Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

02. Seks in de fietsenstalling.

U leest om dit moment het verhaal 02. Seks in de fietsenstalling gepost door Femke de Boerin. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Femke de Boerin
Gepost op: 2011-7-8

Verhaal:

02. Seks in de fietsenstalling

Ik had niet gedacht dat ik ooit zo iets geks zou doen. Maar wanhopige verliefdheid had mij verward. Ik dacht niet normaal meer. Mijn verlangens werden onweerstaanbaar.

Bijna elke dag als ik van mijn werk met de trein terug naar huis ging kwam ik in de fietsenstalling van het station een heel leuke jongen tegen. Vanaf de eerste keer dat ik hem zag was ik hevig verliefd. Ik probeerde op alle mogelijke manieren zijn aandacht te trekken. Eerst door naar hem te glimlachen als hij toevallig in mijn richting keek. Hij glimlachte terug! Ik dacht dat hij nu spoedig naar me toe zou komen om een afspraakje met me te maken. Maar de dagen en weken verstreken en er gebeurde niets. Ik probeerde hem op een andere manier naar mij te laten kijken door speciale kleding aan te trekken. Hij zag het, zeker, dat kon ik wel zien, en dat gaf me nieuwe hoop. Maar weer verstreken de weken zonder dat hij naar me toe kwam.

Ik begon wanhopig te worden en verlangde er meer en meer naar hem aan te raken. Ik begon al een beetje merkwaardige dingen te doen. Als hij er nog niet was liep ik even langs zijn fiets en heel terloops, zo onopvallend mogelijk, raakte ik even zijn fiets aan. Na een paar keer ging ik nog wat verder en liet mijn hand over zijn zadel glijden, het zadel waar hij enkele minuten later op zou zitten.

Ik begon te proberen aanraking uit te lokken. Ik bleef wachten tot hij achter me langs naar zijn fiets zou lopen. Ik deed of ik mijn lange haar goed deed. Het pad was maar smal. Precies op het moment dat hij achter me langs liep draaide ik mijn hoofd zo snel dat mijn lange haar wijd uitzwaaide. Ik hoopte dat mijn lange haar hem zou raken en hij er lachend iets over zou zeggen. Helaas mislukte het. Hij was snel en wendbaar en ontweek mijn haar behendig.

Ik had even een klein succesje toen ik voor hij kwam snel de band van het achterwiel van mijn fiets had laten leeglopen en hem vroeg of hij een fietspomp had. Die had hij en hij gaf hem mij. Ik had eigenlijk verwacht dat hij de band voor mij zou oppompen. Maar dit was ook goed. Zijn fietspomp te mogen vasthouden en daarmee mijn band oppompen. En terwijl ik door mijn knieën bij het achterwiel moeizaam de band oppompte was ik me er zeer van bewust dat hij heel dicht naast me stond, ik voelde zijn blik op mij. Ik kwam langzaam overeind en terwijl ik zijn fietspomp teruggaf en hem bedankte genoot ik er van dat ik zo dicht bij hem stond en van zo dichtbij in zijn ogen keek.

Dit succesje deed me nog sterker naar meer verlangen. Hij bleef echter afstandelijk. Mijn verlangen dichterbij te komen, hem aan te raken, werd sterker en sterker. Ik begon, besef ik nu, gek te doen. Als hij aan kwam lopen boog ik me voorover om het slot van mijn fiets open te maken. Daarbij stond ik met mijn billen omhoog naar hem toe gericht. Ik probeerde hem lichamelijk te verleiden. Ik ging nog verder. Precies op het moment dat hij achter me langs liep draaide ik mij heel toevallig om het andere slot te gaan openen waardoor ik met mijn billen het looppad in draaide. Ik hoopte dat hij zo tegen mijn billen zou lopen. En om de verleiding nog groter te maken had ik een glanzende broek van nauwsluitende elastische stof aangetrokken. Maar weer was hij zo snel en behendig dat hij me telkens kon ontwijken en nooit maakte hij er een grapje over. Niets. Ik werd wanhopig.

