Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

1 huis, 1 moord!.

U leest om dit moment het verhaal 1 huis, 1 moord! gepost door Melissa . Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Melissa
Gepost op: 2009-9-27

Verhaal:

1 huis, 1 moord!
op het eind van de middag moest Madelief helemaal alleen lopen naar huis. Madelief liep door een straat die er anders er nog nooit is geweest. ze dacht dat ze maar een kijkje ging nemen. Maar dat deedt ze ook. heel langzaam liep ze door de straat. Met open mond staat ze naar een hele oude huis te kijken. De huis stond normaal maar alle ramen waren dicht getimmerd. en de deur was schreef. piepend ging de deur open.Madelief was helemaal niet bang en besloot binnen tegaan kijken. opeens stond er een man met heel veel tatoes. de man loopt naar Madelief toe en grijpt aan haar mooie blonde haren. Hij smijt haar tegen de muur. 'nou meisje, dit is dan de moord plek. Hij haald een mes uit te broek zak en steekt het in haar lichaam. de politie en de ambulance kwamen en alle mensen stonden op straat en het meisje werd mee genomen naar de ziekenhuis. er was een mooie begravenis!

Aantal keer bekeken: 3967
Waardering: 3.05 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online