Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

15 minutes of glory.

U leest om dit moment het verhaal 15 minutes of glory gepost door Gekko. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Gekko
Gepost op: 2011-1-7

Verhaal:

15 minutes of glory
Dit gebeurde op een donkere winteravond, zo'n avond waarop buiten de nacht gitzwart over het land ligt, en binnen het heerlijke warm-gele licht van de gloeilampen alles een gouden glans geeft.
Ik was al een hele tijd weer vrijgezel en vaak sloeg ik, uit verveling, dan maar de hand aan mezelf. Ik zeg “vaak”, maar “dagelijks” zou zeker geen overdrijving zijn. Ik masturbeerde bijna dagelijks reeds van toen ik 13 was, eerst met boeken (Bukowski etc... – iets wat nog enigszins als literair kon aanzien worden, maar toch genoeg materiaal bood om “in mijn behoeften te voorzien”), daarna surfend naar porno op het internet.
Zo ontdekte ik mijn interesse voor wat op het internet “BDSM” genoemd wordt, of kortweg “SM”. Uren vergleden als ik mij installeerde voor mijn PC en naar mijn favoriete websites surfde. Langzaam bouwde de spanning zich op, met elk nieuw filmpje dat ik aanklikte. Met elke zweepslag, elk pijnlijk orgasme, elke kut schokkend en lekkend na een reeks electro-shocks namen de kriebels in mijn onderbuik toe. Meestal begon ik mij dan na een tijd langzaam uit te kleden, terwijl ik het ene filmpje na het andere bleef bekijken. Mijn trui, een blowjob in bondage; een jong mokkel in een stevige spanking sessie, daar gaat mijn hemdje –even een stevige kneep in mijn tepels; een sadistische bondage met een vibrator tegen haar jonge kut geduwd, daar gaan de jeans, mijn lul stond nu op springen, zwarte vochtige plekken voorvocht tekenden zich af op mijn grijze boxer; ...
Maar masturbatie is als een drug, steeds meer is nodig voor eenzelfde effect. Ik vond ook sites die mannen toonden in pijnlijke en vernederende situaties. Ik wilde meemaken wat zij meemaakten –misschien in minder extreme vorm – sommige dingen leken mij echt wel pijnlijk. Ik had echter geen ervaring. Ik experimenteerde wat met touw en elastiek waarmee ik mijn ballen afbond, of mijn lul liet verkleuren tot een dikke blauw-geaderde paarse staaf, kloppend van verlangen om het kokende zaad te lozen. Dit alles bracht mij echter maar een korte voldoening, het opbouwen van die lichamelijke spanning was er niet, het waren wilde, woeste orgasmes, maar meer niet.
Maar op die donkere winteravond zette ik mij weer voor mijn computer, klaar voor een nieuw experiment.
Ik legde wat touw, elastiek en papierklemmen voor mij op het bureau, ook enkele handdoekklemmen –kleine getande metalen bijtertjes.
Enkele dagen tevoren had ik mij geregistreerd op een BDSM site, en mij -in afwachting dat mijn registratie in orde zou zijn- een webcam aangeschaft. Ik stelde de webcam “strategisch” op, zoals dat heet: het grootste deel van mijn lichaam was zichtbaar, maar mijn gezicht bleef buiten beeld, en logde aan: “SLV AVLBL”.
Ik surfte wat rond, wachtend op misschien wat interesse: vooral veel lullen op die webcams, enkele volumineuze dames die hun waren toonden, ... niet echt interessant. Opeens contact: “Mistress Wivina” :- “Nieuw hier?”
“Ja”
“Wil je spelen?”
“Spelen ... waaraan had je gedacht?”
Een lange stilte ...
“Wil je een slaaf zijn? Wil je spelen?”
“Ja, maar geen ervaring”