Langzaam drong het tot me door dat het me niet lukte hem verliefd op mij te maken. Maar ik wou hem zo graag, zo ontzettend graag. Ik moet wel heel erg verward zijn geraakt door mijn wanhoop. Als gekker werden mijn plannen om hem toch verliefd te krijgen. En toen kwam ik op een idee waar ik onder normale omstandigheden nooit aan gedacht zou hebben.

Eigenlijk was het niet eens mijn eigen idee. Ik zag op tv een wetenschappelijk programma waarin ze een sociaal experiment uitvoerde. In het park bij een universiteit lieten ze een knappe jonge man de vrouwelijke studenten vragen of ze zin hadden een nachtje met hem door te brengen en ze lieten een knappe jonge vrouw de mannelijke studenten vragen of ze zin hadden een nachtje met haar door te brengen. Geen enkele vrouwelijke student wou met de knappe jonge man mee gaan maar bijna elke mannelijke student wou wel met de knappe jonge vrouw mee gaan. Het bewees voor mij dat seks voor mannen onweerstaanbaar is en daarmee zou ik de jongen die ik zo graag wou kunnen verleiden.

Ik had het geluk dat het een gesloten fietsenstalling was. En op de tijd dat hij en ik in de fietsenstalling waren kwamen er meestal geen andere mensen binnen. Het was een risico, er kon toevallig wel iemand binnen komen, maar dat risico wou ik nemen.

Ik had een gemakkelijk legging aan getrokken. Rood, de opwindende kleur van de liefde. En een zomers dun doorschijnende bloes, geen bh, zodat mijn borsten door de dunne stof zichtbaar waren.

Hij zou weer achter me langs naar zijn fiets lopen maar ik versperde hem de doorgang. Hij keek me verwonderd aan. Ik glimlachte naar hem en wachtte even af. Waar ik op hoopte gebeurde. Zijn blik gleed omlaag en bleef op mijn borsten hangen. Op dat moment begon ik de knoopjes van mijn bloes open te maken. Ik zag aan zijn gezicht dat hij in verwarring raakte. Dat maakte me vrolijk, dat gaf me moed om door te gaan. Ik maakte mijn bloes langzaam zover open dat mijn borsten voor een groot deel zichtbaar waren maar niet helemaal zodat zijn nieuwsgierigheid en fantasie sterk geprikkeld werd. Als versteend staarde hij naar mijn borsten. Zijn ademhaling versnelde en zijn hoofd begon rood te worden.

"Wat is dit denk je?" vroeg ik bijna fluisterend en met een trilling in mijn stem terwijl ik uit mijn broekzak een nog verpakt condoom pakte en dat naar hem uit stak.
"Een condoom, denk ik" zei hij, ook bijna fluisterend en overduidelijk in grote verwarring.
"Ik wil met je neuken" zei ik.

Hij keek verward. Een vage glimlach kwam op zijn gezicht. Hij drukte zijn wijsvinger een paar keer tegen zijn rechter oor en zei "ik geloof dat ik je niet goed verstaan heb."
Ik schrok, hij leek weer bij positieven te komen, dan zou mijn plan kunnen mislukken. "Ik wil met je neuken" herhaalde ik.
Hij wreef over zijn oor. "Ik moet echt even naar de dokter" zei hij, "ik hoor heel gekke dingen."
Ik kon wel huilen. De betovering was verbroken. Hij liet zich niet verleiden. Nauwelijks hoorbaar, zonder hem aan te kijken, mijn hoofd omlaag, fluisterde ik onzeker en verlegen "ik wil met je neuken".

"Weet je wel zeker dat je dat wilt?" vroeg hij vriendelijk. Mijn hart maakte een vreugde-sprongetje. Hij wees me nog niet af. Ik knikte ja en keek hem verwachtingsvol aan. Hij keek mij met zijn mooie ogen aan. O wat een zaligheid!
"Echt waar?" vroeg hij. En weer knikte ik overtuigd en bleef hem vol verwachting aan kijken.
"Hier?" vroeg hij. Ik knikte.
"Nou ja, als je zeker weet dat je het echt wil" zei hij. Ik keek hem stralend aan en hield het condoom naar hem omhoog. Hij pakte het van me aan!

