Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

1. When I close my eyes. ~Justin Bieber~.

U leest om dit moment het verhaal 1. When I close my eyes. ~Justin Bieber~ gepost door Belieberr. ;O. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Belieberr. ;O
Gepost op: 2010-12-20

Verhaal:

1. When I close my eyes. ~Justin Bieber~
1.

'Lily, Lily? Heb je het al gehoord? Justin Bieber komt naar ons weeshuis toe!' Emma pakt mijn arm vast en begint er hard aan te schudden. 'Lieverd, je weet dat ik niet weet wie, Pustin Jieber is!' zucht ik naar haar. 'Het is Justin Bieber! Geen Pustin Jieber' Ik knik. 'Ja okee, ik snap je. Mag ik een foto van hem zien?' Emma knikt en sleurt me mee naar de 'Chill Kamer'. Ze pakt haar laptop en gaat op de bank zitten. Ik volg haar voorbeeld. 'Okee, laat me Justin Bieber maar eens zien!' grinnik ik. 'Ohh Lily, je gaat flauwvallen als je hem in het echt ziet!' roept Emma hyper. Ze tikt in Google, Justin Bieber in en er komt een super/knappe/lekkere jongen tevoorschijn. Mijn mond valt open. 'Hij, hij, hij is...' 'Superknap' maakt Emma mijn zin af. Ik knik. Wow, hij is echt knap, maar hoe oud zal hij zijn? Jonger dan mij of ouder? 'Hoe oud is hij?' vraag ik nieuwsgierig aan Emma. 'Hij is 16, maar hij heeft nog geen baard in z'n keel en hij heeft de groeisput nog niet gekregen' zegt ze terug. Ik knik lachend. 'Wanneer kwam hij zei je?' 'Ik heb nog niks gezegt. Ik heb echt geen idee wanneer hij komt' zegt Emma teleurgesteld. 'Maar misschien kunnen we het aan Amy vragen. Die weet de meeste dingen van sterren' 'No way! Niet naar Amy, die wordt al jaloers als ik 'Hoi' zeg tegen een leuke jongen. En je weet ook wel dat ik haar haat!' zucht ik. 'Hmm, dat is waar. Aan wie kunnen we het dan vragen? Joost, Mvr. van den Berg?' vraagt Emma. Ik knik bedenkelijk en sta op. 'Kom, dan geen we het aan Mvr. van den Berg vragen' Emma pakt mijn hand vast en samen loopen we naar Mvr. van de Berg toe.

Wordt vervolgt... (=

Aantal keer bekeken: 3181
Waardering: 3.50 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online