Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

01. Seksuele voorlichting.

U leest om dit moment het verhaal 01. Seksuele voorlichting gepost door Femke de Boerin. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Femke de Boerin
Gepost op: 2011-7-5

Verhaal:

01. Seksuele voorlichting
Dit verhaal is van jaren terug, maar ik herinner me het nog goed, zo goed dat het lijkt of het nog maar enkele maanden terug is.

Ik was 16. Echt een jong meisje nog. Mijn borsten waren al wel begonnen te groeien en er was ook al iets van schaamhaar te zien maar van seksuele gevoelens was ik me nog niet bewust. Een aantal meisjes uit mijn klas waren duidelijk verder. Als ik de klassenfoto van toen bekijk dan verwonder ik me over het enorme verschil. Op de foto sta ik links achteraan op een verhoging. Echt nog het slanke lichaam van een kind. Twee puntjes in mijn bloesje verraden dat mijn borsten beginnen te groeien. Hoe anders zijn de meiden die al veel verder waren. Vooral Barbra die schuin voor me staat en Angelique rechts in de tweede rij van voor. Echte volwassen borsten, mooie vrouwelijke heupen. Je ziet het ook aan de kleding. Ik was nog heel eenvoudig en wat kinderlijk gekleed. Barbra en Angelique hadden zorgvuldig gekozen mooie kleding aan die hun borsten en heupen goed lieten uitkomen zodat ze er in mijn ogen heel vrouwelijke en heel volwassen uit zagen.

We wisten dat we tijdens de les seksuele voorlichting zouden krijgen. Omdat ik nog geen seksuele gevoelens had en me er niet veel bij voor kon stellen maakte ik me er niet druk om. Ik verwonderde me over de opgelaten stemming onder mijn klasgenoten. Vooral de jongens deden in mijn ogen erg raar. Ze maakten opmerkingen en grappen die ik niet begreep of waarvan ik niet begreep wat ze naar nou zo leuk aan vonden. Ik lachte maar een beetje met de anderen mee, al lachte ik meer om hoe gek de jongens deden dan om de grapjes die ze maakten.

We moesten naar een speciaal lokaal. Een lokaal waar de ramen waardoor je naar buiten kon kijken en de ramen waardoor je in de lange gang kon kijken met oranje gordijnen afgesloten konden worden. Dat was uiteraard niet alleen bedoeld om het lokaal wat te verduisteren maar vooral om te voorkomen dat leerlingen van andere klassen voor de ramen zouden gaan staan meekijken. De stoelen stonden in dit lokaal heel anders dan in de andere lokalen waardoor een soort stoelendans ontstond waarbij iedereen zo snel mogelijk een gewenst plaatsje probeerde te pakken. Ik had niet veel geluk. Rechts van mij kwam Erik te zitten. Ik vond hem een beetje een domme jongen. Een beetje een stille jongen. Hij keek wat onrustig om zich heen met een onbenullige glimlach op zijn gezicht.

De docent, meneer Vogelaar, zei dat hij begreep dat we een beetje zenuwachtig waren en vroeg ons te proberen toch een beetje rustig te blijven en serieus naar de film te kijken. Hij zei dat het voor velen van ons nu misschien nog niet zo interessant leek maar dat de informatie die we zouden krijgen misschien sneller van pas zou komen dan we nu dachten. Ik kon het me niet voorstellen. Jongens interesseerden me niet. Ik was absoluut niet van plan met een jongen te gaan zoenen. Misschien als ik twintig was of zo, maar tot dan wou ik niets met jongens.

Meneer Vogelaar liep langs de ramen en sloot de gordijnen. Het werd schemerdonker in de klas. Dat veroorzaakte een heel merkwaardige sfeer. Er werd minder luid gesproken, er werd meer gefluisterd, maar de grappen werden er niet minder om, integendeel. Al snel raakten mijn ogen gewend aan het duister, ik kon mijn klasgenoten nu beter zien dan toen de gordijnen net dicht gedaan waren.
Meneer Vogelaar schakelde het grote beeldscherm aan dat voor in de klas in het midden hoog aan de muur was opgehangen. Daarna legde hij de DVD in de dvd-speler. Vervolgens liep hij naar achter en ging helemaal achter in de klas zitten. Ik dacht er toen niet over na maar nu begrijp ik waarom. Niet alleen kon hij alle leerlingen zo goed in de gaten houden zonder dat de leerlingen konden zien of ze in de gaten gehouden werden, belangrijker nog was dat wij het zo niet konden zien als hij zelf bij het zien van de beelden opgewonden zou raken.

