Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

1 2 3 .

U leest om dit moment het verhaal 1 2 3 gepost door ja ja. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: ja ja
Gepost op: 2010-11-24

Verhaal:

1 2 3
Een twee drie.

Het was laat geworden na een groot feest in een dorpje in Zuid-Holland. Later dan gedacht. Nu moesten we echter heel laat Johanna nog afzetten bij haar thuis, zoals van tevoren afgesproken was. Maar dat betekende dat we moesten omrijden op de weg terug. Mijn vrouw, Esther, vroeg of ik niet eerst haar kon afzetten en dan nog wilde doorrijden. Dan kon ze nog even wat opruimen, zo dat het morgen netjes zou zijn als we zouden opstaan. Johanna had daar geen bezwaar tegen dus reden we eerst naar huis, zetten Esther af en reden door naar Johanna’s huis. Dat was nog 10 minuten rijden. We waren amper onderweg of Johanna vroeg of ik wel eens had gedacht aan een triootje of er zelfs al eens een had meegemaakt. “Eerste antwoord ja, tweede nee” zei ik snel. Was ze een beetje aangeschoten of zag ik wat anders in haar ogen? Bij haar thuis aangekomen vroeg ze of ik even wilde wachten totdat ze echt veilig binnen was. Ik zag haar wat rommelen met sleutels, voordat ze ineens weer naar de auto liep. “Ik kreeg geen enkele sleutel in het slot en zie ineens dat het niet mijn sleutelbos is. Wat nu?”
Ik zei dat we dan maar beter naar mijn huis konden rijden om te overleggen met Esther en om haar niet te lang te laten wachten. Tien minuten later waren we bij mij thuis. Esther keek verbaasd en vroeg wat er aan de hand was. Na een korte uitleg besloten we dat het veel te laat was om nog gasten van het feest te bellen. Eerst maar eens slapen! Maar waar? Johanna had al eens op de bank geslapen, maar dat was geen goed idee nu. Ze bleek toen allergisch voor katten en wilde niet nog een keer meemaken hoe ze toen was opgestaan. Esther zei dat ze wel een oplossing wist en nam Johanna mee naar boven. Ze gebruikte zelf als eerste de badkamer en daarna hoorde ik nog iemand gaan, dat moest Johanna geweest zijn. Toen ik uit de badkamer in onze slaapkamer kwam zag ik Esther en Johanna in ons bed liggen. Esther helemaal op het randje en Johanna middenin. Er was nog genoeg ruimte en ze leken allebei al te slapen. Ik deed het licht uit en kroop op mijn eigen plekje. Ik kon niet direct slapen en dacht aan de vraag van Johanna in de auto. Was het toeval dat we nu direct hier met zijn drieën lagen? Even later, ik was blijkbaar toch ingedoezeld, voelde ik dat er een arm om me heen geslagen werd. Johanna’s linkerhand lag ineens midden op mijn buik. Dat voelde best lekker, zo’n warme hand daar. Ik duwde een klein beetje mijn bovenlichaam naar achteren en voelde een van haar borsten tegen mijn rug, denk ik. Johanna bewoog haar hand, die wat hoger kwam te liggen. Op mijn borst. Ik voelde ook haar knieën in mijn knieholten. Ik probeerde me voor te stellen hoe wij er bij lagen. Op dat moment voelde ik dat Esther zich omdraaide, de hele matras bewoog door deze actie. Ik herinnerde mij dat ze met haar gezicht van ons aflag toen ik in bed stapte. Lag ze nu achter Johanna zoals Johanna achter mij lag? Nog weer even later, of had ik toch even een oog dichtgedaan, voelde ik een hand die op mijn linkerzij lag. Dit moest wel een hand van Esther zijn want die andere hand lag nog steeds op mijn borst. Esther’s hand bewoog en ik voelde de rug van haar hand op mijn rug. Ze had haar arm dus om Johanna heengeslagen, net als Johanna die van haar om mij heengeslagen had. De hand van Esther ging verder omlaag, tot op mijn onderrug. Waar raakte hij Johanna? Ook de andere hand verplaatste zich naar beneden en kwam laag op mijn buik, op de rand van mijn boxershort. Esther’s hand lag niet stil. Wat gebeurde daar toch allemaal? Het leek wel of Johanna reageerde op de bewegingen van Esther want ze lag niet echt stil. Ik voelde een tweede hand die onder mij door wilde en maakte wat ruimte door me een beetje op te richten. Daarna hield ik mijn handen boven mijn hoofd en wachtte op wat komen ging. De tweede hand had weinig bewegingsruimte, maar rustte ook op de