich toe. We kusten en echt, de kriebels in mijn buik! "Come (kom)", zei hij. Hij spreekt Engels! dacht ik. Ik nam zijn hand beet en we wandelden door allerlei kleine straatjes. Regelmatig stopten we even om te zoenen. Steeds gleden zijn handen steeds verder over mijn lichaam. We kwamen bij een oude brandweerkazerne, hij opende de poort en we stapten in een kooi. Zo'n oude lift. Verbaasd keek ik hem aan, hij grinnikte en kuste me weer. Met een schok kwamen we boven. Een loft met strakke meubeltjes en betonnen muren (en tot mijn grote blijdschap een brandweerstang). Hij streelde me overal, het leek alsof hij tien handen had in plaats van twee.

Hij nam zijn tijd maar ik werd ongeduldig en trok hem richting bed. Zijn kleine stoppeltjes schuurden over mijn wang en voorzichtig liet hij me op het bed vallen. Ik lag neer en zacht begon hij me uit te kleden. Ik lag helemaal naakt op zijn bed en toen ging hij rechtstaan. Hé, wat doet hij nu? dacht ik nog. Maar met een snel gebaar trok hij z'n tshirt uit en oh, zijn buik was nog mooier dan ik had gedacht. Zijn broek volgde snel en ik wou gaan zitten maar hij duwde me zacht terug in de kussens. Hij streelde mijn heupen en mijn dijen. daarna duwde hij mijn benen open en likte één keer. Allerlei stroomstootjes gingen door mijn lichaam. Hij likte nog een paar keer en al snel kreunde ik. Hij duwde zijn tong bij me naar binnen en voerde het tempo wat op. Ik kreunde en hijgde en stootte mijn bekken naar hem toe. Hij likte me bijna gek! Gillend kwam ik klaar en trok hem hijgend omhoog. Hij glimlachte en kuste me teder en lang. Ik nam zijn pik in mijn handen en trok hem af. Hij begon ook te kreunen en ik wisselde het tempo, snel, traag, sneller, trager... Ik plaagde hem wat.

Hij likte mijn hals en mijn borsten terwijl ik zijn pik in mijn supernatte poesje liet glijden. "Ooooohh" zuchtte ik. Het was al eventjes geleden dat ik een lekker harde pik in me had gehad. Hij steunde op zijn ellebogen en duwde zijn penis dieper in me. Hij trok hem er half uit en stootte weer dieper. Na een paar minuten op hetzelfde tempo te hebben gebeukt, stond ik op het punt om klaar te komen. Ik kromde mijn rug en duwde mijn nagels in zijn rug. Hij stopte. Teleurgesteld liet ik me weer zakken. Hij grijnsde en stootte verder. Had ik iets verkeerd gedaan? Na weer een tweetal minuutjes stond ik weer op het punt. En wéér stopte hij! Geirriteerd keek ik hem aan en toen beukte hij harder dan daarnet. Hij stootte en gromde zelfs een beetje. Ik kwam klaar en hij neukte nog even verder tot hij ook kwam. Hijgend lag hij op me. Ik wriemelde een beetje en hij rolde van me af. Nu ging ik op hem zitten streelde rond zijn pik. Zijn pik was nog een beetje hard en ik nam hem in mijn hand. Ik wreef met mijn duim over zijn eikel in een regelmatig tempo. Nadat hij was uitgehijgd, ging ik op zijn harde pik zitten. Ik duwde hem diep in me en kreunde even.

Met mijn handen op zijn borst duwde ik mezelf omhoog en liet me weer zakken. Omhoog en zakken. Ik kon het nu wel eventjes rekken maar hij, oh ik zag wel dat hij weer zou komen. Ik ging van hem af en nu keek hij teleurgesteld. Maar verzoenend nam ik zijn heerlijke pik in mijn mond en zoog zijn geil eruit. Hij kreunde en zuchtte. Hij spoot in mijn mond, gelukkig niet meer zoveel en ik slikte het dapper door. Ik liet me naast hem op bed vallen. "Jeetje meid, jij bent zo verdomde geil!" riep hij uit. "He!" riep ik verbaasd. Hij trok een wenkbrauw op en keek me aan. "Je praat Nederlands!" Hij grinnikte even en zei toen even verbaasd als ik was: "Ik wist niet dat je Nederlandse bent!" "Ben ik ook niet, ik ben Belgische." Hij trok zijn schouders op en nam me vast. "Je bent heerlijk."

Dit was de eerste nacht in Kreta, ik zag hem nog eens en ja, toen hadden we weer seks. We deden het toen wel meerdere keren. Maar stille seks, zoals de eerste nacht, was het niet.

Aantal keer bekeken: 11529
Waardering: 6.54 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online