Het werd aanmerkelijk stiller in de klas toen de film begonnen was. Ik denk dat het voor velen een schok was om opeens een man en vrouw zo confronterend helemaal bloot te zien.

De vrouw ging op bed liggen. De camera zoomde in op haar vagina. De man was naast haar gaan zitten en met zijn wijsvinger wees hij ons de verschillende delen van het vrouwelijk geslachtsorgaan.

Ik keek er met verwondering naar. Dit zag er anders uit dan bij mij. Bij deze vrouw zag ik rare frommelige dingen naar buiten steken. Het bleken de kleine schaamlippen te zijn. Dat had ik toch echt niet zo. De grote schaamlippen waren zo vlak dat het leek alsof de vagina een opening was van een open gebarsten stuk huid. Mijn grote schaamlippen waren een beetje bol, mooi glad, hadden een normale huidskleur en er stak niks geks uit. Ik vroeg me af of het bij mij ook zo zou worden als bij die vrouw als ik in een vrouw zou veranderen. Ik hoopte maar van niet. Dit was raar, dit was lelijk.

Toen de man met de vingers van zijn andere hand de grote schaamlippen van elkaar deed om de kleine schaamlippen, de ingang naar de baarmoeder, het plasgaatje en de clitoris beter te kunnen laten zien waren er een paar jongens die, vond ik toen, rare domme grappen maakten. Dat de clitoris een gevoelig plekje was wist ik nog niet. Ik wist niet eens dat ik dat dingetje had. Het maakte me wel nieuwsgierig of ik dat bij mezelf zou kunnen ontdekken en of het bij mij ook gevoelig was.

Ook toen de man was gaan liggen en de vrouw de delen van het mannelijk geslachtsorgaan toonde werden er grappen gemaakt. Alleen waren het nu vooral de meisjes die grappen maakten, waarbij ze vooral probeerden de jongens belachelijk te maken.

Ondanks dat er nog grappen gemaakt werden was het nu toch heel anders dan aan het begin. Ik voelde dat er iets veranderd was. De grappen moesten verbergen dat ze eigenlijk met erg veel aandacht keken naar wat ze nooit eerder zo tot in detail hadden kunnen zien. Erik naast me was stil. Met een merkwaardige grijns op zijn gezicht staarde hij naar het beeldscherm.

De spanning nam toe toen de voorbereidingen werden getroffen om ons te laten zien hoe een man en vrouw geslachtsgemeenschap hebben. De man zat op bed, de vrouw zat naast hem. Met haar hand maakte ze zijn penis goed stijf en daarna deed ze er een condoom om. Zowel de jongens als de meisjes maakten nu grappen. Vooral over die grote penis die recht omhoog gehouden werd.

Ik zou er waarschijnlijk niets van gezien hebben als Erik niet onbedoeld mijn aandacht getrokken had. Hij zat zo onrustig rond te kijken en op zijn stoel te schuiven dat ik me afvroeg wat er met hem aan de hand was. Ik veronderstelde dat hij erg nodig naar de wc moest maar niet durfde te vragen of hij even naar de wc mocht gaan. Als een meisje nodig moet dan doet ze haar hand tussen haar benen en ik had eens gezien dat een jongetje die nodig moest telkens zijn piemel dicht kneep. Erik liet zijn rechter hand omlaag gaan en ik dacht dat hij nu ook in zijn piemel zou gaan knijpen. Ik volgde zijn hand die omlaag ging. Tot mijn grote verwondering zag ik dat hij niet door de stof van zijn broek heen in zijn piemel kneep maar dat hij iets rechtop duwde. Het leek wel of er een korte dikke stok in zijn broek zat die hij nu zo duwde dat hij van tussen zijn benen naar de rand van zijn broek recht omhoog kwam te staan. Ik staarde er even heel verwonderd naar. Nooit eerder had ik dit gezien. Ik begreep niet wat dit was. Tot ik weer naar het beeldscherm keek en de stijve penis van de man recht omhoog zag staan. Opeens begreep ik dat Erik naast mij verborgen in zijn broek precies zo'n grote stijve penis had als de man op het beeldscherm!