rand van mijn short. De linkerhand van Johanna ging weg en ik hoorde zachtjes, maar duidelijk: “ja, daar!” De hand kwam weer terug en eindigde pardoes boven op mijn staaf, die lichtelijk gezwollen was, maar nu gestaag begon te groeien. Hij klopte en de hand ging langzaam van de eikel naar beneden. Ondertussen voelde ik, steeds duidelijker, dat Esther’s hand (handen?) tussen Johanna en mij in, bewogen. Het leek wel of ze heel zachtjes heen en weer ging, van boven naar beneden en weer terug. Heel langzaam. En weer hoorde ik Johanna wat zeggen. Ik merkte dat ik wel heel erg op de rand van het bed lag en was aan het bedenken hoe ik daar iets aan kon doen, toen eerst Esther en daarna Johanna zich omdraaiden, waarbij ik bijna uit bed gestoten werd. Ik draaide me ook maar om, zodat we alle drie weer een kant op lagen. Ik voelde alleen geen handen meer. Dat duurde echter maar even, want ineens lag daar een hand op mijn lid. Hij werd echt beetgepakt en wat gestuurd, zo dat hij tussen de billen van Johanna kwam. Het voelde alsof ze geen slipje aan had! Johanna bewoog haar lichaam ritmisch heen en weer en haalde haar hand weer weg. Ik duwde mijn onderlichaam wat naar achteren en schoof direct mijn short wat omlaag, waarna ik hem met mijn benen en voeten uit kon schoppen. Nu voelde ik de warmte van Johanna heel goed en wist ik zeker dat ze niets meer aan had. Ik voelde weer een hand, die tussen haar benen door mijn penis pakte en die tegen de ingang van haar grotje duwde. Maar niet hard en niet verder.
De temperatuur was volgens mij flink gestegen, toen er weer beweging kwam. Esther en Johanna schoven duidelijk een eind van mij af, maar ik schoof er lekker achter aan. Dat gebeurde nog een keer. Ik merkte dat Esther opstond en even later kwam ze achter me, half over mij heen gebogen. “Vind je dit lekker?” fluisterde ze, en streelde ondertussen mijn billen. Ze kwam achter me liggen. “Sla een arm om haar heen, zo dat je haar borst kan strelen” zei ze. Ik raakte de tepel van Johanna en merkte direct een reactie van haar onderlichaam. Ik nam de tepel tussen twee vingers en rolde hem lekker. Ondertussen duwde ik mijn andere hand onder haar door, en pakte ook haar andere tepel zachtjes vast. Haar lichaam bewoog heen en weer en ze duwde haar billen naar achteren. Weer voelde ik een hand tussen haar benen, maar die bleef daar. Zat ze zichzelf nu te vingeren?
“Die ligt te genieten, hè? Dat wil ik straks ook!” Esther sloeg het dekbed wat weg, pakte mijn staaf en duwde die naar de ingang van Johanna’s warme grotje. Ze bewoog de eikel wat heen en weer over de ingang en ik voelde af en toe de vingers van Johanna heen en weer gaan. Of eigenlijk in en uit! Esther richtte zich wat op en ging over mij heen om de tepels van Johanna te zoenen. Ze likte de borsten helemaal nat. Johanna pakte mijn lid en duwde die hard naar binnen. Ze was behoorlijk nat. Ik bewoog lekker rustig in en bijna uit. Esther bleef likken en zoenen en nam ondertussen een van haar eigen borsten in haar handen. Er werd steeds luider gekreund door de vrouwen, totdat Esther ineens helemaal stil hield. Van schrik floepte mijn lul uit het kutje van Johanna. “allemaal omdraaien en verdergaan” commandeerde Johanna Nu pakte Johanna mijn harde staaf en bracht die bij Esther naar binnen. Zelf streelde ze daarna beide borsten van Esther. Esther genoot met volle teugen, kreunde af en toe en hield dan weer haar adem in. Ik wist wat dat betekende. Ik haalde mijn genotstaaf uit haar en hoorde direct: “terug, terug.” Maar dat deed ik niet. Direct stopte ze zelf een paar vingers er in en even later kwam ze hijgend tot een hoogtepunt. Johanna ging daarna op haar rug liggen en vroeg of ik bij haar naar binnen wilde. Ik hoefde maar een paar keer langzaam heen en weer te gaan en ook zij kwam klaar en duwde me weg. Esther pakte toen mijn staaf en zorgde dat het sperma over de buik van Johanna naar buiten vloog. De nacht was nog niet ten einde, maar daarover vertel ik misschien later nog meer …






Aantal keer bekeken: 17075
Waardering: 7.11 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online