“Dat zie ik ... Ik wil wel met je spelen ... kleed je uit!”
Mistress Wivina liet er duidelijk geen gras over groeien. Ik aarzelde. Had ik nu maar de “privacy statements” gelezen ... dit zou worden uitgezonden over de ganse wereld.
“Slaaf, kleed je uit! ... Nu en waar ik het kan zien!”
Ik besloot het erop te wagen. Ik paste de stand van de webcam wat aan en liep naar het midden van de kamer. Mijn trui, hemdje ...
“Stop ... toon me je tepels”
Ik kwam dichter bij de webcam ...
“Heb je tepelklemmen?”
Ik toonde haar de papierklemmen en de “bijtertjes” ...
“Neem die kleine maar”, verscheen op het scherm – verwijzend naar de “bijtertjes”.
Ik nam mijn linkertepel tussen duim en wijsvinger ...
“Goed rekken, zodat ze goed vastzitten”
Het eerste bijtertje beet in het gevoelige vlees van mijn tepel ...
“Goed zo ... lekker he”
Het plaatsen van het tweede bijtertje stuurde een korte scherpe pijn door mijn rechterborst.
“Hmmm, jij wordt een prima slaaf”
Opeens verschenen er drie korte berichten op het scherm ...
“Nice, you have a beautiful body”
“Kan je even aan die tepelklemmen trekken?”
“Doe je ook CBT?”
Ik realiseerde mij plots dat er ook anderen meekeken ... een vijftal andere personen bekeek ondertussen “onze” sessie ... Zij zagen mij hier zitten: ontbloot bovenlijf, een tepelklem op elke borst.
Mistress Wivina ging door:
“Rek die tepels maar es goed op”
Ik aarzelde ...
“Slaaf, oprekken die tepels ... geef maar een ferme ruk aan die klemmen”
Ik deed wat zij verlangde, de metalen tandjes groeven zich in mijn opgerekte vlees, ... Ik hijgde van de pijn.
“Stop, ik wil geen bloed vanavond ... je kan een goede slaaf zijn, maar geen aarzelingen, begrepen!”
Ondertussen waren er reeds zeven of acht anderen aan het meekijken ...
“Kleed je nu maar verder uit”
Ik boog mij naar voor om mijn kousen ...
“Achteruit ... waar ik je kan zien!”
Met gebogen hoofd liep ik weer naar het midden van de kamer, waar ik mijn kousen en jeans uittrok.
“Mooi zo, en de rest?”
Ik was dit begonnen, ik besloot dit af te maken ... mijn boxer viel op de grond
“Hmm, heb jij ideeën?”
Dat bleek een retorische vraag ...
Terwijl de reacties op het scherm verschenen (“I would like to see that one hard”; “Mooi, man!” –overwegend van het mannelijke publiek), begon ik op bevel van Meeseres Wivina het klaargelegde touw rond mijn balzak te winden ...
“Steviger ... trek strak dat koord”
“Laat es zien”, zei ze toen ik klaar was
Weer stond ik recht ... Meesteres Wivina was duidelijk niet helemaal tevreden met het gezichtspunt:
“Zet je weer op die stoel, en leg je benen op het bureau”
Aarzelend deed ik wat ze me opdroeg ...
“Open die benen ... en richt die webcam op je lul”
Ik lag nu klaar als voor een gynaecologisch onderzoek, alles duidelijk zichtbaar voor Meesteres Wivina en de rest van de wereld.
Zo lag ik 10-15 minuten te kijk voor de wereld, terwijl mijn ballen langzaam paars werden.
Van meesteres Wivina heb ik nooit meer iets vernomen. Zij had stilletjes uitgelogd terwijl ik zo te kijk lag.
Ikzelf heb dan ook uitgelogd. Ik heb mijzelf bevrijd van de bondage en me dan stevig afgetrokken tot een zinderend orgasme.
Nu en dan experimenteer ik nog met BDSM, echter niet meer op webcam.


Aantal keer bekeken: 8114
Waardering: 4.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 12 bezoekers online