"Ik begrijp nog niet hoe je het wilt doen" zei hij. "We kunnen toch moeilijk hier op het koude beton gaan liggen". Zijn gezicht was een beetje rood van opwinding en tot mijn vreugde zag ik dat ook zijn kleine jongen groot geworden was. Nu was voor mij het moment gekomen om daadwerkelijk tot actie over te gaan. Ik keerde me om zodat ik met mijn rug naar hem toe kwam te staan, trok mijn rode legging en onderbroek in één beweging tot iets boven mijn knieën omlaag en boog voorover.
"Ah, nu begrijp ik het" zei hij met een lach in zijn stem.

Terwijl ik voorover gebogen bleef staan keek ik naar hem om en zag hem het condoom uit de verpakking halen. Mijn ademhaling versnelde toen ik hem zijn broek zag open maken en zijn grote stijve kleine jongen tevoorschijn kwam. Behendig deed hij het condoom om. Ik vroeg me af of hij het vaker met een meisje had gedaan of dat hij thuis alvast eens geoefend had voor als een situatie als deze zich voor zou doen. Vermoedelijk had hij alleen maar geoefend want toen hij bij mij naar binnen probeerde te komen duwde hij het topje van zijn stijve kleine jongen te laag tegen mij aan.

"Een beetje hoger zei ik." Zijn gezicht was rood. Zijn snelle ademhaling duidelijk hoorbaar. Ik voelde hem binnen komen. Hij voelde erg groot en hard, hij moest wel erg opgewonden zijn. Hij duwde hem zo diep als mogelijk naar binnen. Daarna pakte hij mij met beide handen bij mijn heupen vast. Hij ademde heel diep in en uit. Langzaam bewoog hij zijn heupen achteruit en daarna duwde hij hem weer diep naar binnen. Hij haalde heel diep adem, zijn adem stokte, opeens begon hij heel ongecontroleerde kleine snelle heen en weer bewegingen te maken, zijn ademde ontsnapte, hij stopte en bleef bewegingsloos diep in mij.

"Wat is er" vroeg ik terwijl ik naar hem om keek.
"Ik kon het niet tegen houden, ik ben klaargekomen" zei hij met een vreemde wezenloze blik in zijn ogen. Zijn stem klonk alsof hij zich als een klein stout jongetje betrapt voelde.
Ik kon het nauwelijks geloven. Was dit het nu. Ik had nog nauwelijks wat gevoeld. Hij was nog maar net begonnen. Ik was diep teleurgesteld. "Kun je niet proberen door te gaan" vroeg ik.
Hij schudde zijn hoofd. "Dat is veel te gevoelig. Ik kan hem ook niet stijf houden."
Dat was waar, ik voelde hem in mij verslappen. Ik begon me te schamen dat ik dit had gedaan. Wat had ik er zo aan gehad. Niets. Ik begon me ongelooflijk stom te voelen dat ik hier met mijn broek op mijn knieën voorover stond.

"Misschien kan ik over tien minuten wel weer" probeerde hij.
Tien minuten. Wat moesten we in die tien minuten doen. Er was hier niets te doen. Een kale kille betonnen ruimte.

Ik stapte naar voren zodat zijn slaper wordende kleine jongen uit me gleed. Gehaast trok ik mijn onderbroek en legging omhoog. Toen ik naar hem omkeek stond hij daar afwachtend naar me te kijken. Zijn kleine jongen hing krom omlaag uit zijn broek, het condoom er nog omheen, aan het eind met zijn zaad gevuld. Het was een bespottelijk gezicht.

Sindsdien wacht ik elke dag een minuut of tien voor ik naar de fietsenstalling ga. Ik durf hem niet meer onder ogen te komen. Ik hoop maar dat hij spoedig ander werk vindt zodat ik hem nooit meer zal zien.

femkedeboerin@yahoo.nl


Aantal keer bekeken: 29833
Waardering: 5.59 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online