De man ging liggen. Ik vond het maar raar en ook wel komisch, die stijve penis in een condoom met onderaan een randje. De gedachte dat Erik naast me net zo'n grote stijve penis in zijn broek had was zo raar. Ik kon niet nalaten af en toe even stiekem mijn ogen naar Erik naast mij te laten afdwalen en te kijken naar de verticale heuvel in zijn broek en me voor te stellen dat onder die blauwe stof van de spijkerbroek zo'n zelfde grote penis zat als ik bij de man op het beeldscherm zag.

De vrouw ging boven de heupen van de man zitten. Dan pakte ze zijn penis en liet die in haar vagina naar binnen glijden. Ik denk dat ze deze houding gekozen hebben omdat alles zo heel goed te zien was. Terwijl de vrouw op en neer bewoog zoomde de camera in waardoor van heel dicht bij te zien was he de penis in en uit de vagina schoof. De schaamlippen werden bij elke beweging wat ingedrukt of uitgetrokken. Het condoom om de penis zag er nu een beetje nat uit en glom een beetje.

Terwijl de camera weer uitzoomde waardoor de vrouw weer helemaal zichtbaar werd en ook te zien was hoe haar borsten op en neer mee bewogen zag ik Erik naast mij langzaam rood worden. Opeens ging hij wat meer rechtop zitten. Hij keek heel gespannen met starende blik naar het beeldscherm en kleurde nog erger rood. Hij hield zijn adem in. Ik hoorde een zachte nauwelijks hoorbare langgerekte kreun alsof hij een enorme krachtinspanning moest leveren. En toen ademde hij met een diepe zucht uit. Schichtig keek hij met zijn vuurrode hoofd om zich heen. Hij keek ook even naar mij. Ik deed of ik niets gemerkt had en staarde naar het beeldscherm maar bleef hem vanuit mijn ooghoek in de gaten houden. Ik begreep niet wat er met hem aan de hand was.

Hij zakte wat onderuit. Zijn hand ging weer naar zijn piemel. Ik volgde zijn hand. Hij drukte even boven aan zijn piemel tegen zijn broek. Ik begreep niet waarom. Wel zag ik dat de heuvel lager werd, de stof van zijn broek was niet meer zo gespannen als daarnet. En toen, heel langzaam, terwijl de heuvel kleiner werd, zag ik tot mijn grote verwondering een natte plek in zijn broek ontstaan. Hij had in zijn broek geplast! Dat was wat ik dacht toen, onschuldig meisje als ik nog was. Dat de beelden op het tv-scherm hem zo opgewonden hadden dat hij een niet meer tegen te houden zaadlozing had gekregen drong op dat moment nog niet tot me door.

Arme Erik. De natte plek werd groter en zijn hoofd dat even wat minder rood geworden was werd weer roder. Met een vinger voelde hij hoe groot de natte plek werd. Langzaam trok hij zijn overhemd uit zijn broek terwijl hij schichtig om zich heen bleef kijken. Hij probeerde de onderrand van zijn overhemd zover omlaag te trekken dat zijn overhemd de natte plek bedekte. Hij had geluk, zijn overhemd was tamelijk lang.

Een paar jaar later heb ik pas echt beseft wat Erik naast mij overkomen was. Toen pas besefte ik dat zo heel dicht naast me een jongen klaargekomen was. En toen vroeg ik me ook af hoeveel andere jongens in de klas om mij heen door het kijken naar die beelden klaargekomen waren.

Femke de Boerin
femkedeboerin@yahoo.nl
5 juli 2011


Aantal keer bekeken: 30483
Waardering: 6.52 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 25 bezoekers online