Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

10 surival tips (1).

U leest om dit moment het verhaal 10 surival tips (1) gepost door Nanou Gevaert. Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: Nanou Gevaert
Gepost op: 2011-6-3

Verhaal:

10 surival tips (1)
-ALS UW MOEDER AANKLOPT AAN JE SLAAPKAMERDEUR-

(Houd altijd chips bij de hand.)

1. "Dag moeder. Oh, ja, hier, stofzuiger."
2. "Is het tijd voor je begravenis?"
3. "Hoi. Daag." (smijt de deur weg)
4. "De deur is op slot, kom binnen!"
5. Opstaan en zeggen: "Er is hier niemand."
6. "BINNEN!" (smijt pot chips naar haar gezicht)
7. "De deur is op slot!"
8. (open de deur) "Ah, je bent er. Hier, uw anti-rimpelcrème. Ah nee, die rimpels gaan toch nooit af."
9. "Je komt gelegen. Hier, neem een chipje." (geef chipje en smijt deur dicht)
10. Je doet de deur open en terug dicht.

Hopelijk werken ze, hoor!

Aantal keer bekeken: 4355
Waardering: 4.34 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online